radki1

zetor 5211 problem z ładowaniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
radki1    0

witajcie

mam mały problem z moim zetorem 5211 świeci się ładowanie bez kluczyka jak sie go wciśnie to gaśnie i zapala się smarowanie tak jak to powinno wydlądać. Czy to wina alternatora???? prosze o pomoc. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

sorki ale jestem tu nowy i nie miałem pojęcia że są jakieś działy :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

u mnie stacyjka była ok, to była wina bendixu coś zwarł i poszedł alternator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grusza5245    0

witam, mam pobobny problem w 7245tzn. pali mi sie kontrolka ładowania przy wyjetym kluczyku, wymieniłem stacyjke i nic, jak pokrece kluczykie lewo prawo to czasem zgaśnie i ppo paru minutach samo sie zapala...prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radki1    0

witam kolego w moim przypadku spaliły sie 2 diody w alternatorze. Wyjmij go i daj do sprawdzenia bo to najprawdopodobniej to. Jeżeli masz probówke to posprawdzaj prąd na tych 2 kablach z wsówkami powinien być tylko na 1 jak 2 sie żaży to to poszły diody. koszt wymiany to jakieś 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konteno   
Gość konteno

witam

mam problem z takim magnetonem w zetorku 5211 objawiający się w ten sposób że alternator ładuje różnym napięciem (od 11-12V na wolnych obrotach do 17-18V gdy dobrze dołoży się do przysłowiowego"pieca") wymieniłem regulator napięcia i sytuacja nie uległa poprawie ale wręcz się pogorszyła (kontrolka ładowania pali się non stop w szerokim zakresie obrotów a napięcie utrzymuje się w granicach 12,6V )zauważyłem że w starym coś "dzwoni" jak nim potrząsnę więc go otwożyłem i zauważyłem że pękła i odpadła połówka korpusu diody(tej przylutowanej poziomo) pomiędzy dwoma szeroko oddalonymi od siebie zakończeniami układu (pomiędzy DF a B-) Jak można to naprawić (o ile można) i jaka to powinna być dioda? Czym skutkuje błędne połączenie regulatora (zamiana DF z D+)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Pozakładałeś tematy wszędzie gdzie się dało. Reklamuj albo kup następny nowy regulator(wydasz 40 dychy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TelefonyRadom    213

Witam Panowie sprawą wygląda tak wujek kupił ciągnik i jak wracalismy ani razu nie zapalilo się ładowanie , cały czas przygasaly światła a dziś nie chce odpalić co jest? Alternator ? Kabel a i działy światła obrysowa główne nie działały ;) pomozecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj