Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
najmon

Instalacja gazowa w C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
najmon    0

Panowie przejrzałem tematy i nie znalazłem nic na temat 60 + gaz .Wiem że , gość w łudzkiem (Uniejów ) montuje do 60 tek wspomaganie mocy poprzez instalacje gazową . silnik pracuje na dwóch paliwach . gaz spełnia rolę powera , zwiększa to moc silnika . nie znam szczegułów,ale może ktoś słyszał coś wjęcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Łódź a nie Łu


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Czego to juz ludzie nie wymysla 60-tka na gaz+rope napewno to super działa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prox7441    5

Troche zaleciało science fiction hehe... A tak wogóle to do silnika od 330 to widziałem gaz w wózku widłowym Rak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

4512 to słyszałem ze był na gaz, ale nie mieszankę z ropą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

Jak ropa to nie gaz, dajcie spokój ostry mix by był :rolleyes:


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

do gazu musiałby mieć inne tłoki i głowice no i świece zapłonowe, i układ zasiania paliwem inny i by wtedy był na gaz i benzynę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    100

a może daje 0,7 litra dla operatora i jeździ na podwójnym gazie :rolleyes: a tak na serio to trochę dziwny patent bo gdzie spalanie gazu a gdzie ropy dwa różne paliwa o odmiennych właściwościach ale kto wie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alek162    1

Gdzieś na forum, nie wiem czy tutaj, Czesi wrzucili link do strony, gdzie piszą o C-360. Oglądałem to i była tam sześćdziesiątka przerobiona na gaz. Nie wiem gdzie to mam, ale może się znajdzie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

właśnie-różnych własciwościach:) porównajcie sobie sprężanie w dislach i iskrowych-co do zapłonu gazu to nie było by żadnego problemu, wręcz przeciwnie-prawdopodobnie gaz detonowałby się jeszcze sporo przed końcem fazy sprężania i wtrysku paliwa, tak więc zamiast pomagać by szkodził, bo spróbójcie przyspieszyć kąt wtrysku w silniku to usłyszycie jeden wielki stukot i spadek mocy. paza tym w cylindrze jest odpowiednia dawka powietrza, której bez turbo nie zwiększysz, a na fabrycznych ustawieniach np 60 ma i tak za dużo paliwa które jest niewykorzystywane.

 

btw.-tyle już sie pisało że 60 ma za mały uciąg w stosunku do mocy, że na prawdę nie wiem po co jeszcze dokładać jej koników-kto je napasie?? :blink: zsumowac ropkę, gaz, do tego koszty instalacji, niebezpieczństwo rozszczelnienia, zwiększone zużycie silnika itd, itp... ehh-za różnicę mamy już 80-siątkę:rolleyes:


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    38

Panowie z tą c-360 na gaz to prawda!!!!

tego gości można spotkać co roku na wystawie w Kościelcu pod Koninem(ostatnia niedziela czerwca)

Ja osobiście widziałem tą 60 i słyszałem jak pracuje na gazie

 

Mam nawet zdjęcia -spróbuje jutro dodać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Na sam gaz to jest mozliwe nawet był 4512 na gaz ale na gaz i rope jednoczesnie to nie wierze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

Czytalem artykuł w gazecie i prosze sobie jej nie robic bo to prawda :rolleyes:

 

 

Kurcze, jeden mały minus jest... ciągnik musi byc sprawny bo na stacje trzeba jezdzic :blink:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    512

Gdzieś kiedyś widziałem że ursus robił eksperymenty z ciagnikami zasilanymi gazem. Tylko chyba byl to gaz ziemny CNG cos na kształt autobusów komunikacji miejskiej. Silnik miał aparat zapłonowy swiece jak benzynowy był to chyba ten 3 cylindrowy. Troche dziwnie to wyglądało butle gazowe były na dachu kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież można zrobić na butle 11kg. :rolleyes: Jeszcze lepiej na dwie, symetrycznie na błotnikach. Marcin masz jakiś link do tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

ja o tym w top agrar czytalem dokladnie w 330 byl gaz z butli 11kg ale o ropie nie bylo mowy i poza tym DIESEL NA GAZ :rolleyes: w jakimś kabarecie to slyszalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

wiem że na gaz byla ale żeby na gaz i on to trochę mnie dziwi żeby byl na dwa paliwa :blink:

chętnie zobaczę jak to wygląda jesli jest tak jak mówisz to kabaret mówil prawdę :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    432

Ja gdzieś czytałem że nie potrzeba iskrownika,zdejmuje się cięgło z pompy wtryskowej tak że silnik chodzi na wolnych obrotach i powoduje to zapłon gazu którego dawka sterowana jest dodatkową przepustnicą i tak reguluje się obr silnika. Zaznaczam że to taki garażowy patent , nie było opisane jakie silnik ma osiągi, trwałość itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

330 co widzialem w gazecie to bylo profesjonal przez firmę co gazuje widlaki

o takim patencie jak piszesz to pierwsze slyszę to niezly MacGyver z tego gościa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    432

Wie ktoś może ile taki widlak pali na godzinę ON a ile gazu-jak duża oszczędność jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez superpempek
       
      Witajcie,
      do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. 
      MASKA:
      Gdy przywieźliśmy go na podwórko to w przeciągu 2 godzin był goły wiadomo rozbieranie idzie szybko. Później mycie i szorowanie i szorowanie i mycie. Wymiany i mycie i szorowanie:) (był ulepiony). No i w tym momencie się zawiesiłem bo ciągle nie wiedziałem jak go robić. Czyli czy pod siebie czy do sprzedaży - czyli brak modyfikacji a wymiany i naprawy. Wiedziałem że potrzebuję traktoru z turem i przednim napędem. Wiedziałem że musi być wspomaganie kierownicy. Ciągle jednak nie wiedziałem czy to będzie ten traktor czy jednak będę szukał czegoś innego. Kupiłem już nawet zestaw maskę i błotniki takie standardowe jak to miała sześćdziesiątka. Jak zobaczyłem jak to jest wykonane i z jakiej blachy to wiedziałem że nie mogę robić takiej fuszerki. Wychodzę z założenia, że należy robić wszystko najlepiej jak się potrafi. Sprzedałem więc ten zestaw ze stratą i po wielu analizach kupiłem maskę metalową produkowaną w firmie "Dziekan". Nie chciałem maski plastikowej bo traktor jednak musi realizować różne zadania i czasem łatwo o uszkodzenia. Dodatkowo maska od Dziekana jest sporo tańsza od plastikowych - czyli lepiej i taniej (według mnie). Jeśli chodzi o jakość wykonania maski Dziekan to jest bardzo dobrze - gruba blacha i jeszcze grubsze pozostałe elementy. Naprawdę wszystko masywne i wystarczająco dobrze spasowane. Oczywiście znalazłem rzeczy które można było lepiej zaprojektować a skoro je znalazłem to postanowiłem zmienić ale o tym w dalszej części. Dodam jedynie, że mój szwagier także kupił tą maskę - właściwie nie miał potrzeby bo jego oryginalna maska jest w dobrej kondycji. Kupił bo stwierdził że konkret i wygoda.
       
       
       
       

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez RometOgar200
      Witam nie wiem, gdzie powinienem dać ten temat, ale myślę,że tutaj jest odpowiednie miejsce na to, a więc przechodząc do tematu zbliża się zima ,a ja po zamontowaniu turbiny nie mam jak włożyć oryginalne ogrzewanie i widziałem ostatnio w sklepie farelkę na 12v do zapalniczki i taką matę grzewczą ,którą wkłada się pod tapicerkę siedzenia. Jak myślicie zda to egzamin w 60-siątce, żeby szyby chociaż nie parowały, bo nie mam czasu, żeby w tym zrobić zabudowę podłogi i i ogrzewanie takie jak powinno być tzn, że normalna nagrzewnica i wiatrak.
      farelka podobna do tej http://allegro.pl/nagrzewnica-samochodowa-grzejnik-farelka-150w-12v-i7092304895.html#thumb/2
      a mata grzewcza podobna do tej http://allegro.pl/mata-grzewcza-grzejna-pod-tapicerke-12-v-komplet-i5951387177.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzgzODQ2NDMAMjQzOTUyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=17045e95-0222-4134-bcb9-faa6bdaf618a
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
×