lorddm

INSTRUKCJA do renault 103-54

Polecane posty

lorddm    0

INSTRUKCJA do renault 103-54

 

bardzo potrzebuje instrukcji do INSTRUKCJA do renault 103-54

kupilem go wczoraj i potrzebuje tej instrukcji najlepiej po polsku

 

 

daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorddm    0
Napisano (edytowany)

bede mial kilka pytan

 

1. Wszystko o obsludze podnosnika

2. Podgrzewanie swiec zarowych

3. Jak zalaczyc przedni naped (czy wogole mozna)

 

narazie tyle

 

dzieki

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

1. Jaki masz podnośnik z EHR'em czy normalny?

2. Przekręcasz kluczyk aż ci kontrolki przygasną i grzejesz z 1 min. jeśli kolektor się nie rozgrzał sprawdź czy świeca nie jest uszkodzona, albo czy prąd do niej dopływa, świeca jest żarowa czy płomieniowa?

3. napęd się załącza elektro-hydraulicznie guzikiem po prawej stronie za plecami.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lorddm    0

sorry ale nie jestem specem

i nie wiem co to ehr czy normalny

 

te guziki do napedu to chodzi o te dwa guziki na blotniku?

 

do czego jest dzwignia przy lewej nodze?

mozna nia ruszac w gore i w dol

czy ona nie jest do zalaczenia napedu?

 

gdzie w woj. mazowieckim mozna kupicczesci do tego ciagnika?

 

daniel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swiderskib    0

Witam.

napisz jaki jest rok tej reni bo ja od stycznia posiadam 103-54 z 1993r i na pare pytań może Ci odpowiem np:

ta dźwignia po lewej stronie co rusza sie w górę i w dół to jest od ustawiania prędkości wom (540 położenie dźwigni na środku i 1000 na górze a na samym dole chyba są zależne od biegów ale tego to nie sprawdzałem)napęd powinien się wyłączac drugim guzikiem po prawej stronie przy szybie bo pierwszy jest od koguta przynajmniej u mnie a świece to masz 1 płomieniową w kolektorze dolotowym zaraz za turbiną i grzejesz ją minimum 40 sekund przekręcając kluczyk do momentu aż zgasną kontrolki radio i wszystko co elektryczne bo przy grzaniu świecy wyłączane jest wszystko i po tych kilkudziesięciu sekundach wciskasz kluczyk przekręcasz i rura hehe a o części na mazowszu to też się zastanawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam do zaoferowania instrukcję napraw(instrukcja serwisowa)do ciągników Renault produkowanych po 1981 roku z serii RS/TL/TS/TX/TZ/MI/SP/TRACFOR/Z .

Nie obejmuje silnika, schematów elektrycznych i hydrauliki. Odnosi się do modeli ze skrzyniami biegów 12x12 i 16x16.

Obejmuje modele:

95-12,

95-14/54,

103-12/52,

103-14/54,

106-14/54,

110-14/54,

113-12,

113-14,

120-54,

133-14/54,

145-14,

155-54

Najogólniej mówiąc pokazany jest demontaż poszczególnych zespołów/części oraz dane dotyczące wymiarów naprawczych i nominalnych , wartości momentów dokręcania elementów itp..

Instrukcja zawiera szczegółowe rysunki złożeniowe zespołów części (np. skrzynka biegów) jak i poszczególnych części w formacie A3. Instrukcja jednocześnie w czterech językach : francuskim, niemieckim, angielskim, hiszpańskim.

Zainteresowanych proszę o kontakt : GG 2398704 lub johnssi1121@tlen.pl .

Edytowano przez johnaas10354

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabrowa    0

witam mam problem z chamulcami po mrozach przepadły co mam zrobić w reni 103 54 90r z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Najprawdopodobniej trzeba odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jack7    0

Witam

Potrzebuję poglądowy schemat skrzyni biegów do RENI 103-54, potrzebuję się dostać do rewersu - gdzie będzie najdogodniejszy rozjazd.

Z góry dziękuję jeżeli ktoś pomoże - na forum lub na e-mail: yack77@tlen.pl

Pozdro Jack.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

o ile sie nie myle, aby dostac sie do rewersu trzeba rozjezdzac cala skrzynie, ta posrednia z rewersem jest przykrecona do glownej od srodka

cos mi sie rozniez wydaje ze powinien byc dekielek i po podniesieniu kabiny mozna przez niego cos zdzialac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam instrukcję do Renault 110.54 w języku angielskim. Jest to podstawowa instrukcja obsługi, ok 90 str A4, czyli co gdzie się znajduje, co kiedy zmieniać, gdzie smarować. Pasuje do większości podobnych modeli. 

Szczegóły na email k.j1988@wp.pl

picsart_09-10-07.48.58.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj