kubaguzik

T-25, schemat biegów

Polecane posty

Geo    10

Wg mnie pomysł nie jest najlepszy ze względu na różne poziomy oleju w skrzyni biegów i w układzie hydraulicznym. W układzie hydraulicznym poziom oleju jest znacznie wyższy niż w skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Ale waż zaciąga olej od dołu ale wtedy trzeba by wlać z 30l oleju do skrzyni i otwory musiały by się zgadzać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Po wlaniu takiej ilosci oleju ciagnik zacznie leciec jak sito :lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiec    0

a ja mam t25 z roku 1993 a biegi to tak

 

rewes

szosowe --------terenowe

2---------------------mółale tylko do przody

3---------------------1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

a ja mam t25 z roku 1993 a biegi to tak

 

rewes

szosowe --------terenowe

2---------------------mółale tylko do przody

3---------------------1

Coś tu nie pasuje ,sprawdz jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Bo powinno być tak:

rewes

szosowe --------terenowe

3/4---------------------mółale tylko do przody

5/6---------------------1/2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

U mnie jest dokładnie tak jak pisze @Piotruniu25


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Te 30 letnie maj tak

2/4---------------------mółale tylko do przody

5/6--------------------1-/3

Te najstarsze maj całkiem innaczej , reduktor na drugiej dzwigni a rewsrs na tej co biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Od kiedy to T25 ma biegi polowe i szosowe?Piątka to polowy bieg?Co na nim robicie?

I co to za bieg - mółale tylko do przody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    209

To się tak nazywa szosowe polowe a fachowo to 1 i 2 stopień reduktora :)


Naprawa ciągników i maszyn rolniczych , przeróbki, malowanie, tulejowanie przednich osi, klejenie rozmrożonych bloków itp. PODKARPACIE tel. 721141104

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Te 30 letnie maj tak

2/4---------------------mółale tylko do przody

5/6--------------------1-/3

Te najstarsze maj całkiem innaczej , reduktor na drugiej dzwigni a rewsrs na tej co biegi

 

 

U mnie jest tak samo. Tylko może być jeden lewarek lub dwa.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Szosowe-polowe biegi to są w C 330 i C 360.Władek ma dziwną skrzynię biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Czy ja wiem .... dla kogoś kto nigdy nie jeździł tym ciągnikiem może być to czarna magia . Wydaje się mi że gdyby ten "reduktor" był w osobnym drążku , np. takim małym jak w C360 , było by dużo lepiej ;) Mówię tu o skrzyni z rewersem .


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No ale w nowszych władkach tzn minej więcej od 89 roku tak właśnie jest. Rewers jest na oddzielnej wajsze. A czarna magia to jest jak się nie ma styczności z danym traktorem. Dla mnie czarna magia to biegi w C-360 - zawsze robię to na chybił trafił :), ale ja takim traktorem jeżdżę sporadycznie. Nie miałem tylko problemów z moją renią. Wszystko ładnie opisane na gałkach, biegi jak w samochodzie ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Wiesz... ja właśnie mam Władka tego nowszego z rewersem ... chodziło mi o osobną zmianę "szosowe-polowe" . Widziałem na AF że ktoś sobie właśnie zrobił takie udoskonalenie w swoim T25 :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

No to by pewnie ułatwiło zmianę biegów, ale ja już się przyzwyczaiłem do swojego władka do tego stopnia, że wywaliłem tą blachę z ząbkami i to już dawno temu, żeby nie zawadzała, bo biegi i i tak już włączam z zamkniętymi oczami. Więc wg mnie to tylko kwestia przyzwyczajenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Na chyba każdy kto min. zrobił te min 200 mtg władkiem włącza biegi bez patrzenia na lewarek.

 

Ja mam stare władki były jednowajchowe ale przeróbka to tylko 2 godziny a jaka wygoda od razu jest. Nie wiem jak można było jeździć z jednym lewarkiem...

 

Kiedyś gdzieś czytałem i w ogóle chodziła taka opinia, że we władkach z dwoma lewarkami szybciej skrzynia padała. Jest w tym może trochę prawdy.

Jak ktoś ma wajchę oddzielną od rewersu to często widziałem jak ludzie jeżdżą nie zatrzymają ciągnika i włączają ostro wsteczny lub do przodu jest jeden wielki zgrzyt a np. jak ktoś ma jeden lewarek to musi wyciągnąć bieg wsadzić wsteczny lub do przodu no i tego zgrzytu już nie będzie. Dlatego jak ktoś szuka władka szukajcie z jednym lewarkiem :D zawsze większa szansa, że skrzynia jest w lepszym stanie .


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3145

Zgrzyta jak się w czasie jazdy zmieni szybko na wsteczny.Ja zawsze na zatrzymanym ciągniku zmieniam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

"Jak kto dba tak ma" ;) Osobiście jednak uważam że , przy normalnym użytkowaniu skrzynia z rewersem jest bardziej wytrzymała od jednowajchowej , po prostu jest mniej wbijania i wybijania biegów . Moje zdanie podziela miejscowy specjalista od rożnych przypadłości władków :D


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Panowie słyszeliście zapewne o redukcji biegów z międzygazem,czyli tzw. przegazówką?

Wydłuża to żywotność skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Volvo bez tej przegazówki nie ma jazdy we władku :D mi to tak w nawyk weszło, że czym bym nie jechał to już odruchowo to się dzieje :)

 

Co do włączania wstecznego to właśnie chodziło mi o to, że ludzie się nie zatrzymują tylko od razu wsteczny i jazda.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Budzu321    0

U mnie jest tak ta wajcha co jest bardziej przy siedzeniu to

szosowe--------------------polowe

wsteczny na szosowych------------wsteczny na polowych

 

A driga wajch co jest blizej sprzegla to tak

2na polowych/4 na szosowych----------żólw polowy/żólw szosowy

5na polowych/6 na szosowych----------1 na polowych/3 naszosowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Więc widzę, że kolega jest posiadaczem pierwszej wersji Władka z 2 dźwigniami i nieamortyzowana podłogą.

Dla mnie najlepsza skrzynia jaką miały T-25.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj