abuk14

Ładowacz czołowy do C-330 [połączone]

Polecane posty

djmisiu65    0

samo się nie otworzy bo to za duży ciężar no ale myślałem też o samopoziomowaniu tą taką długą "rurą" co idzie od zaczepu tura do ciągnika i połączoną z widłami... zauważyłem takie coś na filmikach i przypomniało mi się że takie coś fabrycznie też sprzedawano...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

samo się nie otworzy bo to za duży ciężar no ale myślałem też o samopoziomowaniu tą taką długą "rurą" co idzie od zaczepu tura do ciągnika i połączoną z widłami... zauważyłem takie coś na filmikach i przypomniało mi się że takie coś fabrycznie też sprzedawano...

Takie rozwiązanie napewno pomoże ;)


sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Ja mam pytanie. jak załatwiłeś transport tych bel ? Do kogo dzwoniłeś ? Możesz dać jakieś namiary ?? ;)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Pracowałem turem który miał sterowanie łyżki na 1 siłownik i na 2 siłowniki.. Różnica jest, na korzyść 2 siłowników, obciążenie jest bardziej równomierne, nie krzywi ramki, łyżki (a dodatkowe wzmocnienia pomagają, często nie wytrzymują..ale dochodzi ciężar a udźwig w małych ciągnikach jest ograniczony..). Nikt nie każe nikomu montować siłowników od Tura 6 w celu obrotu łyżka... Wszystko musi być dobrane do możliwości zestawu.. :-D


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    53

Ja też jestem zainteresowany jakiego tura do c-330 zalozyc.. Powiekszam troche hodowle swinek i nie chcesie z kostkami bawic wiec potrzebny by mi byl zeby baloty przewozic... i do innych pierdołek typu gnój wapno i odgarnianie sniegu w zimie. na tył bym dał oczywiscie przeciwwage. Chce tura 3- sekcyjnego, Doradźcie coś i nie piszcie mi tylko ze c330 nie da rady bo nie mam zamiaru pakowac na tego tura ogromnych ladunkow :) czekam na odp


http://www.youtube.com/user/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinmax    6

prenumeruję rpt - rolniczy przegląd techniczny mają własną stronę www.rpt.pl w ostatnim numerze jest artykuł o turach do trzydziestki \

2-sekcyjny 3-sekcyjny

 

agro-tur

hydraoet 8296 9516

maprozet 7296 niedostępny

pol-mot tur 9100 lub 11370 11517

pomrol 7564 niedostępny

 

takie ceny są w tej gazecie

 

mam na ciapku zamontowanego tura z pomrolu podstawową wersie to nic się z nim nie dzieje ale podstawowa sprawa to pracować z GŁOWĄ i wszystko jest ok :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazej3512    0

Witam. Zastanawiam się nad zakupem tura jednosekcyjnego do trzydziestki.

Myślałem o używanym ale nie umie nic znaleść w rozsądnej cenie. (jeśli ktoś ma na sprzedaż proszę o kontakt)

W ostateczności kupił bym taki ładowacz http://allegro.pl/sprzedaz-ladowaczy-cz-tur-2-4-chwytaki-krokodyle-i1227182856.html

Czy ktoś pracuje/pracował na ładowaczach tej firmy?? Interesuje mnie wytrzymałość tych ładowaczy.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazej3512    0

Niestety Tur z Józefowa jest za drogi. Tura będę używał sporadycznie wiec nie potrzebuje nowego. Ma może ktoś z userów tura do sprzedania?? Lub może jakiś sąsiad??? Jeśli macie jakieś info to prosiłbym o kontakt na maila lub gg 8173707

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

A więc

zatem montuje tura zakupionego od pomarolu biskupiec 2 sekcje (łycha i góra-dół )

w góra dół -siłowniki mają jedno wyjście i jest ono jako pompowanie oleju i tym samym spuszcza

lecz w łyżce jest mały problem -siłowniki mają z obu stron wyjścia

pompowanie i z drugiej strony powrót .

Dostałem rozdzielacz 3sekcyjny

D010-025-3001.jpg

i mam problem z podłączeniem nie ma schematu co i jak

jeżeli moglibyście mi pomóc?

może wiecie gdzie znajdę ?

 

iż nie wiem wogóle jak podłączyć bo od łyżki sa dwa przewody i czy trzeba osobno podłączać łyżke do dwóch sterowników?

bo góra -dół to jeden przewód powrót i pompowanie i łatwo się go podłączy pod jeden sterownik rozdzielacza i łatwa obsługa a w łyżce nie wiem

i wogóle nie wiem gdzie w rozdzielaczu jest powrót itd

proszę o pomoc :mellow: JAK najszybciej bo jutro mam robote turem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik99    0

A więc

zatem montuje tura zakupionego od pomarolu biskupiec 2 sekcje (łycha i góra-dół )

w góra dół -siłowniki mają jedno wyjście i jest ono jako pompowanie oleju i tym samym spuszcza

lecz w łyżce jest mały problem -siłowniki mają z obu stron wyjścia

pompowanie i z drugiej strony powrót .

Dostałem rozdzielacz 3sekcyjny

D010-025-3001.jpg

i mam problem z podłączeniem nie ma schematu co i jak

jeżeli moglibyście mi pomóc?

może wiecie gdzie znajdę ?

 

iż nie wiem wogóle jak podłączyć bo od łyżki sa dwa przewody i czy trzeba osobno podłączać łyżke do dwóch sterowników?

bo góra -dół to jeden przewód powrót i pompowanie i łatwo się go podłączy pod jeden sterownik rozdzielacza i łatwa obsługa a w łyżce nie wiem

i wogóle nie wiem gdzie w rozdzielaczu jest powrót itd

proszę o pomoc :mellow: JAK najszybciej bo jutro mam robote turem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

proszę o pomoc

a kolega wyżej nie wiem co miał na celu cytowaniem tekstu bez własnej ingerencji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik99    0

Więc tak najpierw musisz podpiąć prawidłowo WEJŚCIE i WYJŚCIE jeśli masz taki rozdzielacz jak na rysunku to WEJŚCIE masz przy zaworze przeciążeniowym (prawdopodobnie jest po drugiej stronie) WYJŚCIE to gdzie ten większy czerwony korek lub ten srebrny (to jest to samo) RĄCZKI możesz odwracać WĄŻ od podnoszenia ramy podłączasz np. pod lewą rączkę drugie wyście tej samej sekcji możesz zaślepić lub zmostkowac z WYJŚCIEM a OTWIERANIE i ZAMYKANIE łyżki pod następną sekcje tj. otwieranie pod korek bliżej rączki a zamykanie pod korek dalszy (lub odwrotnie jak komu wygodniej) WAŻNE ŻEBY PODŁĄCZAĆ POD TE SAME SEKCJE 3 SEKCJA ZOSTAJE WOLNA LUB MOŻESZ SOBIE ZAMONTOWAĆ KROKODYLA (JAŚNIEJ JUŻ NIE MOGĘ) POWODZENIA PRZY PODŁĄCZANIU I DALSZEJ PRACY :mellow:

 

SORKI WCISNĄŁEM NIE TO CO TRZEBA NASTĘPNE MASZ TO CO CHCIAŁEŚ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

rozumiem

ale jeżeli zostawię jedną sekcję pustą

zakorkowaną tymi zaślepkami

one są plastikowe

a ciśnienie robi swoje

nic zatem się nie stanie ?

bo jedną sekcje wiem bo odpływ i pompowanie oleju idzie na jeden przewód

iż silownik nie ma upustowego zaworu -tylko z łyżki ma dwa końce upust i pompowanie

ale z tego co widze że napisałeś to na jednej sekcji można pogodzić upust i pompowanie by kierować jedną wajchą xD :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Póki nie ruszysz tamtej 3iej ostatniej niepodłączonej dźwigni to nic się nie stanie, ale jak przypadkowo dotkniesz to ciśnienie wywali te gumowe korki.

 

Tu masz schemat podłączenia:

d0100253001.jpg

 

1- podnoszenie wysięgnika

2- podłącz trójnikiem pod ten sam wąż co 7

3- otwieranie łyżki

4- zamykanie łyżki

5- wolne miejsca na dodatkowy osprzęt [dobrze by było metalowymi korkami to zaślepić, żeby czasem przy przypadkowym otwarciu sekcji nie poszło ciśnienie na te plastiki i ich nie wywaliło]

6- zazwyczaj od strony zaworu bezpieczeństwa idzie zasilanie, na 99,9% tak też jest w tym przypadku [na odlewie rozdzielacza powinien być zaznaczony kierunek przepływu oleju]

7- powrót oleju do tylnego mostu [połączony razem z '2']

 

Miejsca 1 i 2 oraz 3 i 4 możesz zamienić między sobą, wedle upodobań, nie można zamieniać między 1 i 3, 2 i 4 itd ani między 6 i 7!

 

Myślę że sobie poradzisz :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

rozumiem

ale jeżeli zostawię jedną sekcję pustą

zakorkowaną tymi zaślepkami

one są plastikowe

a ciśnienie robi swoje

nic zatem się nie stanie ?

bo jedną sekcje wiem bo odpływ i pompowanie oleju idzie na jeden przewód

iż silownik nie ma upustowego zaworu -tylko z łyżki ma dwa końce upust i pompowanie

ale z tego co widze że napisałeś to na jednej sekcji można pogodzić upust i pompowanie by kierować jedną wajchą xD:)

 

dobra a na rozdzielaczu muszę kolanka przykręcić ?

tak ?

i dopiero przewody

 

i wogóle to nie będzie zapowietrzone?

muszą być schowane tłoki przed pierwszym uruchomieniem ? czy co i jeszcze mi dajcie fotkę z błotnika c330 gdzie rozdzielacz jest na któe dziury przykręcony , bo u mnie nie pasuje ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Kolanka mogą być, nie muszą, zależy jak chcesz poprowadzić przewody.

Ja jak podłączałem TUR'a to siłowniki mi się zame odpowietrzyły wczasie pracy, jak by były zapowietrzone to luzujesz nakrętkę przewodu przy siłowniku i czekasz aż wyleci powietrze.

 

PS: Tylko odpowietrzaj na opuszczonym TUR'ze żeby Ci na łeb nie spadł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

jeszcze mam problem z przeciwwagą

jak ją podczepić?

skoro nie ma uch i na cięgło miejsca tylko takie

hmm jak to wyjaśnić .......

takie żelazne tylko wypustki a bolców do uch nie ma ;(

jak to u was jest ?

dajcie fote

thx :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

zrób fote i wstaw jak ty masz bo nie mogę zrozumieć :D

we wrześniowym rpt była przeciwwaga na tylny tuz bez łącznika górnego(cięgła) miała takie oparcie na ramionach tuz aby do tyłu nie poszła ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

te 2ramiona połączone ze sobą co maja kąt 90stopni to ony przytrzymują to aby się nie przechyliło do tyłu :D

a nad tym co masz aby przyspawane jedno do całej szkrzyni to się tam zaczepia ramiona TUZ :)

a tamte dolne będą trzymały się ramion i nie pozwolą na przechylenie się :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hoxem    0

dobra

teraz powiedz mi żebym zrozumiał

mam normalnego ciapka z ramionami :D

mam takie coś podobne :) tylko ładniejsze :o

gallery_4557_73_38520.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj