Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    75

Jakie on tir? na stacjach benzynowych chodzi Ci o ten dystrybutor na którym jest napis on tir?

To masz te same paliwo tylko guzik on tir jest po to żeby z pistoleta szybciej leciało :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Przecież to taki sam pistolet, tylko większe ciśnienie jest i szybciej leci :lol: na niektórych stacjach jest tylko guzik z napisem tir naduszenie go powoduje szybszy przepływ paliwa z pistoletu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Paliwo jest to samo czasem jest różnica w cenie ale ma to związek z ilością zakupionego paliwa a nie z jakością ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@ferdek07 ja do tej pory na zadnej stacji nie widzialem, zeby byl taki sam pistolet. spotkalem sie zawsze z takimi o wiekszej srednicy, ktorych nie da sie wlozyc do osobowki, tak nawet jest w przepisach.

poza tym cisnienie wynika od obciazenia :D wiec jak juz to wiekszy bylby przeplyw wiekszy :lol:

 

z takich "chlopskich" rad, spotkalem sie z opiniami, ze te przeznaczone dla TiRow potrafia troche oszukiwac, ale nie wiem czy to prawda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Pistolet jest większy ale osobówkę da się zatankować. Polak potrafi. Oczywiście nie na pełnym gwizdku :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Z tego co słyszałem to lepiej lać na pełnym gwizdku i do odbica, wtedy więcej wlane jest jak odbiło na zegarze :lol:

 

 

Nie są to róznice w litrach ale jakies tam ilości na pewno :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@robertbara raz sam przez nieuwage zaczalem lac TIR, a ze placilem karta to juz nalalem do konca, nie oblalem sie, ale wiecej tego nie zrobie - meczarnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

mam znajomych na stacji i niekiedy sobie tam przesiaduje koło 10 lat temu trochę zagadaliśmy się i nie zauważyliśmy jak jakiś dziadek podjechał komarkiem i sobie nacedził on tir przyszedł do nas i z pretensjami co za pistolety mamy bo se komarka pooblewał skonczyło się na odwróceniu komarka do góry kołami i zapłacie za on i benzynę ale to był numer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak koledzy piszą ON TIR to tylko większa końcówka wąż i ciśnienie a to po to że jak podjedzie tir i będzie lał 800 albo 1200 litrów (do pełna) to żeby nie lał z pół godziny tylko pare chwil. I kolejka za nim nie była od samego wjazdu na stację albo jeszcze dłuższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

cena też jest z reguły mniejsza wszystko zależy od ilości branego paliwa, ja też czasem tankuje samochód z tego pistoletu i idzie elegancko :lol:


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ON TIR to tylko większa końcówka wąż i ciśnienie

akurat cisnienie prawdopodobnie jest nizsze :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    4

nie wiem jak inni ale ja jak czasami tankuje z dystrubutora dla tirow to nigdy mi nie odbija i zawsze mam lekki wyciek :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Ta i tym dystrybutorem łatwo przelać np pełne litry o setki. Sam takim ładowarkę tankuje i chwila moment pełno, a do osobówki bym nie wsadził go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie będe sie kłócił ale to zalerzy od stacji na niektórej cienkim węrzem leci wolno a na niektórych w miare szybko tak samo jest z ON TIR podejrzewam że i ciśnienie może byc różne a wiem bo jeżdziłem zawodowo 2,5 roku to i raz czy dwa na dzien tankowałem to i uwage zwracałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Zwykły dystrybutor ma wydajność 40 l/min, natomiast "TIR" ma 120 l/min


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

racja niektóre stacje mają napisane ON tir a leci z nich tak samo na innych przepływ jest dużo większy kiedyś jak lałem do beczek to brałem z ON tira bo szybciej leciało..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian1985    0

akurat cisnienie prawdopodobnie jest nizsze :lol:

 

cisnienie jest takie same. TIR ma wieksza srednice przewodu i dlatego szybciej leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Ogólnie w UE stosuje się trzy typy węży paliwowych 3/4, 1 i 1 1/2

Do tego występują trzy podstawowe wydajności przepływu

-60-70 l/min (osobowe stare polskie 40 l) 3/4 lub 1 cal

-120-150 l/min 1 cal

-280 l/min 1 1/2 cala

nie chce mi się liczyć ale na chłopski rozum wynika, że przy przepływie 120 l/min przy średnicy 1 cala, żeby przepłynęło tyle samo paliwa co przy 3/4 cala to wydajność musi byś 90 l/min. Więc ciśnienie jest większe, jednak gdy mamy tu i tu średnicę 1 cala to 120 l/min także ma większe ciśnienie.

Wiem, że to się inaczej liczy ale jak zrobię to z Ventouriego (czyt Wenturi) to mało kto się gapnie o co chodzi.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a jak masz podane przeplywy i srednice to jasna sprawa, ja takiego luksusu nie mialem, tzn. nie chcialo mi sie szukac :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj