Zaloguj się, aby obserwować  
Kulik

Blokada tylnego mostu w Belarusie 952.3

Polecane posty

Kulik    2

Mam mały problem z załańczaniem blokady tylnego mostu bo ona jest załanczana poprzez przełączenie przełącznika jeżeli przełącznik nacisnę na dół i przytrzymuje to blokada się załańcza(kontrolka przy przełączniku się zapala) ale jak przełącze na górę(gdzie są takie dwie strzałki)to nie działa :) ,bo górne przełączenie powoduje że blokada jest załączona na stałe i nie trzeba trzymać palcem i jest rozłączana przy skręcie kół powyżej 13stopni i jeszcze jedno kontrolka na desce rożdzielczej też powinna się palić a się nie pali,poniżej jest foto jak podłączone są przewody i cały ten sterownik. Za wszystkie informacje dziękuję :)post-17811-126382036956_thumb.jpgpost-17811-126382055912_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

Zobacz czy z przodu przy chłodnicy oleju (koło klaksonu) łączy kostka, ale dokładnie zobacz czy wsówki zsunięte są, albo jeszcze sprawdź czy przy przedniej lewej zwolnicy łączy kostka, tam jest własnie czujnik który zalącza blokade :)

 

 

 

A WOM działa?


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Jutro jeszcze popatrze tam przy "klaksonie" sprawdzałem łączenie tego kabelka od przodu i on idzie wprost do tego przełącznika(kolor zielony)ale moim zdaniem to chyba brakuje przy tym zielonym kablu jakiegoś jeszcze albo sie mylę, a wom działa normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kulik    2

Patrzyłem przy sygnale nie ma żadnej kostki tylko jest chebel elektryczny i chyba regulator prądu,to chyba nie tam trzeba szukać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

na 100 procent nie łączy ten włącznik w przedniej osi, tak ja miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

a moze...

wypnij kostkę od niego, posadz kogos w kabinie i niech patrzy czy kontrolka się zaświeci jak zmostkujesz :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Dziś patrzyłem z tą kostką przy zwolnicy i jak zmostkowałem to blokada się załącza to oznacza że coś jest z tym czujnikiem w lewej zwolnicy,wykręcić go i co dalej ? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

i wkręcić nowy :lol:

 

Bo jak byś zostawił tak to by było to samo co na tym zakresie w którym przycisk odskakuje :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

a nie można go jakos naprawić bo u mnie nie ma w okolicy takiej agrony co by miała taki czujnik :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    27

taki sam jest w pokrwie skrzyni biegów, służy to odcinania prądu zeby nie odpalić na biegu, chcesz to zamien :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Doszłem co jest winą wadą jest czujnik w przedniej zwolnicy wada fabryczna :blink: i trzeba by wymienic go tylko gdzie go kupić ? i jeszcze pozostaje kwestia kontrolki na desce rożdzielczej bo się nie zapala przy załączonej blokadzie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Mam mały problem z załańczaniem blokady tylnego mostu bo ona jest załanczana poprzez przełączenie przełącznika jeżeli przełącznik nacisnę na dół i przytrzymuje to blokada się załańcza(kontrolka przy przełączniku się zapala) ale jak przełącze na górę(gdzie są takie dwie strzałki)to nie działa ;) ,bo górne przełączenie powoduje że blokada jest załączona na stałe i nie trzeba trzymać palcem i jest rozłączana przy skręcie kół powyżej 13stopni i jeszcze jedno kontrolka na desce rożdzielczej też powinna się palić a się nie pali,poniżej jest foto jak są podłączone przewody jak byście mogli zobaczyć jak jest w waszych bo przełącznik palcami się wyjmuje razem z kostką. Za wszystkie informacje dziękuję :Dpost-17811-126382036956_thumb.jpgpost-17811-126382055912_thumb.jpg

To jest właśnie ten czujnik(ot i cała usterka) w przedniej lewej zwolnicy jakby ktoś chciał

post-17811-126436029375_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

Rozwala się jego nadmiernym smarowaniem t.z.w instrukcji podają 5 razy ja jak smarowałem to tak walneło myślałem że coś pekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Czujnik naprawiony przy pomocy śrubokrętu i młotka bo bez młotka ani rusz :( i już działa jak powinno bo to dzięki wam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

odgrzeję kotleta, a czy naprawiłeś też tą kontrolkę na desce rozdzielczej? Mam 920 i blokada działa, kontrolka świeci się na konsoli, ale na desce rozdzielczej nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

niestety nie doszłem dlaczego się nie świeci ta kontrolka na desce rozdzielczej przy włączonej blokadzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michail94    0

Witam. Mam podobny problem z czujnikiem w przedniej lewej piaście i zauważyłem ze "zepsuł" się jak smarowałem zwrotnice. Wie ktoś jak go może naprawić? U mnie tez nie świeci się kontrolka od blokady na desce rozdzielczej tylko na tym bocznym panelu. Za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja też jak włączam blokade to świeci się tylko kontrolka koło przycisku a na desce nie czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj