kris14

Przyczepy Unia Group

Polecane posty

kris14    266

Witam.

Przeglądając internet znalazłem nowego producenta przyczep rolniczych dwuosiowych.

Jest nim Unia Group oddział w Brzegu.

Przyczepy mają ładowność 8-10-12-14t i odpowiadające im pojemności skrzyni 9,8-13-15-17m3.

 

Więcej informacji w załączonym PDF'ie [jest również proponowana cena netto]

>link<

 

Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EppS    17

Przyczepa ładnie się prezentuje ale cena ;) to chyba jakiś żart, 10t kosztuje więcej niż 14t z Wieltonu.


NAPIS ćWICZEBNY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Cena powala to zamiast 14 tonowej jak ktoś ma wózek dolly to może kupić sobie wywrotkę Zasław (naczepa) za 110 tyś i ładowność dwa razy tyle


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dziwne bo w katalogu na rok 2010 ich nie ujęli, a kiedyś czytałem, że Unia ma produkować jakieś wywrotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak. @kris14 podaj link do strony źródłowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saherb    36

Niby polscy producenci przyczep, a większość części jest z importu. Polskie jest tylko logo firmy naklejone na burcie. Dlatego te przyczepy są takie drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Tę przyczepę znalazłem w multimedialnej wersji katalogu produktów na rok 2010 na stronie UNI <link>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Trochę mnie dziwi skąd ten "atak" na rynek przyczep rolniczych Wielton Unia Group, Zasław (Autosan) też się przymierza do powrotu. Czy on aż tak jest duży ;)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zachód! Pronar większość pcha na wschód, cześć na zachód. Metal-Tech głównie zachód. Pom-Eko podobnie jak GUZMET głównie Szwabia. Polskie przyczepy są uznawane z granicą, szczególnie za niską cenę i niezłe wykonanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

np. oglądałem gdzieś na wystawie przyczepę dwu osiową Flieg-la to wykonanie i malatura był strasznie kiepska... Pronar już lepiej robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Hmmm... nie wierze w to co czytam. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

ja też nie mogłem w to co widziałem. Przecież firma bardzo dobra która się głownie specjalizuje w przyczepach. Ta przyczepa była mała chyba 8t i ja ją chyba widziałem w Poświętnym. Mogło być tak że ta przyczepa stała dłuższy czas na powietrzu i tak spłowiała... no nie wiem bynajmniej mnie zdziwiło to ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli widziałeś ją podczas MDR to wiem która to przyczepa, ostatni raz widziałem ją w lipcu, jak stała na dworze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Obecnie toczy się gdzieś w okolicach Przasnysza, byłą na nią dobra cena, bo nie wiele więcej niż za DB8000. Normalnie cena o wiele większa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gryfel    5

Po obejrzeniu tej przyczepy Unii Group na fotce to nieźle wygląda, ale jej cena to jest odstraszająca. Jak bym miał kupić przyczepę to jednak wybrał bym innych polskich producentów np. Pronar, Metal-Techu lub Wielton.


moje filmy na YouTube http://www.youtube.com/user/gryfel15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Póki co dla mnie nie do kupienia, bo muszą konstrukcję sprawdzić. ;) Zresztą oni wcześniej przyczep nie robili, także nie wiadomo co to za miód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakoś nie mam zaufania do niesprawdzonych produktów UG. O ile Wieltona wybraliśmy bez zastanowienia, bo jeżeli ktoś jest w ścisłej czołówce producentów naczep i przyczep samochodowych, to ma doświadczenia i spełnienie wymogów konstrukcji przystosowanej do 40km/h nie będzie problemem. O tyle nad UG bym się mocno zastanawiał. Może przeszła, może nie przeszła, ale jedno jest pewne nie ma wyrobionej opinii u rolnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damin180894    8

no na pewno, ja zawsze myślałem tak że zanim jakiś produkt zostanie zareklamowany to przeszedł wszystkie testy, żeby w tym wypadku cena była kusząca to i ktoś by na pewno zaryzykował, ale skoro one są w cenie czołowych producentów przyczep to wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Ostatnio w tygodniku rolniczym o nich czytałem , to cena tam podana dla 8-ki to około 37 netto czyli tyle co Wielton. Jej plusem jest duża szerokość skrzyni - dobre to jest do palet. Ale to samo ma Metaltech ;) . JA bym wolał Wieltona. I chyba na 8 ton Wieltonke wniosek złożymy.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Na stronie 112 katalogu jest przyczepa tandem z logo Unii model PS-20 wiadomo coś o nim?


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil900830    5

Ja przyczepą z Uni Grudziądz nie wróże dużej przyszłości.Mój kolega który robi w Brzegu w Agromecie mówił że w przyczepach jest też lipne położenie farmy co w rozsiewaczach.I dodatkowo cena która powala z nóg :) .Wielton w Polsce według mnie przoduje w produkcji przyczep, jakością i ceną. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Teraz mamy tyle nowości, ale ciekawe kto im to kupi. :) Nie lepiej produkować mniejszych maszyn ale skupić się na jakości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez rosek11
      Witam,
      Panowie ojciec dysponuje  przyczepą D47 która posiada trochę skrzywioną ramę, tzn. jest ona ugięta w środkowej części około 3 cm ku dołowi oraz około 2-3 cm w środkowej części w prawą stronę. Generalnie stan techniczny poza tą wadą jest wporządku i chcemy ją przywrócić do pierwotnego stanu. Nie znamy osoby oraz firmy która w naszych rejonach dysponowałaby wiedzą jak naprostować tą ramę, wobec tego czy ktoś z Panów mógłby tak "łopatologicznie" podpowiedzieć czy w warunkach domowych można próbować ją naprostować, jeśli tak, to jak to ewentualnie robić?
      Dziękuję za pomoc. 
    • Przez V12
      Witam
      W zimę odbudowałem przczepę jak w tylule , jak kupiłem podwozie to było lekko ugieta tylna oś za bardzo tego az tak nie widac , ale jak zasypałem około 6 t to już bardziej widziałem jak koła idą w negatyw , co ciekawe z przodu jest prosta a tez koła ida troche w negatyw . Tak jak by osie sie tez uginały a jak rozładuje to wraca do normy 
      Osie są kwadratowe oryginalne od 7t  nigdzie na 100% nie naprawiane .
      Gdzieś kiedys patrzylem filmik że ktos tez odbudowywał , była krzywa to wyprostowałe , a co było dalej to nie wiem juz nie potrafie filmu znaleźć 
      Przyczepa jeździ mało odcinki po 10km , max 150km zrobi w sezon 
      Warto ta oś prostować czy olac temat i pogodzic sie że bedzie bardziej darło oponę od wewnętnej strony , z tym przebiegiem na sezon to w 10 lat sie nie zedrze hehhe
      Generalnie sie obawiam czy przez to że juz jest podkrzywiona to nie bedzie tendencji do jeszcze wiecej np , jak przy 35km/h pod pełnym zasypem wychaczy jakąs dzióre albo nie równość 
    • Przez makra75
      Witam wszystkich mam pytanie czy robił ktoś instalację elektryczną w przyczepie d47  .Ile jakiego przewodu potrzeba.?
    • Przez kamcio15
      Witam, Panowie poszukuję posiadaczy przyczepy D732. Potrzebuję zwymiarowania skrzyni ładunkowej, podłogi i części ramy bo nie zrobiłem sobie tego przed rozpoczęciem remontu. Jeśli znajdzie się ktoś chętny do pomocy opiszę dokładniej o które wymiary mi chodzi. Z góry dziękuję za każdą informacje. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj