Zaloguj się, aby obserwować  
Bartek72511

Rozmiar opon (wózek od hederu Bizona)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zgadza się, 23x5. Z tego co wiem to sztaplarki jeżdżą na takich kołach, tak więc jak dobrze poszukać można kupić używki za małe pieniądze, nie trzeba się będzie martwić o to, czy opona wytrzyma :lol:.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bartek72511    65

U mnie jest taka sytuacja że najprawdopodobniej będziemy prowadzic kombajn na kołach tylko że wózek cały czas stał na dworze i opony napewno mocno skruszły i wątpie żeby wytrzymały 150km. Dzięki panowie za rozmiar, będe musiał gdzieś pojeżdzic i poszukać tych opon;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Opony z wózka można zastąpić oponami od np.Poloneza.Z uwagi że heder waży ok.1 tony,opony muszą być z Trucka,gdyz są wzmocnione.Ale z braku laku zastosuj ze zwykłego,prędkość nie duża,a w razie czego miej zapas.Zastosuj 13 o szer 185 i będzie git.Na przyczepce samochodowej bywa ponad 1t i dają radę.

P.S. Za stanu wojennego,kierownictwo SKR jeżdziło fiatami na oponach z wozków,cóż to była za melodia :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kiedyś na próbę wstawiliśmy oponę od dużego fiata, chyba 135 szerokości. Pomimo ciśnienia 4 atm nie wyglądało to ciekawie, dlatego wróciliśmy do strych opon. Heder z wózkiem waży ok 1,5 tony, na pochyłościach znacznie zwiększa się nacisk na dolne koło, także opona musi być solidna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek72511    65

Czyli uważasz że 135 nie da rady?? bo własnie tak przeglądałem jakie opony u mnie leżą ale to same 14 ale patrze na fiata i on własnie ma 13 135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Szer 135 dotyczyła fiata,ale 126.Poszukaj opony z bieżnikiem D-124, o szer 185,a średnicy felgi 13 cali.Opony takie występuja z indeksem nośności nawet 90,ale najczęsciej 86.Ten wyższy pozwala obciążyć jedna oponę 600 kg przy max prędkości dopuszczalnej dla tego typu opony(ok 180km.h dla S).Przy prędkości 25-30 km/h taka opona spokojnie wytrzyma ciezar wózka z hederem.

P.S.zastępczo możesz dać oponę o szer 175,ale to już minimum.najlepiej pojedz z felgami do wulkanizatora i za ok 30-40 zł,dopasuje coś rozsądnego.Każdy szrot jest pełen tego typu opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Trochę odświeżę żeby niepotrzebnie zakładać nowego tematu, ja mam założone do wózka 185/70 R14 z Opla Vectry A i nie widać żeby były za duże, jak piszecie że tam powinny być 13.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomster    66

witam

 

odkopie trochę ten temat. 

potrzebuję jednej oryginalnej felgi (koła) od wózka do hederu - czy ktoś ma pomysł czego (jakieś oznaczenie np.) i gdzie szukać?

 

z góry dzięki za każde info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Jacusiek
      Witam, mam pytanko.
      Jak zresetować wskaźnik sily wiatru w bozonie? W moim jest urwany ten wskaznik i chcę zamontować nowy ale muszę wiedzieć jak go dobrze ustawić?
      Pomozecie?
    • Przez Piter333
      Witam wszystkich, mam pytanie jaką przetwornice napięcia założyć do bizona do klimatyzacji. Założyłem klimatyzacje od osobówki na 12v. Z góry dziękuję za pomoc, pilna sprawa 
    • Przez 22krystianek22
      Wiitam, kupię osłonę  wylotową do bizona Z056 1990 rok woj łódzkie 
    • Przez Mateusz100
      Witam. Mam pytanie i prośbę do posiadaczy bizona super. Czy ktoś mogłby zrobic mi zdjecie instalacji w zbiorniku i zdjecie tej kostki od lampy błyskowej i napisac ktory kabel od czego poniewaz chcialem naprawc w moim koguta ale instralacja kiepska kable po urywane i nie wiem który do czego i jak podłaczyc. W zasadzie cos tam podłączyłem bo kogut działa  jak naciskam przepone czyli by działał jak bedzie pełen zbiornik ale nie działa na ten przełącznik. Naciskam go i nie chce świecić i sie włączyć wymieniłem go i dalej nic. Proszę o pomoc.
    • Przez Krzysztof777
      Witam, pilnie potrzebuję pomocy odnośnie schematu pasków do Sampo Bizon 2020, czy ktoś mógłby podesłać schematy napędów - pasków z instrukcji obsługi? U mnie w wydaniu z 1995 są to strony 98-99 , może być też wydanie z 1997. Niestety w mojej instrukcji te strony się zniszczyły i nie jestem pewien jakie paski kupić
      Email - arq777@wp.pl

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj