abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

jaco512    1003

W Zetorach jest miejsce w bloku na grzałkę, wybija się zaślepkę i montuje grzałkę, w c-330 tak się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Otwór można zrobić, większym problemem jest to, czy wewnątrz bloku jest tyle miejsca na grzałkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

nawet jeżeli byś znalazł takie miejsce ( nie bardzo to widzę) to wiercenie wymagało by rozebrania całego silnika i wsadzenie tegoż bloku na frezarkę lub dużą wiertarkę bo fi 30 to ręczna nie wywiercisz


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

Jak będziesz zakładał tura to zrób takie mocowanie jak mam w galerii przodek od 30 jest na 6 śrub a 28 ma miejsce na 4 i będzie się rozkręcać a z takim mocowaniem nic takiego się nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Ja chcę założyć cały przód od 30 z płaska osią. Dodatkowo obudowę sprzęgła też mam już nowego typu, bo stara pękła. Jeżeli o to chodzi powinno wszystko pasować.

 

Jaka powinna być masa przeciwwagi przy korzystaniu z tura przy 330?

Edytowano przez Xeon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

tomkowi chodziło o to iż w silniku 328 jest są otwory tylko na 4 śruby


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Z mojej strony proponuję z hydrauliką. Nie wyobrażam sobie pracy z otwieraniem ręcznym.

Na zwykłej lince szybciej ładować będziesz nie jedno niż na 2 sekcyjnym, osobiście dopiero po założeniu pompy zewnętrznej 40l dopiero jestem zadwolony z tura 2 sekcyjnego

ps. wcale nie ma dużo zachodu, kilka godz pracy i koszt poniżej 1 tyś pln a praca super bo pykam na wolnych obr i dzwiga bardzo szybko, do ciapka widział bym tylko 3B hydrametu albo jakieś krótkie rzemiosło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek30    11

@ukasz dokładnie o to mi chodziło.Przyłączam się do pytania o masę przeciwwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko kupiłem tura T210 tur 1 z pamarolu :D jest na linke ale nie wiem którędy i jak ją puścić bo mam kabine i nie mam pojęcia bo szkoda 1 blaszki obok drzwi rozwalać a gdy wywierce otwór na linke w blaszce to nie będzie ocierać bo o to się boje że się przetrze z góry dziękuje za pomoc i prosze o porady tych którzy posiadają tury :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

a zapomniałem jeszcze Xeon dlaczego piszesz że z płaską osią ? Okrągła jest równie dobra. Jeżeli znajdziesz gdzieś w sensownej cenie to bierz jaka będzie niema to najmniejszej różnicy.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Z tego co wiem to okrągła oś jest lepsza od płaskiej.Bardziej wytrzymała,lepsze materiały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xeon    4

Dobrze, że piszecie nt. tej osi. Myślałem, że płaska jest troszkę mocniejsza od okrągłej. Dzięki za wyprowadzenie z błędu. Jak już drążymy temat... rozumiem, że wspornik do okrągłej jest inny niż ten do płaskiej?

 

 

@Damianursus30 pokombinuj tak, żeby linka o nic nie obcierała, bo będzie powodowało to dodatkowy opór. Możesz też wspawać w kabinę kawałek ruki i w niej puścić linkę (tym bardziej, że linka miałaby przechodzić przez blachę - na pewno przecierałaby ją).

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

sworzeń i tulejki na pewno są inne, sam wspornik nie wiem. Zdaje mi się że ten sam a różnica w średnicach jest właśnie na tulejkach jednak pewności nie mam.

 

 

 

Sprawdziłem w katalogu i jednak się różnią wsporniki też

Edytowano przez ukasz

sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

W osi okrągłej masz tulejki mosiężne w osi i sworzeń jest nieruchomy we wsporniku, w płaskiej osi sworzeń jest nieruchomo z osią dokręcany śrubką za to sworzeń obraca się na tulejkach stalowo-mosiężnych we wsporniku.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wento    0

Witam, :huh:

Apropos tura.Może ktoś z kolegów ładuje skrzyniopalety z warzywami na polu? Np.na przyczepę? Jak taki tur wytrzmuje szczególnie na przechyłym polu?

Bardzo proszę o opinię.W przyszłości planuję kupić tura do 30-tki, ale nie wiem czy taki zestaw wytrzyma.

Dziękuję i pozdrawiam.

P.s.

Skrzyniopaleta z warzywami waży do 500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

powiem tak big baga jakoś podnosi 500kg al tył deczko podrywa załadować załadujesz ale daleko z tą skrzyniopaletą nie zajedziesz :P ja nie mam warzyw więc więcej nie pisze mówie tylko o podobnym ciężarze :) ale mój tur który mam ma 400kg udźwigu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ciapek330    0

siema mam pytanie?

mam c 330M z kabiną sokółki i pytanie polega na tym czy trzeba będzie przerabiać kabinę do tura ?

 

post-39128-0-82172800-1344335721_thumb.jpg

post-39128-0-25275600-1344335731_thumb.jpg

post-39128-0-98611500-1344335740_thumb.jpg

post-39128-0-71826400-1344335749_thumb.jpg

post-39128-0-86233500-1344335759_thumb.jpg

post-39128-0-64996100-1344335768_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

daj mi zbliżenie mocowania kabiny bo tur na 5 śrub ma mocowanie to by się dało jakoś wstawić ale najgorsze są te dwie kolumny ja mam kabine rurkową z turem to powiem że lekko mi ociera ten mocowanie tura o rame kabiny no ale chyba raczej będzie trzeba przerabiać no a może nie koniecznie wszystko zależy od tego mocowania :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    225

WItam.

chciałem się zapytać czy jest sens kupować tura do c330 tego z allegro takie tanie co po 3700zl są czy może jakiegoś innego proponujecie głównie na razie do podwalania zboża i wywożenia obornika z obory czy czasem on się nie zegnie chodzi mi o firme podajże agromil albo jakiś pochodny z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj