Polecane posty

kalol    0

Cena to wiem ze nie jest specjalna. Ostatnio bylem w Jelonku to stal tam rowniez JD 6430 comfort (wyposazenie zadowoliloby mnie jakbym kupowal) to cena 212 tys netto!! Hello, gdzie tutaj jakies rozsadne ceny (w porownaniu do 237 tys). Jak juz jestesmy przy cenach to za 6430 premium to krzykneli dla mnie 300 tys netto :D

Najlepsze jest to, że będę musiał współpracować z chłopakami z Elewatorskiej...

 

 

Co do AP to w modelach ze stanow to chyba nie ma wiekszych problemow tylko modele z niemiec wystepuja jakies powazne usterki. A AQP to rozwiniecie dobrze znanej wszystkim PQ. Oczywiscie teraz jest wiecej elktryki, ale chyba przed tym sie juz nie cofniemy. Dzieki tej elektryce mamy mozliwosc roznych ustawien przekladni i programowania biegow (np. do jazdy w tyl). Dla niektórych to po prostu juz za duzo a dla niektorych po prostu kolejny bajer ktory sie przydaje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin6530    1

aqp2 wrazenia na początku jazdy są rożne ale jak posmakujesz jest super ,noga na gazie i śmigasz.

 

co do wyposazenia kazdy jeleń jest ok ,ale jak ma tls, kabine na siłownikach, szerokie radialne goodyer-y opony,wersje premium i blaupunkta w suficie multum ustawień w parametrach maszyny to jazda takim sprzętem jest taką przyjemnością że na prawde chcecie nie wierzcie nie chce się wysiadać z 6530 premium. Wiem bo takiego użytkuję i nie zamieniłbym go na innego a elektronika jest kwestią opanowania a później rutyny. Pozdrawiam ;):D

 

Nie cytuj poprzedniego posta!!

Edytowano przez robertbara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

marcin6530 nie cytuj poprzedniego posta.

Widze ze jestes zadowolony ze swojej premiumki. Ja tez bede miec premium ale 6430 z AQP z ecoshiftem oczywiscie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

wogole dla mnie ta skrzynia to porazka, biegi glowne ciezko wchodza a automat dziala tylko na polbiegach a nie na wszystkich.

zastanawialem sie nad 6430 ale skrzynia jednak mnie zawiodla, nie mam doswiadczenia w pracy tylko jazda na placu

 

Moim zdaniem juz automat w NH jest zdecydowanie lepszy w T6020 (i nie chodzi mi o PC ani AC)tylko zwykła skrzynia 17x16


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cesek    0

a ty myślałeś że główne biegi też ci będzie zmieniał :D

jak ktośjest tak leniwy to zostaje tylko AP :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nibynikt    0

Widac ze przekladnia AQ Plus jest ceniona przez prawie każdego uzytkownika ;D hehe

 

a jak wyglada spalanie? , obnizy sie ? czy naprawde AutoQuad pomoze w tym czy tylko jest opcja dla wygodniejszych ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

wogole dla mnie ta skrzynia to porazka, biegi glowne ciezko wchodza a automat dziala tylko na polbiegach a nie na wszystkich.

zastanawialem sie nad 6430 ale skrzynia jednak mnie zawiodla, nie mam doswiadczenia w pracy tylko jazda na placu

 

Moim zdaniem juz automat w NH jest zdecydowanie lepszy w T6020 (i nie chodzi mi o PC ani AC)tylko zwykła skrzynia 17x16

 

Wiesz jazda nowym ciagnikiem na placu to raczej duzo nie mowi. Na pewno pierwsze wrazenie jest beznadziejne bo te biegi czasami naprawde ciezko wchodza, ale to dlatego ze dziwgnia biegow z przekladania jest polaczona za pomoca stalowej linki. Stosuja takie rozwiazania aby przekladnia nie przenosila drgan i odglosow do kabiny. Obecnie seria M ma polaczenie mechaniczne z przekladnia i to fajnie pracuje, ale jak sie da gazu to najwiekszy halas jest od tej dzwigni biegow. Te przekladnie JD przeciez ile juz lat jest na rynku i wielu uzytkownikow sobie ja chwali.

Funkcje automatyczne przekladni to chyba bardziej sluza do tego aby odciazyc traktorzyste, aby mial lzej. Przy zmieniajacych sie warunkach przekladnia szybciej zareaguje niz czlowiek, ale jak ktos woli sobie pstrykac to wylacza sie AUTO i sobie klikamy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

marcin6530 nie rozumiem Twojego podejscia, nikt tu nie mowi odrazu o belarusie

 

Podalem przyklad ze moim zdaniem lepsza jest juz skrzynia w NH, juz o MF serii 54** nie wspominajac, chodzi mi o komfort jazdy


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

JA skrzynie AutoQuadPlus polecam jest ona łatwa i wygodna w obsłudze ,diler mi ją polecił Autopower mi nie polecał ze wzgledu na koszt 20tys euro i na awaryjność. biegi wchodzą bardzo łatwo a pułbiebi "bajka" jeśli sie nie myle autoQuadplus ma w standardzie ecoshift jeśli nie to mniie poprawcie.Na twoim miejscu bym wzioł z ECOSHIFTEM.

wydaje mi sie że chodziło Ci o softshift (miękka zmina półbiegów) a ecoshift (40km/h przy zmniejszonych obrotach lub 50km/h po zdjęciu blokady) to jest chyba w opcji

 

W 6030 skrzynia Auto Quad Plus ma 3 dodatkowe funkcję w porównaniu do PQP

1. automatyczna zmiana biegów w zależności od położenia dźwigni regulacji obrotów zaraz po osiągnięciu maks lub min obrotów.

2. programowanie najwyższego biegu, czyli do jakiego najwyższego biegu automat ma zmieniać, np do 4, 3 lub 2

3. programowanie biegów do przodu, do tyłu. Przy zmianie kierunku jazdy, można zaprogramować zależność między biegami w przód i tył od 3 biegów w dół i w górę

i zapomniałeś dodać że AQP ma w opcji ecoshift :D. A jeśli chodzi o mnie to najwiękrzą porażką JD jest brak możliwości doboru silnika i kabiny , o co mi chodzi? oto że np nieda sie wziąść basica z silnikiem 4 zaworowym, sam mam ochote na JD (njaprawdopodobniej kupie ale jeszcze długa droga przedemną) sam jestem zwolennikiem jak najmniejszej ilości elektroniki i niebardzo uśmiecha mi sie ten cały command center w premiumce , a 4 zawory na cylinder muszą być :D Pozdrawiam


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

A powiedzcie mi jaka jest różnica między przekładnią PowerQuad a PowerQuad Plus?

Co ten Plus zmienił?


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ogólnie ten "Plus" odnosi się do zmiany biegów guzikami. Obecnie w serii 6030 dostępne są skrzynie PowerRewers i PowerQuad Plus. Zaś AQP i PQP zarezerwowane są dla modeli Premium. AQP i PQP mają przycisk sprzęgła na dźwigni zmiany biegów.

 

Niestety Bobek mylisz się bo ja w swoim JD 6830 Premium nie mam zadnego przycisku sprzegła. Sprzęgło jedynie nożne i pozycja , N ' przy rewersie.

 

I do tych którzy mówią, że w JD jest kabina resorowana...zdaje mi się, że JD w żadnym modelu nie wprowadził amortyzowanej kabiny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaro link nie działa. Właśnie nie zapierałem się, że na pewno nie ma amortyzowanej kabiny. W takim razie napisze, że w seri 8030 nie ma takiej kabiny ^^

PS. dzieki @jaro za sprostowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

W komentarzach pod tą fotką jest napisane, że jest to Power Quad Plus. Auto Quad Plus ma czwarty przycisk na dźwigni zmiany grup. Auto Quad Plus sam przełącza biegi w grupie Power Quad Plus nie ma takiej możliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    500

Niech mi ktoś powie a najlepiej pokaże jak wygląda skrzyniaAutoQuad a jak PowerQuad Plus.Albo inaczejhttp://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=195128Jaka to skrzynia.

AQ ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

to zdecydujcie się jaka to skrzynia bo widze że sami nie wiecie.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

To też jest Power Quad Plus tylko na tej dźwigni nie ma przycisku sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

To 2 różne skrzynie maja taką samą nazwę?

Bo chyba jest różnica zmieniać biegi ze zprzęgłem a zmieniać biegi z guzikiem sprzęgła na rączce.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473

skrzynia jest akurat taka sam tylko odrobinkę mniej wyposażona. Na przykład w serii 5020 skrzynia PQ+ nie miała przycisku sprzęgła a w 5R ten przycisk jest i oprócz tego jednego przycisku przekładnie niczym się nie różnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

W skrzyni AQP jest przycisk AUTO na dźwigni. Dodatkowo PQP lub AQP może mieć przycisk wysprzęglania w dźwigni. W Comforcie jest PQ a nie PQP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

To ja w modelu 6230 Comfort też nie będe miał tego guzika? Pewnie dopiero wersja Premium go ma? Czy tak jest jak pisze, może to ktos potwierdzić?

Ja mam ofertę przed nosem i jak byk napisane jest PowerQuad Plus 16/16 38km/h 1990 euro i nie jest ona w dodatkach tylko w tej głównej ofercie..

A byłem u dealera i na placu stał też niby wersja Comfort i miał PowerQuad tzn. miał coś podobnego jak na tym drugim zdjęciu co dodałem.

robertbara to na tym 1 zdjęciu jaka jest skrzynia?


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj