Skocz do zawartości
Ursus3PGT

Same Taurus 60 Export-Jak wymienić krzyżaki i simmeringi

Polecane posty

Ursus3PGT    1

Witam mam taki problem z moim Dojczem w przednim moście musze wymienić krzyżaki i simeringi czy mógłby ktos powiedzieć jak to zrobić i czy duży koszt jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

Ja rok temu miałem te sam problem z swoim Samem. Ciągnik jest z turem i krzyżaki szybko siadają. Co do rozebrania tego przegubu to w każdym ciągniku jest inny i tu Ci nie pomogę, ale co do ceny to już co innego. Do mojego ciągnika oryginalne krzyżaki kosztowały 4 x 250 zł jak dla mnie to było trochę za dużo. Więc kupiłem polskie zamienniki kosztowały 100 zł i jak na razie działają bez zarzutów. A komplet polskich simeringów kosztował 75 zł. Myślę, że te części do twojego ciągnika będą w podobnej cenie w końcu to ciągniki z tej samej rodziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

aha a tam są jeszcze jakieś łożyska?? i jeszcze jedno polskie krzyżaki kosztują 10zł/szt. czy komplet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzientki    1

O ile się nie mylę tam są dwa łożyska i jedno z nich na pewno dosyć drogie. Komplet krzyżaków polskich kosztował 100 zł proponowano mi również w sklepie krzyżaki walterscheida (sztuka kosztował coś około 120 zł) i chińskie (komplet 60 zł).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus3PGT    1

Najlepiej to jakbyś mi jeszcze zrobił zdjecie przedniej osi a i jak odkeca sie te czopy z góry i z dołu po obu stronach osi to przegub z półosią wyjdzie z mechanizmu różnicowego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

U mnie po odkręceniu śrub mocujących czopy trzeba było się jeszcze nieźle namęczyć aby je wybić. One są łożyskowane a poza tym są tam jeszcze jakieś podkładki którymi reguluje się docisk tych łożysk. Powinna tam być też jakaś śruba mocująca półośkę. Dopiero po jej odkręceniu powinno wszystko zejść. A i nie zapomni najpierw spuścić oleju z mostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×