Zaloguj się, aby obserwować  
Czeladnik

Za co cenicie ulubioną markę samochodu?

Polecane posty

brzozak2    241

szczerze spadek zuzycia paliwa moze byc, ale o litr, a nie 4 :) nie ma cudow, mozesz zyskac tylko na zwiekszeniu sprawnosci (poprzez to co piszesz obnizenie obrotow), ale zyskasz na tym max 10%, a nie 40, wtedy posilkujac sie odpowiednimi stosunkami uzyskalbys sprawnosc cos pod 60% ;) . potrzebna moc do pokonania oporow musi byc taka sama.

 

odnoszac sie do teorii silnikow, to czy czasem diesel nie oddycha non stop pelna piersia i dlatego nie ma przepustnicy?? w takim przypadku moc sie bierze tylko i wylacznie z energii chemicznej zawartej w paliwie. polerowac kanaly w kolektorze dolotowym, albo zmieniac sie ich ksztalty ma sens dopiero wtedy gdy nie ma skad juz wziac tak duzo powietrza. przy takiej mocy jak ty osiagnales to wynik tylko i wylacznie samego chipa. szczerze nic mi sie kupy nie trzyma z twoich wypocin, ide na piwo.

jezdzij sobie ostro z predkoscia 120 km/h i zuzywaj 5 litrow, badz szczesliwy - ja nie obiore tej drogi :)

 

poza tym nie odpowiedziales na reszte moich pytan, zdejmowales kolektor dolotowy? masz stozek? prace wykonywales samemu, czy z zakladzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

4l to w takiej sytacji kiedy krecisz fabryczny na maxa a ten idzie na 3000tys.obr. w normalnej jezdzie np,100km/h to jest spadek ok 1l tak jak piszesz.Roznica sie zwieksza im bardziej wykozystujesz motor.Najpierw byla zrobina Elektronika co kosztowalo 500 ale pod duzym obciazeniem kopcil a komp zwikszal dawke paliwa ,Nastepnie w warsztacie zrobili mi kolektor filtr i przewod bo to zalecili CI od elektroniki co kosztowalo 700zl,wrocilem na pomiary podczas jazdy i wszystko bylo ok.passat mial wtedy 163 000km ,jak go sprzedalem bylo 192000 a ze jezdzi niedaleko to wiem ze jest juz ponad 210000 i wszystko gra. w 2.0 PD nie konieczne byly przerobki meczaniczne bo projektowane bylo z duzym zapasem i mam dokladnie taka sama harakterystyke zrobiona przez tych samych ludzi a spalanie nic sie nie zmienilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Prawie połowę a połowę , to wielka różnica, szczególnie wtedy gdy jest to 2/3. Zwymyślał byś kogoś gdyby w specyfikacji technicznej twego auta napisał , że ma prawie 100kM, gdy w rzeczywistości jest to 150. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

oczywiscie, ze tak - masz racje. prawdopodobnie nie zawachalbym sie uzyc sily przeciw takiemu delikwentowi :)

 

4l to w takiej sytacji kiedy krecisz fabryczny na maxa a ten idzie na 3000tys.obr. w normalnej jezdzie np,100km/h to jest spadek ok 1l tak jak piszesz.

co ty gadasz, nie ma szans zebys jadac z predkoscia 180 km/h zyzul 5 litrow na setke, to samo przy przyspieaszaniu. wsadz sobie te opowiesci miedzy bajki i karm nimi dzieci, a nie powaznych uzytkownikow na szanowanym forum ;)

 

Najpierw byla zrobina Elektronika co kosztowalo 500 ale pod duzym obciazeniem kopcil a komp zwikszal dawke paliwa ,Nastepnie w warsztacie zrobili mi kolektor filtr i przewod bo to zalecili CI od elektroniki co kosztowalo 700zl,wrocilem na pomiary podczas jazdy i wszystko bylo ok.

przy normalnym chipie nie powinno byc problemow z dymieniem, wiec albo ci go jakis partacz zrobil, albo silnik juz mial dosyc, dlatego wymusili dodatkowe zmiany.

takze wszystkie cudowne zmiany, ktore opisujesz sa wynikiem tylko napisania nowej mapy, a nie znajduja sie po stronie dolotu. takze nie mow, ze kazdy glupi umie dopasowac dawke paliwa adekwatnie do powietrza, bo to jest jedyne i prawidlowe postepowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

Przy stalej predkosci 160-165km/h spalal 5.8-6.2l duzo razy jezdzilem autostrada do wroclawia i tak wychodzil mozesz sobie wierzyc lub nie a sprobuj uzyskac taki wynik bez modyfikacji.Wyzej ktos pisal o wv borze ze tez kopci po konkretnym doladowniu a dzieje sie tak dlatego ze brakuje powietrza i kopm automatycznie zwieksza dawe paliwa ktore nie jest calkowicie spalone,dodal powietrza a dymienie zniknie.Bajki to sam piszesz bo udajesz znawce nie miales z tym do czynienia,jak bedziesz mial doswiadczenie praktyczne w takich autach to pogadamy bo jak narazie to masz male skoro nawet pisales ze Pd jest spoko.Radze pojezdzic autem na PD i z tym samym silnikiem na CR i wtedy podadamy,Ja mam 2.0PD a mialem mozliwosc przelechac sie a4 nowa juz na CR tez 2.0 to niebo a ziemia i dlatego mam takie zdanie.POJezdzij troche ,popytaj w roznych warsztatach sportowych i dopiero oceniaj innych ze bajki pisza ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

bora ma 200 KM, a nie 145!!!!!!!

pojezdze popytam, bo nie chce mi sie z toba gadac ;) nie odpowiedziales na zaden moj argument i nie napisales nic merytorycznego, tylko wlasne doswiadczenia wyciagniete z palca, w ktore niby mamy uwierzyc.

 

dlaczego zarzucasz mi ze nic nie widzialem i niczym takim nie jezdzilem? znasz mnie czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Przy stalej predkosci 160-165km/h spalal 5.8-6.2l duzo razy jezdzilem autostrada do wroclawia i tak wychodzil mozesz sobie wierzyc lub nie a sprobuj uzyskac taki wynik bez modyfikacji.

te wskazania to wg komputera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

masz racje brzozak2 nie dogadamy sie ,odpowiedzialem na wszystkie twoje pytania ,nawet jak napisalem o dymieniu to tez podwazasz moje opinie,jak znajdziesz auto na pompie co ma conajmniej +30%mocy tylko elektronika zrobione i na calym gazie nie dymi to gratuluje.Litrazowalem go raz po przejechaniu 600km i na stacji wlalem tyle zgode zuzycie pokrywalo sie ze wskazaniami komputera.ps.jezeli nie mam racji to dlaczego po chipie zalecana jest wymiana filtra powietra na nowy o mniejszych oporach? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zawsze jest zalecana.

hamowałeś auto przed i po programie? obnizyli powietrze w kolach przed hamowaniem?

 

rozumiem, ze przejechales 600 km ze srednia predkoscia 165 km/h i wtedy wyszlo 6 litrow na setke?

 

odnoszac sie do teorii silnikow, to czy czasem diesel nie oddycha non stop pelna piersia i dlatego nie ma przepustnicy?? w takim przypadku moc sie bierze tylko i wylacznie z energii chemicznej zawartej w paliwie.

a z tym sie zgadzasz czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

auto stalo na hamowni raz podczas tuningu elektronicznego ,cisnienie sprawdzali i wyrownali we wszystkish kolach.po zrobieniu mechaniki podlaczuli laptop przez obd i w czasi jazdy spawdzal wyniki i juz wtedy malutko dymil na calym gazie.PRZejechalem 600km ,jechalem caly czs 150-170 i przejaz przez miasto jakies 10 km i powrot autostrada tak samo .srednia zegarowa to mysle ze ok 150 wyszla. co do tedo ze cala energia jest z mieszaniki chemicznej to niewiem.wiem tylko to ze im wiecej ma powierza tym mniej dymi bo zaobserwowalem to nie tylko siebie{auta na pompie}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

obserwacje masz dobre, chipa tez robili zdaje sie profesjonalisci, wiec tak juz musialo byc, ale mierzenie zuzycia paliwa i sredniej predkosci do d*py, stad ten wynik.

dlatego proponuje nie glosic takich tez, ze przy "ostrej" jezdzie auto z takim silnikiem i takim gabarytem zuzywa 5 litrow na setke, bo to nieprawda, tyle zarowno przed, po i w czasie chipu to moze zuzyc przy ekonomicznej jezdzie. jestem pewien, ze jakbym wsiadl do niego to spokojnie pod 10 litrow bym zrobil.

 

jak chcesz mierzyc srednia predkosc, to zerujesz licznik i mierzysz czas, pozniej dzielisz te wartosci i masz wynik. jezdzac np. z gdanska do poznania, zeby uzyskac srednia ponad 100 km/h musze przejechac cala A1 z predkoscia licznikowa ponad 180 km/h, reszte trasy tez nie zwalniac tylko cisnac na tyle, na ile warunki pozwalaja i wtedy mi sie udaje w 3 godziny przejechac, ale zuzycie paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lotnik    0

ja jezdze poczciwym roverem 214si powiem szczerze ze nie wiem dlaczego nie zrobil duzej furory np. w porownaniu do voldzwagena ,oczywiscie nie porownuje tego auta do lubiacych szybka jazde i osiagi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Mam kupić samochód i waham się miedzy Mitsubishi Outlander a toyot rav4 rok ok. 2007 i co będzie lepsze ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

ursuss Chyba któryś z nich jest "ładniejszy" w/g Ciebie czy jeden ma "lepsze" silniki(bardziej sportowe jeśli tak to nazwać można lub bardziej ekonomiczne) montowane... No i czego od tego samochodu wymagasz ;) . Sam powinieneś decyzje podjąć :)


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fart23    0

u mnie w garażu stoi renault megane 1,4 16V kombi i toyota corolla 2,0 D4D. Lubię obydwa auta, renie za dość duży komfort podróżowania, bezawaryjność, małe spalanie, toyotę za to co renię :) + dość dobrego "kopa" bo renia to muł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DebyFarmer    26

Ja tam cenie BMW za wygode i elegancję, ale i MERCEDESY tez są nie złe ;)


ZAKAZ KOPIOWANIA ZDJĘĆ ©
bez uprzedniej zgody właściciela
Wszystkie prawa zastrzeżone/all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

ursuss Chyba któryś z nich jest "ładniejszy" w/g Ciebie czy jeden ma "lepsze" silniki(bardziej sportowe jeśli tak to nazwać można lub bardziej ekonomiczne) montowane... No i czego od tego samochodu wymagasz ;) . Sam powinieneś decyzje podjąć :)

 

Oto chodzi że oba te samochody są bardzo podobne ładne i niby dobre silniki podobne zależy od wersji i nie wiem pewnie będzie zależało od tego na który się lepsza okazja trafi ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Jak dla mnie Mercedes :) niezawodność ( począwszy od W123 przez 190 i 124 do 202) i mam na myśli tylko wolnossącego diesla ;) spalanie też przyzwoite i dostępność części dobra i nie za drogie jak na markę. Elegancja i wygoda również nie ustępują :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Obecnie jeżdżę VW Jettą A2 1.8i LPG i jest to super autko. Na swoje 19 latek wygląda prawie jak nowe. Wnętrze wcale nie zniszczone, blachy i lakier także zdrowe. Za silnik dałbym 6/6! Spalanie 9 itrów LPG przy normalnej jeździe oraz ok 8 na trasie przy umiejętnym operowaniu gazem uważam za świetne! Auto dobrze się zbiera niby 90 konie ale na prawdę są żwawe. Poza tym buda lekka. Jak wcisnę gaz do dechy na suchym asfalcie to aż zapiszczy tak idzie. (Nie chodzi mi o szarpanie sprzęgłem) Jednak komfort jazdy pozostawia trochę do życzenia. Niedługo zmieniam na Audi 80 B4 2.0 E. To jest kultowy samochód. Szacun dla Audi za ten model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Niestety nie stać mnie na moją ulubioną marke. A te co mam wykozystuje do przemieszczania się traqnsportu itd nie emocjonuje się tym czy mają 105 czy 140 koni ile sekund do setki chyba juz z tego wyrosłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

eee tam prawdziwi faceci nigdy z KM nie wyrastają :blink: Co najwyżej wiedzą kiedy tą moc wykorzystać nie narażając siebie i innych :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Większa moc to bezpieczeństwo, oczywiście jeżeli hamulce i zawias współgrają z tą mocą. Uprzedzając sceptyków, jak ktoś nie umie używać młotka to też się może nim zabić :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spitz    0

@ mirasek zapomniałeś dodać do hamulców i zawiasu jeszcze rozsądku kierowcy :blink: bez tego większa moc nie jest już taka bezpieczna :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

zawsze jest bezpieczniejsza, bo mozesz zdazyc zareagowac, krotsza droga wyprzedzania/omijania, itp., a jak ktos glupi to i maluchem sie zabije.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj