POLKOP

ssanie w c 360

Polecane posty

POLKOP    2

Rzekomo niektóre pompy paliwowe mają z przodu taką śrubke i ją się ją odkręci to jest ssanie i wtedy ciągnik lepiej pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

coś ci w głowie swita, ale mówisz tu chyba o pompie w U-28-z tego co wiem one miały tzw 'przyśpieszacz' stosowany w rozruchu zimnego silnika:zaciągasz gaz do oporu, przekręcasz pokrętło kształtu zakrętki od butelki i startujesz, ale w momencie gdy popuścisz gaz przyśpieszacz automatycznie się wyłącza :) kiedys sie tym gdzieś bawiłem ;-)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Starsze zetory też takie coś miały. Przy pompie jest przycisk przy dodaniu gazu się go wciska a po odpaleniu i puszczeniu gazu się wyłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

w c 360 większa dawka paliwa na rozruch sama się ustawia większa bez żadnych guzików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Starsze zetory też takie coś miały. Przy pompie jest przycisk przy dodaniu gazu się go wciska a po odpaleniu i puszczeniu gazu się wyłącza.

takie cos jest w 7011 i starszych, jak nie nacisniesz tego to nie zapalisz ciągnika nawet w lecie :) oczywiscie nie trzeba tego naciskac przy kazdym uruchomianiu ciagnika, ale po dluzszym postoju tj.kilka godzin.

 

ciekawostką jest ze jak nacisnie sie ten przycisk podczas gdy ciagnik jest zapalony momentalnie zaczyna dymic jak lokomotywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Starsze typy ciągników miału tzw podstawianie pompy ,czyli ręczne załanczanie rozruchowej dawki paliwa.Nowsze pompy maksymalną dawkę paliwa mają załanczaną automatycznie ,dlatego nie mają tego pokrętła .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balans101    0

To "pokrętło" to jest właśnie dodatkowa dawka paliwa do rozruchy zimnego silnika , a z tego co się orientuję to było to tylko stosowane w pompach wtryskowych w zetorach np 7011 :lol: Ja osobiście się nie spotkałem żeby było coś takiego w c-360 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Nie sprawdziłem tematu ,więc chciałbym dopowiedzieć ze z naszych krajowych ciągników to takie coś miały napewno c 325 i c 328 natomiast nie jestem pewien jak było z 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

W c360 nie ma przyśpieszacza,jest w środku pompy dajesz gaz w podłodze tak go uruchamiasz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

Takie pokrętło jest u mnie w c360 ale ono jest zapsute.

 

Podczas regeneracji facet mówił ze mam starszy typ pompy wtryskowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj