Polecane posty

katator    473

W skrzyni AQP jest przycisk AUTO na dźwigni. Dodatkowo PQP lub AQP może mieć przycisk wysprzęglania w dźwigni. W Comforcie jest PQ a nie PQP.

To mam takie pytania.

Skoro mój znajomy ma JD 6030 i nie jest to premium a ma w nim przekładnie PQ+, to jaką ma wersje wyposażenia?

Czym się różni przekładnia PQ od PQ+ w serii 6030?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

No właśnie próbuje się tego dowiedzieć. Bo pisze PQ+ a to wychodzi na to nie jest PQ+ tylko PQ


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Ja dodam swoja teorie. Skrzynia PQ to jest taka jak na tym drugim zdjeciu, tylko do przelaczania polbiegow, PQ+ ma dodatkowo przycisk wysprzeglajacy, AQ ma zamiast przycisku wysprzeglajacego przycisk auto, a AQ+ to ma te cztery przyciski. Jeszcze zalezy czy premium czy comfort bo sa inne dzwignie zmiany biegow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

To co jest na 1 zdjęciu w takim razie AQ czy PQ+


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Moim zdaniem jest to PQ+ w wersji premium.

 

Tak sobie szukalem info na temat tych przekladni i znalazlem taki link.

 

http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/en_NA/tractors/2008/feature/transmissions/6030p_7030p/6030p_7030p__autoquad_plus_story.html

 

Tutaj widac, ze poczatkowo wersje premium mialy rowniez takie same dzwignie. obecnie AQ+ wyglada tak jak na twojej drugiej fotografii...

Edytowano przez kalol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

Na drugiej fotografii jest PQ+ i występuje w wersji comfort. Ma tylko guziki do przełączania półbiegów, nie ma wysprzęglania. Mam taką w swoim 6930. Skrzynie Auto PQ montowane są do premiumek, bynajmniej tak jeszcze było rok temu jak kupowałem swojego jelonka i tak mówił diler.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

Dzięki teraz trochę się wyjaśniło co jest co.

Tzn. PQ+ w Premium wygląda inaczej niż PQ+ w Comfort, ciekawe tylko dlaczego :D to już nie mogli tego nazwać inaczej.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Wogole to w comforcie nie wystepuje obecnie skrzynia AQ :D jedynie w premium jest dostepna. Troche sprostuje swoja poprzednia wypowiedz: w comfortach obecnie jest tylko PQ+ (biegi zmieniamy przyciskami), w premium sa dwie PQ+ i AQ+ (moze byc z ecoshiftem). Roznia sie tym, iz premium w PQ+ ma juz sprzeglo w galce a w AQ+ dodatkowo przycisk AUTO a w comforcie tylko mamy polbiegi zmieniane przyciskami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

masz apsolutną racje aq+ ma 4 przyciski aq ma 3 przyciski obie są tylko w pramium tamte są w innych modelach clasic ,confort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk1993    0

Ostatnio przyprowadziliśmy JD 6430 premium z przekładnią AQP. Jak narazie sprawuje się świetnie . Niemoge wiele powiedzieć bo chodził tylko z dwiema autosanami 4t, ale niezałujemy ze wzieliśmy tą przekładnie z auto. Na 4 półbiegach jest dość duży skok prędkości i niemusimy aż tak pilnować że może się przeciązy. Zakresy na początku wchodziły troche ciężko ale po kilku mtg idą jak w masło.


powered by DEERE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

czytałem posty i widziałem że dużo jest tu dużo mądrych i doświatczonych użytkowników JD a więc mam pytanko czy dotychczas sie borykaliście z jakimiś problemami z skrzynią PQ taką jak w modelu 7700 i czy może ktoś posiada takiego jaśka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

czytałem posty i widziałem że dużo jest tu dużo mądrych i doświatczonych użytkowników JD a więc mam pytanko czy dotychczas sie borykaliście z jakimiś problemami z skrzynią PQ taką jak w modelu 7700 i czy może ktoś posiada takiego jaśka ?

 

Mialem okazje kilka razy naprawic PQ w JD serii 7000, 6000. Najczesciej w tych skrzyniach wysiadaja hamulce jazdy do tyłu i urywaja sie sruby trzymajace kosze. Ale wszystkie te awarie zwiazane sa ze zlym uzytkowaniem tych skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mój kolega ma problem z JD 6800 z 94r .Jechał do domu z pola i ciągnik staną.Rewers działa do tyłu a do przodu nic.Posprawdzałem mu elektrykę,wszystko było dobrze.prąd na cewki dochodzi.Pozamieniałem cewki,nic się nie zmieniło.

Dzisiaj przyjechał serwis z Pollboto chodził,sprawdził,nic.Jutro mają jeszcze raz przyjechać z komputerem i sprawdzać ciśnienie w skrzyni na pompach.

Jak się włączy rewers przy kierownicy po przodu,to ciągnik nic nie reaguję.A jak do tyłu to jedzie normalnie jest ok.Jest to skrzynia 20X20 Power Quad[chyba coś takiego] 5 biegów i 4 półbiegi.

Może ktoś z was miał podobny przypadek.Może znacie jakiegoś mechanika do tych skrzyń.Jakiś tel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

Mialem podobny przypadek w JD 7530. Trzeba tylko sprawdzic cisnienie na jezdzie do przodu ale pewnie jest dobre i dlatego proponue juz wyciagac skrzynie. Ukrecila sie tulej w glownym sprzegle :D A kontakt niech pan poda do siebie i ja sie skontaktuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Jeśli rewers jest mechaniczno-hydrauliczny to proponuję sprawdzić czy jest prawidłowo wyregulowana długość cięgna załączającego zawór

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

rewers jest elektryczno-hydrauliczny.JD ma koło 11 tyś

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Jutro mają przyjechać mechanicy z Strzelina to się coś dowiemy.Prawdopodobnie tarcze poszły.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

rewers jest elektryczno-hydrauliczny.JD ma koło 11 tyś.696483757 Franek właściciel a do mnie 663735556 Tomek.

Dzięki za odpowiedzi.

Jutro mają przyjechać mechanicy z Strzelina to się coś dowiemy.Prawdopodobnie tarcze poszły.

 

I jak tam skrzynia? jaka diagnoze postawili mechanicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Umówili się a nie przyjechali.Kolega dzwonił po 20 razy i nic.Czekamy na innych.Albo tarcze, albo tuleja, albo wałek od rewersu.Tak mówią.Trzeba rozbierać.W tym tygodniu się okaże.

Na pewno dam znać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

To 6800 pordukowali w 94 roku z elektro-hydraulicznym rewersem? przy kierownicy? Nie był to 6810?


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli miał PQ to mógłbyć to 6800.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To jest 6800 .Później napiszę co dalej z nim jak coś się ruszy.Jednak 96 rok sprawdzaliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No to przyjechali mechanicy.Skrzynie wyjeli i rozebrali przy nas.Poszły 4 tarcze od rewersu do przodu.Jedna kosztuję 50 euro.Gorzej bo tryb [tuleję]trzeba zmienić bo tarcze go wyjechały za ok 1000 euro.Maże coś załatwią z używanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Parę dni temu przyjechali i założyli skrzynie.Koszt machaników, transportu i na nowych częściach 7,5 tyś zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj