Skocz do zawartości
abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JAREEKK1    0

Witam panowie mam takie pytanko mam do kupna tura gosc mowi ze to jest starego typu to znaczy ma takie sanki pod ciagnikiem . Ma moze ktos takiego i moze podpowiedziec czym sie rozni on od nowego typu  i jak sie on sprawuje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

podpytam tutaj - regeneracja wspornika.

Akurat mam go zdjętego i widzę że jest luz.

Robić na tulejkach mosiężnych czy na tym białym plastiku (teflon).

Pytam bo jak robiło się w Z10145 to pytano po co kupiłem sworzeń z tulejkami zamiast dorobić z teflonu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

CzarnyR1    1

Koledzy zastanawiam się nad ładowaczem do c 330 firmy wol-met. W zasadzie potrzebuję tylko 2 sekcje ale nikt nie wie co będzie w przyszłości.

1. Dylemat mam czy do c 330 jest sens montować 3 sekcje ?

2. Jeśli będę korzystał rzadko, sporadycznie do prac przy domu to czy warto zamawiać z euro ramką ? Czy zwykłe zaczepy trudno się odkręca ?

3. Co to jest samopoziomowanie ?

4. Czy joystock to bajer czy ułatwia pracę ?

Proszę o pomoc w wyborze. NA dzień dzisiejszy to tur będzie mi służył do uprzątnięcia sterty słomy i siana ze stodoły do uprzątnięcia podwórza z kamieni i ziemi oraz do podnoszenia big begów na 10 ha i czasami do wapna. Nigdy nie miałem kontaktu z ładowaczem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3547

Do c330 warto dać 3 sekcje bo nawet głupi krokodyl do obornika chwytak do balotów 3 sekcji wymagają a skoro mówisz że masz zamiar dźwigać BB no też warto bo wtedy mozna pomysleć o zamontowaniu nośnika bb na ładowaczu, o euro ramce warto pomysleć z tego względu że wybierając haki tradycyjne musisz miec osprzęt wyposażony w takie zaczepy a jeśli kiedyś w przyszłości będziesz miał drugi ciągnik z turem i euro ramką to po co dwa razy kupować osprzęt do ładowacza lub kombinowac i przerabiać, zwykłe zaczepy odkręca się łatwo ale z euro jest o wiele wygodniej,

Samopoziomowanie jest to automatyczne poziomowanie np łyzki czy wideł wraz z unoszeniem całego ładowacza poziomowanie od tego ze jeśli narzędzie masz akurat poziomo ustawione na ziemi to gdy podniesiesz ładowacz do góry dalej bedzie ono poziomo wzgledem ziemi i działa to w każdym położeniu narzędzia nie tylko w poziomie,

Joystick bardzo ułatwia pracę tylko podnosi koszty ładowacza więc w c 330 dałbym sobie z nim spokój a nie bedziesz tyle pracował żeby zwykły rozdzielacz z wajchami w kabinie był nie wygodny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus2020    7

witam będę robił widły do slomy a jestem poza domem. moglby mi ktoś zmierzyc grubosc otworu trzymającego łychę i tych bocznych sworzni. Mowa oczywiscie o turze jednosekcyjnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karino25    3

Producenci turów podaja w parametrach wysokosc podnoszenia np. 2,8m lub 3,2m. Jest to wysokosc od podłoża do najwyzszego punktu lyzki (wideł) w pozycji podniesionej ?? chcialbym ładowac zboze na samochod i jaka wysokosc moze miec max burta aby mozna bylo podjechac ponad burte i przechylic lyzke?? i ile wchodzi zboza w taka lyzke okolo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Genius9872    69

Witam panowie mam takie pytanko mam do kupna tura gosc mowi ze to jest starego typu to znaczy ma takie sanki pod ciagnikiem . Ma moze ktos takiego i moze podpowiedziec czym sie rozni on od nowego typu  i jak sie on sprawuje ?

zależy za ile sprzedaje i czy chce ci się bawić, znajom ostatnio kupił za 1tys zł tura na sankch do c360 ale chciał tak jak u mnie przez lej sprzęgłowy, wziela fima od niego za nowe mocowania chyba 800-900zł.

 

jezeli masz troche pjęcia czasu i czym to sam zrobisz mocowanie. sanki możesz wystawić na allegro ze 200zł warte, ceownik od sanek tam gdzie są przykręcone słupki przymocuj do c330 kwestia dorobienia tylko wsporników. przerabiać tura od 360 to c330 idzie szybko i łatwo gorzej w drugą stronę;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam. Panowie mam taki dylemat a mianowicie chciałem kupić tura do c330m ale nie wiem czy podejdzie bo mam kabine hmm (starego typu) i boje się że wywale za tura np ze 2.5tyś i będzie lipa. Czy teraz robią np tury pod taką kabine jak teraz mam. post-87061-0-04051200-1461746582_thumb.jpgpost-87061-0-04051200-1461746582_thumb.jpg. Pozdrawiam i Serdecznie Dziękuje za pomoc. 

post-87061-0-53762400-1461746598_thumb.jpg

post-87061-0-24041600-1461746609_thumb.jpg

post-87061-0-58473500-1461746620_thumb.jpg

post-87061-0-27257700-1461746635_thumb.jpg

post-87061-0-61789600-1461746645_thumb.jpg

post-87061-0-80473300-1461746655_thumb.jpg

Edytowano przez lukasz51195

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do firmy AGRO-TUR Józefów tam na na pewno ci odpowiedzą ja mam ładowacz z tej firmy na C-330 1977r. kabina stary typ okrągła, ale z tego co widzę u Ciebie to dwa otwory do mocowania na skrzyni są zajęte przez mocowanie do kabiny, zapewne będziesz musiał to przerobić.

http://www.agro-tur.com/

Edytowano przez HolmerTerraDos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Tak myślałem że bedzie coś trzeba przerabiać. Też sobie tak pomyślałem że te mocowania od kabiny (skrócić) żeby najpierw było mocowanie tura a pózniej kabiny tylko interesuje mnie jeszcze czy ten dolny słupek będzię pasował czy będzę jakoś pod kabiną. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STIG0013    406

Witam, jaki ładowacz polecacie na C330 3 sekcyjny, musi podnosić big baga, chciałem kupić wolmet 2b ale nie mogę się dodzwonić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cristal    1

Witam ma pytanie czy da rade  sobie z turem 3 sek na euroramce przy dżwiganiu  beli sianokiszonce 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Pasowa to pojęcie względne bo balot z pasowej może ważyć 300kg a może ważyć i 800kg czego taki ciągnik nie drgnie nawet podnośnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Tur na c-330 czy na podobnych wielością ciągnikach niema racji bytu przy sianokiszonce . Do słomy siana ok ale nie do czegoś co waży nie wiadomo ile .sam ma tura na MF255 i niestety ale muszę zmniejszać zgniot przy mokrym materiale np; żyto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

Miałem kiedyś te modele pras, nawet nie ma się nad czym zastanawiać bo sprawa jest oczywista. Zmienić to by trzeba nie tylko pompę bo zaraz przednią oś najlepiej, koła, wspomaganie a hydraulike to trzeba by zrobić w ogóle zewnętrzną ( pompa dodatkowa gdzieś przy silniku, rozdzielacz itd), gra nie warta świeczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Milosz27    177

Ja mam na c 330 tura 3sek przy wymianie pompy i odpowiednim podlaczeniu rozdzielacza spokojnie daje rade belki do 750kg oczwiscie wszystko z glowa robic bo jak bym chcial to dawno bym tura polamal. Posiadam dodatkwo wspomaganie i szerokie kola z przodu. Ale wiadomo ladowarka to to nie bedzie ale na razie u mnie daje rade, pracuje przy obsludze bydla i w tym roku wskoczylo dzisiaj akurat 500mth i tylko z turem nic pozatym. Sianokiszonek przerzuca okolo 600 rocznie ale tak jak pisalem wszystko robic z glowa i daje rade.

Edytowano przez Milosz27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maseey    76

witam wszystkich czy posiada ktoś joystick do sterowania turem w c 330 lub c 360 , koszt nie duży a chyba fajna sprawa , miał ktoś do czynienie z tym jakie są wady a zalety ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Witam. Panowie mam taki dylemat a mianowicie chciałem kupić tura do c330m ale nie wiem czy podejdzie bo mam kabine hmm (starego typu) i boje się że wywale za tura np ze 2.5tyś i będzie lipa. Czy teraz robią np tury pod taką kabine jak teraz mam. attachicon.gif1.jpgattachicon.gif1.jpg. Pozdrawiam i Serdecznie Dziękuje za pomoc. 

I jak wyszło?

Mam starą kabinę która była montowana w każdej C-360 i też myślałem nad turem (załadunek bigbagów do rozsiewacza bo taniej wyjdzie jak nowy ładowacz bigbagów).

Witam, jaki ładowacz polecacie na C330 3 sekcyjny, musi podnosić big baga, chciałem kupić wolmet 2b ale nie mogę się dodzwonić

I co wybrałeś?

 

Pytam bo ciapek prawie nie używany stoi - czasem z przyczepką jakieś duperele robić i wozić.

A tak załadować bigbaga dałbym może radę, czasem coś przepchnąć, coś gdzieś podnieść np głupie dreny betonowe itp.

Cudów nie oczekuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 3gralins1993
      Witam jestem posidaczem ursusa c 330 kupiony byl 7 lat stal nieuruchamiany po kupnie zrobilismy mu remont to znaczy nowe zestawy naprawcze wal do slifu kiedys juz ktos zrobil 1 aktualnie jest 2 nowa pompa wtryskowa wtryski nowa pompa oleju glowica po regenreacji problem polega na tym ze jak sie trosxke rozgrzeje dmucha powietrzem z odmy i trosxje kopci na niebiesko jak cieply temp ok 75 cisnienie przy tej tem 3.8 bara po sciagnieciu pokrywy to powietrze wydistaje sie z kanalu lasek popychaczy od ssania co jest nie tak prisze o pomoc 
    • Przez kurtz
      Witajcie! Mam zamiar na dniach kupić pług co C-328, pług raczej na pewno dwuskibowy.
      Który z tych byście polecili? Z góry śliczne dzięki za pomoc.
      https://www.olx.pl/rolnictwo/maszyny-rolnicze/plugi/podkarpackie/?search[order]=filter_float_price%3Aasc
       
    • Przez karol199012
      witam . planuje zmianę mostu z c328 na c330 ponieważ za każdym razem gdy chce podłączyć maszynę na przekaźnik np przewracarkę to ta łapie mi za zaczep co jest dość uciążliwe. ponoć można przerobić to na c330 co o tym sądzicie ?? gdzie coś takiego dostać w dobrej cenie  ?? nowe części przekraczają moje możliwości budżetowe niestety....
    • Przez pronarek
      mam pytanie czym sie róznią te ciagniki które napisałem w temacie wiem tylko że 325 i 328 mają inną os niż c-330 ale nie wiem która jest lepsza.
      Potrzebuje ciągniczek taki do opryskiwacza i na podwórko narazie robi to c-360 ale jak pomysle ze latem musze jej przd kazdym rwaniem pomidorów wlc jej konewke paliwa to mi zle a c-330 wydaje i sie ze z masztem sobie poradzi i mniej spali!!!!!!
    • Przez aero2
      Witam.
      Mam problem prawe przednie koło mi się rozkręca buja w Ursus C-330M to znaczy na razie chodzi ale jest przerwa w nim prawie 1 cm.
      Prawdopodobnie padło coś od orki bo ciągle ją robiłem przez 1,5 roku czy ktoś może powiedzieć co to za część trzeba wymienić kupić?
×