Zaloguj się, aby obserwować  
Kulik

Blokada tylnego mostu w Belarusie 952.3

Polecane posty

Kulik    2

Mam mały problem z załańczaniem blokady tylnego mostu bo ona jest załanczana poprzez przełączenie przełącznika jeżeli przełącznik nacisnę na dół i przytrzymuje to blokada się załańcza(kontrolka przy przełączniku się zapala) ale jak przełącze na górę(gdzie są takie dwie strzałki)to nie działa :) ,bo górne przełączenie powoduje że blokada jest załączona na stałe i nie trzeba trzymać palcem i jest rozłączana przy skręcie kół powyżej 13stopni i jeszcze jedno kontrolka na desce rożdzielczej też powinna się palić a się nie pali,poniżej jest foto jak podłączone są przewody i cały ten sterownik. Za wszystkie informacje dziękuję :)post-17811-126382036956_thumb.jpgpost-17811-126382055912_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Zobacz czy z przodu przy chłodnicy oleju (koło klaksonu) łączy kostka, ale dokładnie zobacz czy wsówki zsunięte są, albo jeszcze sprawdź czy przy przedniej lewej zwolnicy łączy kostka, tam jest własnie czujnik który zalącza blokade :)

 

 

 

A WOM działa?


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Jutro jeszcze popatrze tam przy "klaksonie" sprawdzałem łączenie tego kabelka od przodu i on idzie wprost do tego przełącznika(kolor zielony)ale moim zdaniem to chyba brakuje przy tym zielonym kablu jakiegoś jeszcze albo sie mylę, a wom działa normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Patrzyłem przy sygnale nie ma żadnej kostki tylko jest chebel elektryczny i chyba regulator prądu,to chyba nie tam trzeba szukać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

na 100 procent nie łączy ten włącznik w przedniej osi, tak ja miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

a moze...

wypnij kostkę od niego, posadz kogos w kabinie i niech patrzy czy kontrolka się zaświeci jak zmostkujesz :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Dziś patrzyłem z tą kostką przy zwolnicy i jak zmostkowałem to blokada się załącza to oznacza że coś jest z tym czujnikiem w lewej zwolnicy,wykręcić go i co dalej ? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

i wkręcić nowy :lol:

 

Bo jak byś zostawił tak to by było to samo co na tym zakresie w którym przycisk odskakuje :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

a nie można go jakos naprawić bo u mnie nie ma w okolicy takiej agrony co by miała taki czujnik :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

taki sam jest w pokrwie skrzyni biegów, służy to odcinania prądu zeby nie odpalić na biegu, chcesz to zamien :lol:


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Doszłem co jest winą wadą jest czujnik w przedniej zwolnicy wada fabryczna :blink: i trzeba by wymienic go tylko gdzie go kupić ? i jeszcze pozostaje kwestia kontrolki na desce rożdzielczej bo się nie zapala przy załączonej blokadzie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Mam mały problem z załańczaniem blokady tylnego mostu bo ona jest załanczana poprzez przełączenie przełącznika jeżeli przełącznik nacisnę na dół i przytrzymuje to blokada się załańcza(kontrolka przy przełączniku się zapala) ale jak przełącze na górę(gdzie są takie dwie strzałki)to nie działa ;) ,bo górne przełączenie powoduje że blokada jest załączona na stałe i nie trzeba trzymać palcem i jest rozłączana przy skręcie kół powyżej 13stopni i jeszcze jedno kontrolka na desce rożdzielczej też powinna się palić a się nie pali,poniżej jest foto jak są podłączone przewody jak byście mogli zobaczyć jak jest w waszych bo przełącznik palcami się wyjmuje razem z kostką. Za wszystkie informacje dziękuję :Dpost-17811-126382036956_thumb.jpgpost-17811-126382055912_thumb.jpg

To jest właśnie ten czujnik(ot i cała usterka) w przedniej lewej zwolnicy jakby ktoś chciał

post-17811-126436029375_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zulus    0

Rozwala się jego nadmiernym smarowaniem t.z.w instrukcji podają 5 razy ja jak smarowałem to tak walneło myślałem że coś pekło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Czujnik naprawiony przy pomocy śrubokrętu i młotka bo bez młotka ani rusz :( i już działa jak powinno bo to dzięki wam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariush19    0

odgrzeję kotleta, a czy naprawiłeś też tą kontrolkę na desce rozdzielczej? Mam 920 i blokada działa, kontrolka świeci się na konsoli, ale na desce rozdzielczej nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

niestety nie doszłem dlaczego się nie świeci ta kontrolka na desce rozdzielczej przy włączonej blokadzie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michail94    0

Witam. Mam podobny problem z czujnikiem w przedniej lewej piaście i zauważyłem ze "zepsuł" się jak smarowałem zwrotnice. Wie ktoś jak go może naprawić? U mnie tez nie świeci się kontrolka od blokady na desce rozdzielczej tylko na tym bocznym panelu. Za pomoc z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja też jak włączam blokade to świeci się tylko kontrolka koło przycisku a na desce nie czemu tak się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj