piotrek19812

opadanie paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam.Mam takie pytanie.Cofa mi sie paliwo w ukladzie paliwowym i nawet po godzinnym postoju(nie mowiac juz o calej nocy)ciagnik pali tak jakby byl swiezo odpowietrzony czyli ciezko lapie i nie na wszystkich garach.Moje pytanie brzmi:czy paliwo utrzymuja zaworki w pompce recznej czy w pompie wtryskowej jest jeszcze jakis zaworek,albo moze jeszcze co innego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

U mnie tez schodzi paliwo, to wiem, bo jak zgaszę to widać jak sie cofa, ale wogóle tego po odpaleniu ciągnika nie zauważam, normalnie chodzi...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

masiew    30

ciśnienie powinne utrzymywać zaworki w pompce zasilającej. jeśli ucieka ci paliwo, to najprostrzym rozwiązaniem jest zamontowanie zaworka zwrotnego na przewodzie zasilającym jak najbliżej zbiornika


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klego masiew czy zamontowanie tego zaworka zwrotnego przy pompce zamiast przy zbiorniku ma jakąś różnicę bo u mnie w zetorze jest na przewodzie przy pompce a i tak paliwo zchodzi :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    30

jak dasz go przy zbiorniku to powinno trzymać w całym układzie


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Jeśli z pompy wtryskowej wychodzi jakiś przewód oprócz wysokiego ciśnienia, to na nim powinien być zaworek. Możesz mieć nieszczelne zaworki przy pompce zasilającej i do tego nieszczelności na odcinku pompka zasilająca - zbiornik paliwa. Można zrobić eksperyment eliminujący ten odcinek - wziąć np przeźroczysty przewód paliwowy i jeśli posiada się drugi króciec(taką końcówkę przewodu paliwowego) nałożyć przewod na niego i przykręcić w miejsce dotychczasowego przewodu, drugi koniec włożyć do dna zbiornika przez korek. Jeśli na nowym przewodzie nie będzie tak szybkiego cofania się paliwa - szukaj usterki na tym odcinku. Sprawdź jeszcze korek paliwa - działanie odpowietrzenia zbiornika, może zasysać paliwo z powrotem przy podciśnieniu panującym w zbiorniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

moim zdaniem zjawisko cofania się paliwa w mtz nie powinno występować ponieważ zbiorniki są dość wysoko i paliwo ze zbiorników powinno lecieć samo . a jeżeli coś takiego występuje to może między zbiornikiem a pompą jest jakiś zator i ciągnik dostaje za mało paliwa i po zgaszeniu cofa się paliwo ,występuje coś takiego jak pisał kolega wyżej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj