News
POLKOP

Zwiększenie wytrzymałości mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
POLKOP    2

Wiem, że można wzmocnić mtz 82 wkładając w niego części z mtz 1025 (koleś, co sprzedaje części tak mi mówił),ale nie wiem, jakie to sa części coś o wom-ie mówił i skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wom i skrzynia to ci się rozpadnie jak dodasz do mtz 82 23KM. Mam mtz 82 i pronara 1025. W pronarze sprzęgło, skrzynia, wom i cały tył jest zupełnie inny (czyt. mocniejszy). Dodać do silnika mtz turbo i reszte osprzętu to nie problem, w końcu są to prawie takie same silniki, ale reszta podzespołów nie wytrzyma tego obciążenia. To jest dobry interes tylko dla tego kolesia który ci to mówił-sprzedawcy części.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Mysle ze koledze chodzilo o cos innego, a mianowicie chce np załozyc jakies walki sprzegło womu itp od 1025 to 82. Wiem ze mozna zalozyć tuleje przedniego mostu wzmacniane (koleś mówił mi kiedys ze to od 1025) ja takie mam załozone i przodek z turem nie siada. Bo te nowsze mtz 82 to juz niektore sa na tych wzmacnianych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PrzemoO    22

Jeśli chodzi o wom to znalazłem gdzieś na forum że jeżeli założy się go od modelu 1025 wówczas mtz będzie osiągał 540 obrotów wałka przy niższych obrotach silnika. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykfor    5

Koledzy WOM przy MTZ 82 można wmocnic poprzez zmienienie tasm na szersza(nazeży wymienic 2 tasmy jedną na wąszą a tasme chamulcową na wąszą jeszce koło zębate talerzowe ,wodzidło z bebnem Koszt ok 500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      W moim całkiem niedawno kupionym 952 z 2017 roku na szybkich biegach bardzo słychać skrzynię, jest to rodzaj gwizdu, wycia. Ciągnik ma 400 mth.
      Sytuacja nie występuje , kiedy zalaczę reduktor, wtedy jest cicho i przyjemnie. Wszystkie tak mają? Skrzynia 14 biegowa.
    • Przez Alchemik
      Jak wyregulować zawór siłownika obrotu?  Trzeba ustawić jakieś ciśnienie? Działa on też  jako zatrzask hydrauliczny?
         
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Czołem, nie mogę znaleźć czujnika lub czujników biegu jałowego w moim Belarusie 952. Ciągnik jest z 2017 roku i ma skrzynię  14. Jedyne miejsce, do którego nie dotarłem to tylna część korpusu górnego skrzyni, dostęp jest chyba spod fotela.
      Mam skrzynię z rewersem, z tego co zaobserwowałem, żeby ciągnik odpalić, luz musi być na rewersie, na żółwiach i na głównej dźwigni zmiany biegów...Tylko coś się przycina i chciałbym te czujniki sprawdzić, a nie wiem, gdzie są...😬
    • Przez ceston
      Witam od ostatniego mrozniejszego poranka mój MTZ Belarus hamuje przy skrecaniu. dzieje się to w momencie ruszania. przedni napęd jest narazie wylaczony. znaczy wyjęty Kardana i wałek ataku przedniego napedu z powodu awarii. ale nie sądzę żeby to się zębatki jakieś blokowały. bo jak go próbować dalej jechać gdy hamuje to zaczyna śmierdzieć spalenizną. żeby ruszył to trzeba pojechać kawałek do tyłu i znów do przodu. czyżby hamulec się zacinał?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj