Polecane posty

michasko    1

Chciałbym wymienić płyn w chłodnicy ale nie wiem jak dokładnie spuścić stary płyn. Czy wystarczy spuścić śrubką w bloku i w chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    39

jeśli odkręcisz kraniki w chłodnicy i w bloku to wszystko powinno zlecieć bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    287

a jak nie zleci wszystko po odkręceniu kraników to odkręć dolną gumę co idzie do chłodnicy i wtedy już napewno wszystko zleci :D a jak te parę mililitrów zostanie w układzie i zalejesz nowym płynem to nic sie nie stanie :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    69

Lepiej w starym ciągniku gum z układu chłodzenia nie ruszać, poobczajaj w bloku silnika musi być gdzieś jakiś korek spustowy, jak spuścisz z chłodnicy to jeszcze ze 2-3l w bloku zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    2

Ja zawsze odkręcam kraniki z chłodnicy i z bloku gdy wszytski zleci to z 2 litry wody destylowanej do chłodnicy wlewam czekam aż wyleci zamykam kraniki i dopiero płyn do chłodnic :D Na jakich płynach jeżdzą wasze ciągniki?


Wyznaje jedna zasade taką że nie ma zasad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    287

ale jak ciągnik nie jest stary, a gdyby nawet był i guma w dobrym stanie to można zdjąć :D ja jeżdżę na wodzie :D a kiedyś na Borygo :(


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Temat jak mniemam tyczy się do posiadaczy (MF3070) jak spuścić płyn, a nie jak we władku czy c330, z tego co się orientuje ani w bloku ani w chłodnicy nie ma kranika jak ma to miejsce innych sprzętach. Ja osobiście dołączam się do pytania jak się spuszcza płyn w MF bo mnie też czeka wymiana. Szczerze nie chciałem się na pałe przybierać bo jak zobaczyłem ile tam przewodów i chłodniczek to dałem spokój(mam klime).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    287

@matis251 nie to żebym się czepiał ale Władki (T25) są chłodzone powietrzem :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

Władki- w naszych stronach na wszelką maść ruskich sprzętów (belarus, MTZ) woła się władek albo rusek. A że T25 chłodzony powietrzem to wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    20

w chłodnicy jest taki plastikowy kranik tzn ten plastik wykręcasz i to znajduje się z prawej strony a w bloku też masz do wykręcenie przy kabinie z lewej strony wszystko mówię patrząc od tyłu i cały płyn zleci sam wymieniałem z 3 miesiące temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cineek    7

Mój MF chyba miał płyny pomieszane, bo jak się płyny pomiesza to mogą się kłocić i wyżerać dziurki, w jednym miejscu mi przecieka przy pompie wodnej ,teraz myślę żeby kupić uszczelniacz do chłodnic, ale czy to nie pogorszy właściwości płynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    287

my zastosowaliśmy uszczelniacz jak Zetor miał rok bo też mu gdzieś leciało i wszystko było w jak najlepszym porządku :D


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukkar37    0

nikt nie powiedział, że trzeba jeszcze z chłodniczki oleju silnikowego płyn spuścić wykręcając od spodu małą śrubkę(o ile taka chłodniczka w modelu 3070 jest tak jak w 3080) powinna byc ona po lewo od filtra oleju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arcun    1

A może ktoś się orientuje jak spuścić płyn z bloku w massey 8220? Z chłodnicy ładnie zleciało ale z bloku nie chce czy jest jakiś korek spustowy albo coś w tym stylu?Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SEREKMF3060
      Witam jak poprawnie odpowietrzyć hamulce w ciągniku MF 3060? 
    • Przez mirasek
      Pojemność układu smarowania silnika:
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140 - 7 litrów
      MF 6150 - 7,4 litra
      MF 3050, 3060, 3065, 3070 - 7,5 litra
      MF 3085, 6160, 6170, 6180, 6190 - 14,8 litra
      MF 3635, 8110, 8120, 8130, 8140 - 16,5 litra
      MF 3080, 3090, 3095 - 16,6 litra
      MF 3115, 3120, 3125, 3645, 3655 - 19 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3650 - 19,4 litra
      MF 3670, 3680, 3690, 8150 - 21 litrów
       
      Wymiana - co 250 mth
      Minimalna klasa jakości - CC (wolnossące), CD (turbo)
       
      Pojemność układu smarowania skrzyni:
      MF 3075, 3085 - 54 litry
      MF 3050, 3060, 3065, 3070, 3080, 3090, 3095 - 60 litrów
      MF 6110, 6120, 6130, 6140, 6150, 6160, 6170 - 62 litry
      MF 3115, 3120, 3125 - 64 litry
      MF 6180, 6190 - 68 litrów
      MF 3670, 3680, 3690 - 75 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655 - 85 litrów
      MF 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 87,5 litra
       
      Pojemność układu chłodzenia:
      MF 3050, 3060 - 16 litrów
      MF 3075, 6110, 6120, 6130, 6140, 6150 - 17 litrów
      MF 3065, 3070 - 20 litrów
      MF 3080, 3085, 3090, 3095, 3115, 3120, 3125, 6160, 6170, 6180, 6190 - 25 litrów
      MF 2680, 2685, 2720, 2725, 3630, 3635, 3645, 3650, 3655, 3670, 8110, 8120, 8130, 8140, 8150 - 27 litrów
      MF 3690 - 30 litrów
      MF 3680 - 34 litry
       
      Pojemności katalogowe, jeśli są błędy proszę pisać, poprawie O rodzajach oleju do skrzyni chyba nie muszę pisać, temat poruszany zylion razy na forum
    • Przez Necronom12
      Cześć wszystkim,
      w moim ciągniku występuje taki problem, że na maksymalnym skręcie zapala się trójkącik i kontrolka zapchanego filtra. Gdy próbuję ruszyć z tak skręconymi kołami to rozłącza sprzęgło i nic już nie zrobię, dopiero po ponownym uruchomieniu i wyprostowaniu trochę kół ruszy. Gdy ciągnik się nagrzeje, to ta kontrolka pali się już nawet na wolnych obrotach a jak zwiększe obroty to gaśnie. Zauważyłem też, że np. na ciepłym silniku jak naciskam pedał hamulca to się te kontrolki właśnie załączają na ułamek sekundy. A jak ciągnik się fest nagrzeje, to praktycznie ciężko ruszyć, bo co chwile rozłącza sprzęgło.  Pomożecie mi, gdzie mogę szukać przyczyny takiego stanu rzeczy i od czego zacząć rozwiazywanie problemu? Czytałem podobne tematy na forum, ale wydaje mi się, że są trochę inne niż mój. Dzięki i  pozdrawiam.
    • Przez mf21
      Witam, ostatni raz pisałem u w marcu, po tamtej wiadomości problem ucichł lecz teraz powrócił. Odpaliłem go wczoraj aby wyciągnąć przyczepę i przygotować ją na żniwa, zapaliłem trzymam sprzęgło wbiłem bieg i rewers do przodu a on mi jedzie na sprzęgle. Przetestowałem to na każdym biegu przy obrotach około 2000 najbardziej ciągnie na biegu 2 terenowym na szosowych nie ma takiej sytuacji lecz na każdym biegu terenowym traktor jedzie na sprzęgle sam czy to do przodu czy do tyłu, przy wspomaganiu to samo, gaz obroty ok 1500,2000 kierownicza huczy jak nie wiadomo co. 
      Czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć co się dzieje z tym ciągnikiem?
    • Przez Kuczyniak
      Witam mam problem ze swoim massey ferguson 8110 ponieważ cały czas kręci mi się wałek wom proszę o pomoc .
      pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj