Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
paatrykk    0

ja bym wyprowadził od przełącznika kierunków. od wszystkich podłączył bym dodatkowe 3 kable. dwa z nich które wychodzą po bokach przełącznika (prawy i lewy ) odpowiadają za doprowadzenie prądu do żarówek połączył bym je razem a ten który był wyprowadzony z środkowego kabla z przełącznika bym zrobił jako doprowadzenie prądu do awaryjnych a dalej już podłączyć je do odpowiednego przełocznika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rokes    0

Witam!

Polecam lekturke: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13663-awaryjne-ursus-c330/

A jeśli chcesz zrobić coś na szybko wystarczy wyprowadzić dwa kabelki z przełącznika kierunków. Lewą i prawą strone, następnie dajesz te kabelki na włącznik i masz gotowe awaryjne. Żeby je włączyć przełączasz kierunki w lewo lub prawo i dodatkowy włącznik i światła świecą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    2279

drogie zarówki do kierunków? to ja do jaśka za 10 zarówek (tak zeby był zapas) dałem 45zł :)

do jakiego ciągnika chcesz zrobić awaryjne?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1126

ja za opakowanie 10 szt. pomaranczowych zarowek firmy Hella dalem 30 zl a z przesylka wyszlo mnie 60 zl :) kupowalem je za pieniadze z wlasnej kieszeni. swiatla awaryjne chce zrobic w ursusie 1224. powiedzcie mi czy wlacznik od siwatel awaryjnych od malucha sie nada? bo mam takie wlaczniki i moge je wykorzystac http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=gallery&module=images&section=viewimage&img=172085 dodam ze instalacja jest na 24V i boje sie o to ze wlacznik moze sie spalic... stanie sie cos??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Pomarańczowe żarówki zakłada się przy przeźroczystych szkłach, a nie do pomarańczowych szkieł. Nie łatwiej i taniej byłoby kupić w CPN-ie. Gdzieś je kupował, że taka cena przesyłki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1126

http://www.motozakupy.com.pl/index.php?p701,zarowka-24v-21w-pomaranczowa-opakowanie-10-sztuk przeciez wiem ze sa to zarowki do bialych lamp :) w moim 1224 mam takie lampy http://sklep.wesem.pl/7/6665/Lampy_przednie_pozycyjno_kierunkowe_typu_LA5

 

w zadnym CPNie i sklepie motoryzacyjnym nie moglem kupic takich zarowek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    54

Bieda-cepeeny na tym pomorzu, słabe zaopatrzenie. Pisałeś o ursusie i jakoś ciapek mi się skojarzył :). Takie lampy znacznie podniosą wartość tego ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

mi w 1224 podłączył awaryjne elektryk to nie jest taka łatwa sprawa do włącznika kierunkowskazów jest podłączonych chyba z 7 kabli kierunkowskaz jest tak zrobiony że przy podłączeniu przyczepy jak włanczasz lewy to prawy jest potrzebny żeby działały kontrolki już teraz nie pamiętam o co to chodziło bo robił mi to parę lat temu przynajmiej nie jest to łatwa sprawa mi podłączył dwa razy i dopiero mu się udało pierwszym razem nie było dobrze z drugim razem założył dwa przekażniki a włącznik od skody z awaryjnych działa już parę lat i jest dobrze tak jak inni piszą to można podłączyć w 60 ja w MTZ82 założyłem włącznik z MF255 w podobny sposób i działa ale zawsze się mogę mylić może tak podłączysz pamiętam że u mnie miał duże problemy

 

teraz po włączeniu awaryjnych przekażniki się włanczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

tutaj nie chodzi o przyczepy chodzi o instalacjie w ciągniku najlepiej mieć schemat instalacji wtedy każdy elektryk da rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Ej, ej bo zapapraliście pół tematu, a Heniek dalej nie wie co i jak. :lol: Najlepszy będzie wcześniej wspomniany przerywacz od Fiata Cinquecento albo 126P. Kosztuje około 15-20zł.

Przerywacz:

31 - masa pojazdu

LR - wyjście + pod kierunkowskazy

C - lampka kontrolna

+ - biegun dodatni akumulatora(może być z wyłącznika elektromagnetycznego rozrusznika, bądź zacisku 30 stacyjki).

 

Teraz wyprowadzasz z zacisku LR przewód na złączkę, tam gdzie są kierunkowskazy(wpinając po drodze jakiś przełącznik). Ot co, cała filozofia. Można jeszcze zastosować przekaźnik, aby odciążyć wyłącznik.

 

A, i nie wiem czy kondzior w przerywaczu i reszta elementów się na Ciebie nie obrazi jak im podasz 24V. :D

 

P.S Jak będę w domu, to postaram się zrobić jakiś godny schemat.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    441

można założyć przerywacz z MF255 ma on wyjście na trzy kontrolki ciągnik 1 przyczepa i 2 przyczepa i od razu włącznik awaryjnych z MF255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czol0o
      Witam, jak w temacie mam problem z napięciem ladowania 
      Komputer po odpaleniu pokazuje 12,8V gdzie powinno być 14 wymieniłem alternator na nowy i nie pomogło. 
      Dodatkowo czasem wyskakuje błąd i sygnał dźwiękowy. 
      Co może być przyczyną? 
    • Przez patryk741
      witam wszystkich użytkowników na wstępie chciałbym żeby administrator strony przeniósł to gdzie trzeba. jest to mój pierwszy temat. otóż mój problem polega na tym ostatnio wymieniłem sobie halogeny tradycyjne na halogeny led i gdy są włączone i zostanie włączone radio radio z lat 90 to w głośnikach słychać takie brzeczenie/buczenie i różnego rodzaju dźwięki jest to bardzo irytujące i chciałbym to naprawić i tu moje pytanie wie ktoś jak to naprawić ? dziękuję bardzo za pomoc
    • Przez kepa416
      Cześć, 
      Kupiłem opryskiwacz John Deere 632. Mam instrukcje ze strony JD. Widzę że powinna tam być 5 pinowa wtyczka 5-P 16-A 380V. 
      Mam 4 przewody które włożyłem na krótko w gniazdo 3 pin w ciągniku John Deere 6105r aby sprawdzić czy komputer działa. Okazuje się że działa tylko zabezpieczenie w tym gnieździe mam 25A a na schemacie od opryskiwacza widzę i 30 i 75 A. Boję się że przy rozkładaniu belki może uszkodzić instalacje. 
      Czy do takiego zestawu muszę poprowadzić osobne przewody spod aku i zrobić wtyczkę na zewnątrz? Nie chciałbym robić podwójnej roboty jeśli wtyczka w środku ogarnie taki prąd. 
    • Przez ABM
      Gdzie tanio kupię przełącznik wielofunkcyjny do mf 6140,a może podpasuje z jakiegoś samochodu?
    • Przez t8nv9gfxwp
      Witam, jak wyżej w temacie, mam problem z hamulcem ręcznym. Rok ładowarki to 2015. Czujnik zmieniony na nowy i zero poprawy. Maszyna w ogóle nie widzi ręcznego a co za tym idzie nawet z miejsca nie ruszy po odpaleniu. Czy jest jakiś sterownik/moduł który tym steruje? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj