Grzenio

DF Agrotron 410 czy MF 5455

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzenio    17

To ciągnik głupio by troche wyglądał wtedy, jak juz kupować to komplet. Przynajmniej ja tak myśle.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Libero    16

ale jak ty sobie wyobrażasz jazde z przyczepami na bociankach, to samo z agregatem? ciągnik nie będzie miał uciągu

 

pozdrawiam


Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych

Politechnika Warszawska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

W tym tekście wyżej chodziło o to że w agregacie standardowe wystarczą :lol:


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Od roku mam k410 i przed zakupem porównywałem te dwa ciągniki,a wtedy MF był trochę droższy,nie podoba mi się widoczność w MF(DF ma lepiej wyprofilowaną maskę-możesz mieć podobną w MF ale za dopłatą),wykończenie środka jest lepsze w DF,co do spalania to poza pierwszym zbiornikiem którego łyknął niewiem kiedy,to jestem zadowolony.Dużym plusem jest możliwość zmiany połówek dżwignią rewersu w MF.Ne żałuję wyboru i polecałbym tobie DF-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

A teraz jest odwrotnie bo MF jest tańszy i to średnio o 15 tys netto.

Skrzynia ciekawa w MF, ale co z tą widocznością? Słaba do przodu, na boki do tyłu czy ogólnie?

Bo z tego co pamiętam jak siedzialem w MF to wydaje mi się że do tyłu widoczność była lepsza. A ciągnik w turze robił nie będzie. No i MF zwrotniejszy.

Co do DF troche wiem o tej marce bo już posiadam jednego :lol: ale problem w tym że nie ma w okolicy pożądnego dealera DF z serwisem, a korbanki już ładnych parenaście lat są, a teraz jeszcze otwierają regionalne serwisy no i ogólnie mają wg mnie duuuuuuże doświadczenie w tej marce.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

Chodzilo mi o widoczność do przodu,w DF maska szybko opada a w MF raczej niewiele,może być ta różnica widoczna nie tylko przy pracy z ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

a tak to się zgadza, w moim DF 150 widoczność jest super do przodu, z wszystkich co siedziałem to najlepsza, ale czy warta 15 tys zł?


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    5

A jak tam z kosztami serwisu?.Apropos mojego wyboru, to jednak silnik deutza lepiej do mnie "przemawia" niż sisu,albo perkins.Mam dopiero lekko ponad 300 h ale bez żadnej usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

ja mam 400h i przełącznik rewersu wymieniali. Silnik sisu mam w kombajnie i wszyscy mówią że to jedne z lepszych silników. Wiadomo silniki deutz to marka bo nawet fendt je stosuje, ale wszyscy wiedzą że perkins jest chyba jednym z najoszczędniejszych silników jeśli nie najoszczędniejszym. Z serwisem w MF nie wiem ale słyszałem że ceny jak wszędzie tylko dojazd drogi(ale otwierają serwisy lokalne więc zniknie mam nadzieje ten problem), w DF do tej pory miałem super serwis tylko dealer który serwisował mi ma teraz claasa więc po serwisie.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

Ja bym ci proponował brać max szerokie koła i dodatkowo zestaw wąskich max 11.2 na tył,

Komplet wąskich kół do JD 5080R 14 tyś stałe felgi do 16 netto regulowane (Grasdorf).

Planuje takie zakupić, pierwsza dawka nawozu na szerokich oponach a wąskie kwiecień-lipiec, 2x zmieniać w roku to chyba nie tak ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

Chyba wyraźnie napisałem, i nie chodziło mi tylko o serwis ale i o dealer-stwo też, kolego @Eryko.

Zgadza się @Slavo, ale jeśli możnaby zrobić tak żeby standardowe było do wszystkiego to byłoby lepiej. Ale jak się nie ma co sie lubi to..... i zmieniać będzie trzeba innego wyjścia nie widze :lol:


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestka5465    0

Ja też uważam, że MF 5455 powinien dać sobie rade, ja mam MF 5465(120km) i ciąga kultywator 6metrów i z tyłu jeszcze brony. Także myśle, że nie musisz sie o to martwić czy da rade.

 

 

Pozdrawiam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emilio    4

Witam a jak byś do ciągnika kupił węższy rozmiar opon plus sprzęgi i szersze opony. Wtedy mógłbyś szybko zamontować te szersze i było by wiele szybciej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

Tylko chodzi nie o uprawe a o opryski i koła do międzyrzędzi :lol:

Standardowe ogumienie ma szerokości 46cm a ścieżka ma szerokość 35cm więc tak czy siak trzeba drugi komplet, ale dzięki za pomysł. Z oponami, jak już pisali koledzy wyżej, będe chciał wziąć szersze np 540 na tył(jak się uda, bo z tego co wiem to MF 5455 zamawiają na 18.4x34), no i dokupić wąskie do oprysków.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba87    5

Czy DF czy MF to niestety nie doradzę...chociaż ja bym trzymał się jednej marki;)

Co do opon to tak jak piszesz->szerokie, np. tył 540 i dodatkowo dokupić do międzyrzędzi.

Sąsiad ciągał taki agregat Ursusem 914 i to nawet na pogórkowatym terenie także te 100KM z pożądnej stajni napewno da sobie radę:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj