Zaloguj się, aby obserwować  
Czeladnik

Za co cenicie ulubioną markę samochodu?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szmergiel    1053

A Ja poza dyskusja kolegow wyzej napisze za co cenie pewne autka, vw-audi za jakosc, komfort.vw za cene,audi za brak korozji i obydwa za cudowne tdi dajace ogromne mozliwosci do tuningu,super ekonomike i elastycznosc choc tylko do 2000r bo nowsze na pf to juz nie to samo,niby nowoczesnosc a nie ta jazda i spalane :blink: z checia bym chcial z powrotem nowke passata 110 tdi na pompie bo to idealne baza do zrobienia 145km i zuzycia opalu 5 l.przy ostrej jezdzie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ze wszystkim sie gadzam ale przy ostrej jezdzie w passacie nie bedzie spalania na poziomie 5 l to jest bajka , marzenie

 

czemu 15 letni najlepszy kierowca juz sie do mnie nie odzywa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@lukasz nie bądz taki nachalny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

w fabrycznym masz racje bo tak ok 7.5 wychodzi ale po wymianie sterownika, ukladu dolotowego,sportowy filtr powietrza stozkowy,opony stsndart czyli 195/65 zmina oprogramowania ukierunkowana na podnisienie cisniena turba o ok 38% i dobre paliwo lub opal to 5 litrow na serjo wychodzi.Mialem identycznie zrobone przed passatem audi a4 ale z 90km baza to uzyskalem 120 i srednio 5.5spalanie a nie jezdze wolno.Na pf to juz kicha bo identycznie zrobilem i 2.0tdi 140km baza passat ,wyszlo 187km ,jazda nawet jest ale spalanie takie samo pozostalo jak na bazie czyli 8l i gdzie ta nowoczesnosc :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

No pewnie koni ubywa jak się na każdych światłach pedał w podłogę i opony wymiana co rok na nowe to się chyba nikt nie z dziwi że koni ubędzie. No ale jak się jeździ tak jak Niemcy jeżdżą to się nie dziwię że koni nie ubywa. A ja jestem ciekaw czym ty Łukasz jeździć polonezem truckiem??? I jak ty niby 40 tys km robisz rocznie to ciekawe gdzie ty jeździsz chyba liczysz wraz z jazdą ciągnikiem po polu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

widze ze 40 tys km to dla ciebie bardzo duzo jest

a sprawdz swoja , przepreaszam tatusia fure na chamowni ile kon i ma

jak bys chcial wiedziec to mam scenica i lagune

a ty jak jezdzisz do sasiada i spowrotem to nie dziwi mnie twoja wypowiedz na temat mojego przebiegu rocznego ale nie odpowiedziales na poprzednie pytania skad jestes

 

a opony zmieniam dla twojej wiadomosci 3 lub 4 razy na rok bo stac mnie na to

 

i kup sabie auto z niemiec 10 letnie i tez mozesz na hamowni sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

40tys. km na rok to jest na spokojnie do zrobienia mi też coś koło tego wychodzi może i troche więcej...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

damjan15 uwierz to naprawde jest do zrobienia i nie trzeba dużego wysiłku...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

no to co sie dziwisz ze tyle podalem

a skad jestes bo chcem rozwalic ta piekne za***iscie szybki i z pelna liczba kon i pod masa audi nie bede musial przynajmniej szukac kupca na swoje auto :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@szmergiel co tu za bzdury wypisujesz, ze podniesieniu mocy auto mniej pali i to jeszcze przy katowaniu :blink: :huh:

pompowtryski (dla mnie to PD), charakteryzuja sie duzo wyzsza sprawnoscia i lepszymi charakterystykami od modeli diesli napedzanych przez pompy z tlokorozdzielaczem, co prawda sa bardziej ekologiczne, ale z wlasnych doswiadczen nie zauwazylem, zeby wiecej paliwa zuzywaly, a jezdza lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

pozwolicie ze wypowiem sie w kwestji ubytku mocy bo troche jestem w temacie. Przy normalnym urzytkowniu benzyna nie wykazuje spadkudo przebiegu ok 200000km a pozniej systematycznie o ok2% na kolejne 10000.Diesel nie ma spadku do ok 300000km a nawet paradoksalnie czesto jest zwyzka o 1-2% ale spada moment przez co silnik dotaje tzw.zadyszki i wolniej sie wkreca na obroty.Sam robie ok 30tysi na rok i uwazam ze to nic wielkiego bo nawet sie czlowiek nie obejrzy jak kazdy tys leci.Co do tego ze bzdury gadam to kazdy tak mowil dopoki nie przejechal sie i popatrzyl na komputer jaki jest spalanie.jezeli pf sa ekologiczne to tylko na papierze bo wicej pala i w efekcie wychodzi na to samo,zresza juz sami sie przyznali ze to byl bubel a robia na CR.Popytaj w warsztach sportowych to przyznasz mi racje ze mnie pala po tzw.chipie.zasada jaest taka ze motor pracuje na ubozszej mieszance z max cisnieniem z turbiny przez co przy mniejszych obrotach jest wieksza moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

jak cisniesz autem to jezdzisz z malymi obrotami!!!!!!!??????? zastanow sie co piszesz.

PD to nie byl bubel, CR do tej pory nie moze uzyskac takiego cisnienia wtrysku jaki byl z pompowtryskach, jednak normy ekologiczne wykonczyly PD. chodzi o to, ze jednak pompowtrysk jest ukladem mechanicznym i nie da sie idealnie zamodelowac przebiegu wtrysku paliwa, by zmiejszyc toksycznosc spalin, co jest mozliwe w CR poprzez stosowanie silownikow wykonanych z plytek piezoelektrycznych.

ekonomia nie rowna sie ekologia, czytaj dokladnie!!!!!

 

ty moze sie nasluchales glupot w garazach, a ja pomodzone silniki tdi widuje, grzebie i jezdze nimi na codzien - jakos nikt nie zauwazyl zmniejszenia zuzycia paliwa zarowno w PD jak i z pompa rozdzielaczowa.

http://images42.fotosik.pl/175/09fac9cf191d1cf5.jpg 3maj wykres kolegi z bialego corka, potrafi 25 litrow na setke chlapnac bez zadnego zastanowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

napisalem ze przy mniejszych obrotach uzuskujez wiksza moc a to roznica.w silniku 110 na pompie po zrobieniu na hamowni moc max byla przy3700 obrotow 144KM a moment przy 2500 WIEC JAK WIDZISZ przedzial zawezony i tu kryje sie tajemnica mniejszego zuzycia bo jadac np 140mk/h masz 3000obr/min ale moc wieksza i moment tez w stosunku do oryginalu.zeby jechac tyle musisz mniej wcisnac gaz bo masz wiecej mocy i dlatedospada zuzycie.Gdybys jechal na maxa spalilbys wiecej ale jechalbus szybciej,to samo s przyspieszeniem,chwilowe masz wieksze ale srednie mniejsze bo szybciej osignoles dana predkosc.mam juz 3 auto tak zrobone i dlatego uwazam ze PDm sa do kitu bo fabryczni wiecej pala i nie da sie tego obnizyc ,choc moc bez problemy na prawie 190 sie dalo ale jak palil 8 tak pali.DUzo znajomych odemnie co przesiedli sie z pompy na 1.9 130km na PD nie ma dobrego zdania o spalaniu.ps,miales kiedys do czynia z zmodyfikowanyn tak silnkiem lub jechales takim autem bo duzo ludzi tak mowi ale zaden nie jezdzil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    945

wg mnie diesle są dobre ale nie nadają się do ostrej jazdy jednak nie każdy się z tym zgadza...

 

mój kolega kupił 1.5 roku temu bore 110km ma opony 205/40/18 nie mógł sobie darować że robią mu lipe na swiatłach itp. a chłopak lubi delikatny lans itp.

postanowł podniesć potencjał -jego przeróbki większa turbina i intercooler inne wtryski bodajże od 2.5, zmienił wydech, zachipował, hamulce, sprzęgło,zawieszenie,być może cos pominełem:rolleyes:

 

był ostatnio na hamowni podobno jest ponad 200kucy i zadowalajacy moment,spalanie na poziomie 11litrów

zrobiliśmy próbe na 500m i mój civic już chyba poraz 4 go wciągnął. teraz usilnie chce na dłużdzy dystans i mam dylemat bo boje się że mnie pochłonie:lol:...włożył w ten samochód lekką ręką 10tyś, fakt zbiera się ładnie ale nie ma rewelki i chmura z tyłu

 

diesel wg mnie jest jak najbardziej ok ale po 40... mój ojciec lata 20TDI i nie chce słyszeć o benzynie jednak jak dla mnie "diesle nie mają jaj"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

bo mnie wkorwil kozak jeden

jakby mieszkal blisko to bym pojechal i spowodowal stluczke z nim jak bez prawka jezdzi to by se nauczyl pokory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

W IV generacji CR znacznie przewyższa - cytat

 

IV generacja Common Rail do samochodów osobowych HADI (Hydraulically Amplified Diesel Injector)

Właściwości Common Rail IV generacji:

* Maksymalne ciśnienie systemowe: do 1350 barów

* Wzmocnienie ciśnienia ~ 1:2

* Maksymalne ciśnienie wtrysku: 2500 barów

* Parametry zabudowy w silniku identyczne jak dla wtryskiwacza drugiej generacji

* Liniowe narastanie ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

z checia bym chcial z powrotem nowke passata 110 tdi na pompie bo to idealne baza do zrobienia 145km i zuzycia opalu 5 l.przy ostrej jezdzie :)

co innego mamy na mysli mowiac o ostrej jezdzie. charakterystyki mozesz w pewnym sensie dowolnie tworzyc, jak chcesz miec moc max na poziomie 3500 obr. to gratuluje.

co dokladnie wymieniles, ze uzyskales ponad 140 KM przy takich niskich obrotach, jaki uzyskales moment i jaka krzywa?

 

jezdzilem np. golfem mk1 (swap asz) z turbo od arl-a i wirusem, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968 , prosze to auto kolegi z grupy ze studiow. przed modyfikacjami palil 9-10 litrow, teraz pali 12.

http://img261.imageshack.us/img261/9354/168ps390nmsk2.jpg wykres juz nieaktualny bo siedzi nowe turbo i poszla korekta softu, ale przez chwile tak sie bujal do poki turbo nie padlo.

 

nie wiem dlaczego uwazasz, ze jesli masz chipa w PD i jedziesz z takimi samymi predkosciami zuzycie paliwa nie moze spasc? przeciez tak samo jak w silniku starszym masz wieksza moc dostepna w nizszych obrotach, wiec jesli potrzebujesz tyle samo mocy na pokonanie oporow jazdy to jedziesz z mniejszym obciazeniem, wiec tak samo powinno spadac.

 

 

@zorzyk masz racje najnowsze CR juz generuja wyzsze cisnienia niz PD, ale przez 10 lat mialy prawie polowe tego co w pompowtrysku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

masz racje ze inaczej rozumiemy ostra jazda,jezeli krecisz motor caly czas do ponad 4tysi i startujesz ze swiatej to nie ma mocnych zeby 10 nie spalil i turbo nie padlo.Ja glownie robie sobie tak auta zeby miec o niebo lepsze wyprzwdzianie i latwo osiagc wieksze predkosc stala przy nizszym zuzyciu a nie musze katowac silnika.Najlepszego kopa mam od 2500 do 3500 a wyzej juz lipa dlatego tak ustawiona charakterystyka idealnie ni pasuje bo jadac np.80km/h na 4 nie musze redukowac bo jest ponad 2000 i osiagniecie 120km/h bardzo szybo a wyzej nie ciagne tyjko 5 bo moc jest mrawie max.Wykresu nie mam nie bo bralem jak mi to robiki tylko widzialem na kompie ,moment chyba 300 albo 308 juz nie pamietam a zmienione byly;Uklad dolotowy rozwierciny i szlifowany,filtr powietrza i przewod doprowadzajacy do turniny no i 3 terowniki w komputerze bo nie mozna bylo ich przeprogramowac na taka charakterystyke,tak bylo w tym na pompie.w 2.0PD tylko zmieniony program i taka sama harakteryka jak w tamtym ale ja na swiatlach sie nie scigam bo bym pewnie przegral ale na zwyklej drodzie to jest super odjazd jak jedziesz za kims 100km/h i depa to 160 jest momet.na PD nikt nie jest w stanie wytlumaczyc czemu nie mozna zejsc ze spalania,u mnie kilka osob podnioslo 1.9 130 na 160 i wszyscy to samo mowia a kolega mial golfa na pomie tak jak moj zrobony i w tym roku sie przesiadl na 1.9 130 to ma dosc bo ostrozniej jezdzi a 8 lyka.Aha i na PD jes glosniejszy jeszcze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Brzozak bądź dokładniejszy, jaką prawie połowę, mi wychodzi 66%

* 1997 wprowadzenie na rynek światowej nowości – systemu Common Rail do samochodów osobowych (ciśnienie wtrysku 1350 barów, pierwsze zastosowanie seryjne Alfa Romeo

 

* 1999 system Common Rail do pojazdów użytkowych (ciśnienie wtrysku 1400 barów, pierwsze zastosowanie seryjne Renault (RVI))

 

* 2001 druga generacja systemów Common Rail do samochodów osobowych (ciśnienie wtrysku 1600 barów, pierwsze zastosowania seryjne Volvo i BMW)

 

* 2002 druga generacja systemów Common Rail do pojazdów użytkowych (ciśnienie wtrysku 1600 barów, pierwsze zastosowanie seryjne MAN)

 

* 2003 trzecia generacja systemów Common Rail z piezowtryskiwaczami typu Inline do samochodów osobowych (ciśnienie wtrysku 1600 barów, pierwsze zastosowanie seryjne Audi)

 

* 2005 100 milionów wtryskiwaczy Common Rail do samochodów osobowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@zorzyk masz calkowita racje, dlatego napisalem polowe, zeby nie wdawac sie w szczegoly ;)

z moich zrodel pierwsza 135 MPa, druga 150-160 MPa, trzecia nawet 180 MPa.

masz racje ze inaczej rozumiemy ostra jazda,jezeli krecisz motor caly czas do ponad 4tysi

tak to wlasnie dla mnie ostra jazda. ty piszesz o normalnej jezdzie, wiec cala poprzednia strona mozna sobie pupe podetrzec.

Najlepszego kopa mam od 2500 do 3500 a wyzej juz lipa dlatego tak ustawiona charakterystyka idealnie ni pasuje bo jadac np.80km/h na 4 nie musze redukowac bo jest ponad 2000 i osiagniecie 120km/h bardzo szybo a wyzej nie ciagne tyjko 5 bo moc jest mrawie max.

ci powiem, ze osobiscie bym sie niezle wk...wil jakbym po chipie na hamowni takie kreski zobaczyl, ale to twoja sprawa. nie wiem jak dla mnie moc jest scisle zwiazana z obrotami, wiec pod koniec moment musi spadac w przepasc.

Uklad dolotowy rozwierciny i szlifowany,filtr powietrza i przewod doprowadzajacy do turniny no i 3 terowniki w komputerze bo nie mozna bylo ich przeprogramowac na taka charakterystyke,tak bylo w tym na pompie.

no nie gadaj, ze zdejmowales rozwiercales i polerowales kolektor dolotowy, przeciez to nie benzyna n/a. przewod od filtra do turbo rozumiem, ze zmiana wymuszona montazem stozka?? odizolowales go chociaz termicznie? nie wiem ile pieniedzy wydales, ale wystarczylo wtryski 216'tki kupic i chipa zapodac, by osiagnac te 150 KM.

na PD nikt nie jest w stanie wytlumaczyc czemu nie mozna zejsc ze spalania,u mnie kilka osob podnioslo 1.9 130 na 160 i wszyscy to samo mowia a kolega mial golfa na pomie tak jak moj zrobony i w tym roku sie przesiadl na 1.9 130 to ma dosc bo ostrozniej jezdzi a 8 lyka.Aha i na PD jes glosniejszy jeszcze .

uwielbiam takie prawdy palcem po wodzie pisane...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    1053

jada 2 samochody ,jeden fabryczny 110km krecisz go do oporu redukujesz ogolnie zapi...alasz a drugi jedzie kolo niego po przerobkach takich jak ja podalem i kreci mac 3000-3500tysi i 2/3gazu ,obydwa jada tak samo i ale ten zrobiny spali o 4l mnie a jedzie rowno z tamtym bo ma duzo wiecej mocy bez kreceni-teraz wiez o co mi chodzilo? wcisnac gaz do dechy to kazdy glupi potrafi a mozna tak to rozwiazac ze nie da sie calego i wyprzedzi i takiego delikwenta co katuje auto i duzo pali.KOszt w 2007 roku wyniosl 1200zl.A na PD w 2009 800zl bo tylko elektronika.NIe sztuka jest dolozyc dawke paliwa symetrcznie do doladowania turbiny,wtedy masz tak jak piszesz moc coraz wieksza identycznioe jak fabrycznie ale spalanie tez duze.JAk wiesz najlepsza dynamike ma motor pracujacy w zakresie max moment a max moc ,jezeli zawezisz ten przedzial uzyskujesz wieksza sprawnosc a co ca tym idzie dynamike.ps .wymienic wtryski to kazdy potrafi tylko ile na to trzeba kasy i od razu 3l/100km wiecej polknie co wtedy staje sie nieoplacalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł8484
      Witam, Mam problem z ładowarką teleskopową manitou mt1135 rozrusznik kręci ale maszyna nie chce odpalić tak jak by była jakaś blokada. Wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. Może ktoś coś wie coś na ten temat

    • Przez Filip98
      Witam serdecznie,  poszukuje kompletną kabinę do kramera 612slx,  czy wiecie może gdzie udało by mi się kupić? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez Nikkallo
      Co w obecnych czasach jest lepszą opcją? Najem długoterminowy auta czy jednak jego zakup? Mam obecnie dylemat, chcę kupić samochod. Mam 100 tysięcy gotówki (mam świadomość, ze przy obecnych cenach samochodów nie kupię niczego naprawdę konkretnego).
      Obawiam się, że już przy wyjeździe z salonu auto sporo straci na wartości. I po kilku latach eksploatacji będzie warte 50% tego co zapłaciłem.
      Jakieś opinie?
    • Przez kubakuba678
      Witam mam pytanie czy pamięta ktoś jakie był ceny ciągników kombajnów maszyn rolniczych w latach 90? Pytam z ciekawości możne porównać cenę do dzisiejszej. Jak ktoś pamięta niech podaje oczywiście nowego wtedy sprzętu
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj