Jozeph

Problem z odpaleniem Ursus C-330.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomow    0

U mnie też pojawia się podobny problem. Po przekręceniu zapłonu pstyka coś w rozruszniku. Za którymś razem dopiero załapuje. Na krótko łapie od razu. Co to może być?


Jestem tu nowy... Tak samo nowy jestem w samodzielnym prowadzaniu gospodarstwa... W planach rozwój!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Colti    0

ja miałem podobny problem klema na aku mi niełapała :) teraz uciołem z obydwu stron i zrobiłem nowe i wszystko w 100% ok tylko troche zakrótki kabel teraz mam i jak podnośnik opuszczam to aż blacha sie wygina :P uważajcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że coś mogło rozluźnić się w cewce rozrusznika. Jeśli "na śrubokręt" działa bez problemu a na przycisk nie, to albo coś na cewce albo na obwodzie sterowania rozruchem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlodzieniec    0

Witam wszystkich jestem tutaj nowy mam pytanie posiadam ursus c-328 robie remont skrzyni wymieniam wszystkie wałki i koła zębate problem jest taki że przy wyciąganiu wałków nie zwróciłem uwagi na koła zębate jak były założone i teraz mam problem ze złożeniem kół zębatych nie pamietam jaka jest ich kolejność i z której strony powinny być założone pomoże ktoś z was ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21i21    0

witam.od kilku dni mam problem dotyczący ursusa c328 po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów gaśnie bak czyszczony filtry nowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8244    7

Witaj kamil21i21

 

Myślę że masz zapowietrzony ciągnik i dlatego gaśnie, czy przed wymianą filtrów i czyszczeniem zbiornika były takie problemy?

Trzeba pompować, tak jak pisał kania550  żeby znajdujące się powietrze w układzie paliwowym uciekło. Jeśli to nie pomoże to może masz gdzieś nieszczelność i łapie powietrze w układ i dlatego gaśnie, posprawdzaj wszystkie przewody paliwowe czy nie są uszkodzone i czy przewody są dobrze ściśnięte opaskami, może gdzieś na łączeniach jest nieszczelność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Napisz nam kolego co tam się więcej dzieje to postaramy się pomóc. Chyba że już naprawiłeś to napisz co było tego przyczyną.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Witam, po regeneracji głowicy c 330 ciężko pali na zimnym podczas odpalania wydostaje się biały dym po chwili odpala i pali jak by na 1 tłok następnie to ustępuje. Gdy go zgaszę to z ponownym odpaleniem nie ma problemu, co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterwx2    0

U mnie zaraz po remoncie c-330 też tak było, stwierdziłem że to wtryski. wymieniłem na nowe i pomogło. PS biały dym po remoncie to norma.


Jak pomogłem to daj strzałkę w górę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Przed regeneracją było okej, dobrze palił. Ciśnienia na tłokach nie mierzyłem, a może to być spowodowane przez źle ustawiony luz zaworowy?

Edytowano przez Mich3P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

oczywiście że może być to za mały luz zaworowy , zawór się nie zamyka i nie ma odpowiedniego ciśnienia . A dlaczego regenerowałeś głowice 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

odkręć kolektor wydechowy i zapal bez od razu zorientujesz się który to .A jak będziesz już wiedział który to to zamień wtryski miejscami i zobacz czy objaw się przeniesie na drugi cylinder . Odpowiedni luz zaworowy to podstawa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie potrzeba odkręcać wtrysków,weż rurkę w palce jeśli rurka drży przy wtrysku to jest dobrze ustawiona końcówka.Ustaw zawory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    82

Nie jest tak że rurka zawsze będzie drżała nie zależnie od ustawionych końcówek?

Edytowano przez MasterRoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

A może żle ci głowice zregenerowali? :)

Pompa paliwa do sprawdzenia to raz jak pali na jeden tłok a potem wskakuje na drugi.

Niejednakowe cisnienie na cylindrach to dwa, a trzy to szczelność zaworów , oraz to czy wtryski nie leją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Tak głowice mam zdjętą po zalaniu kanałów benzyną co się okazało ? Na 1 i 2 cylindrze puszcza ssący zawór. Gość jest jakiś niepoważny skasował jak za woły i jeszcze nie jest to co powinno. Dzięki wielkie dla użytkownika Roki212 Za podsunięcie pomysłu. A robił mi gość z Białego Kościoła KOZA może kojarzysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez pawelk2002
      Dzień dobry chciałbym prosić o pomoc w budowie mojej nowej przyczepki jednoosiowej do C-330 która będzie mi służyła do przywiezienie drzewa,ziemniaków oraz różnorodnych ładunków jak to na wsi wszystko się trafi. Aktualna moja przyczepka ma wymiary szerokość 1m długość 1,75m wysokość 0,6m. Jest to niewielka przyczepka po moim dziadku która służyła mi do końca tego roku i niestety już jej czas minął. Planuję zrobić przyczepkę o wymiarach szerokość 1,5m długość 2,5m wysokość 0,4m. W przyczepce przydały by mi się hamulce na korbkę tzw. hamulec ręczny który będę mógł zaciągnąć podczas zjazdu drogą polną jest niestety u nas dość stromo a drogi zaniedbane i zarośnięte i nie wiem od czego taki układ jezdny zaadoptować. I zastanawiam się od czego mógłbym wykorzystać układ jezdny do mojej przyczepki?? Oraz nie jestem pewien co wybrać na ramę by nie było za dużo ani za mało.  Z góry za pomoc oraz cenne wskazówki byłbym wdzięczny co pomogło by mojemu tacie wykonać taką przyczepkę 
      Dziękuje i pozdrawiam Paweł :) 
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj