Skocz do zawartości

Polecane posty

michasko    1

Chciałbym wymienić płyn w chłodnicy ale nie wiem jak dokładnie spuścić stary płyn. Czy wystarczy spuścić śrubką w bloku i w chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

jeśli odkręcisz kraniki w chłodnicy i w bloku to wszystko powinno zlecieć bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    124

a jak nie zleci wszystko po odkręceniu kraników to odkręć dolną gumę co idzie do chłodnicy i wtedy już napewno wszystko zleci :D a jak te parę mililitrów zostanie w układzie i zalejesz nowym płynem to nic sie nie stanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62

Lepiej w starym ciągniku gum z układu chłodzenia nie ruszać, poobczajaj w bloku silnika musi być gdzieś jakiś korek spustowy, jak spuścisz z chłodnicy to jeszcze ze 2-3l w bloku zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    1

Ja zawsze odkręcam kraniki z chłodnicy i z bloku gdy wszytski zleci to z 2 litry wody destylowanej do chłodnicy wlewam czekam aż wyleci zamykam kraniki i dopiero płyn do chłodnic :D Na jakich płynach jeżdzą wasze ciągniki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    124

ale jak ciągnik nie jest stary, a gdyby nawet był i guma w dobrym stanie to można zdjąć :D ja jeżdżę na wodzie :D a kiedyś na Borygo :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Temat jak mniemam tyczy się do posiadaczy (MF3070) jak spuścić płyn, a nie jak we władku czy c330, z tego co się orientuje ani w bloku ani w chłodnicy nie ma kranika jak ma to miejsce innych sprzętach. Ja osobiście dołączam się do pytania jak się spuszcza płyn w MF bo mnie też czeka wymiana. Szczerze nie chciałem się na pałe przybierać bo jak zobaczyłem ile tam przewodów i chłodniczek to dałem spokój(mam klime).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Władki- w naszych stronach na wszelką maść ruskich sprzętów (belarus, MTZ) woła się władek albo rusek. A że T25 chłodzony powietrzem to wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    3

w chłodnicy jest taki plastikowy kranik tzn ten plastik wykręcasz i to znajduje się z prawej strony a w bloku też masz do wykręcenie przy kabinie z lewej strony wszystko mówię patrząc od tyłu i cały płyn zleci sam wymieniałem z 3 miesiące temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    6

Mój MF chyba miał płyny pomieszane, bo jak się płyny pomiesza to mogą się kłocić i wyżerać dziurki, w jednym miejscu mi przecieka przy pompie wodnej ,teraz myślę żeby kupić uszczelniacz do chłodnic, ale czy to nie pogorszy właściwości płynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    124

my zastosowaliśmy uszczelniacz jak Zetor miał rok bo też mu gdzieś leciało i wszystko było w jak najlepszym porządku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukkar37    0

nikt nie powiedział, że trzeba jeszcze z chłodniczki oleju silnikowego płyn spuścić wykręcając od spodu małą śrubkę(o ile taka chłodniczka w modelu 3070 jest tak jak w 3080) powinna byc ona po lewo od filtra oleju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcun    0

A może ktoś się orientuje jak spuścić płyn z bloku w massey 8220? Z chłodnicy ładnie zleciało ale z bloku nie chce czy jest jakiś korek spustowy albo coś w tym stylu?Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×