Bogdan675

zefir 85 co sądzicie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Maciejo    33

Tani w zakupie, części tanie mało pali, dobry uciąg, tylko kupować i nawet nie patrzeć na zetory farmtracki i inne new hollandy ;)

 

Ten ciągnik jest godny polecenia bo za tą kasę jest to naprawdę porządny sprzęt. Ja rozmyślałem nad kupnem proximy 8441 lub NH td5030, ale za tą kasę kupiłem zefira wraz z ładowaczem lc3 i nie żałuje wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rr87    0

witam

odswieże temacik,planuje zakup zefirka 85 i chciałbym sie was zapytac czy sa jeszcze jakies ciagniki które jezdzą na ich silniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KubaJCB    0

Witam mam Zefira od 2 lat. Nigdy wczesniej nie miałem tak złego traktoru. Pracuje on z ładowaczem czołowym Hyd..met 12. Przepracowałem nim 722 mth w tym czasie 12 razy był w serwisie gwarancyjnym no i naprawy własne których nie zlicze np. urwane półosie w przednim moście peknięta pompa hydrauliczna wycieki oleju z przednich piast cała hydraulika jest do d*py no i sprzęgło...jesli ktoś zamierza go kupić niech poważnie to przemyśli cena kusi ale części wcale nie są tanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

U mnie Zefir chodzi już 5ty rok. Ma założony tur ŁC-3. Traktor prawie bezawaryjny. Jedyny poważniejszy problem, to łącznik od pedała sprzęgła jest bardzo słaby. Jak się mocno naciśnie i jednocześnie zaciąga ręczny to łącznik sprzęgła potrafi pęknąć. Naprawa jest prosta ale problem potrafi się powtórzyć. Ja rozwiązałem przez napawanie oryginalnego pręta i po tym przestał pękać. Części to niego są standardowe bo bazuje na FiatAgri. Filtry są dostępne w zwykłych sklepach rolniczych. Silnik jest ekonomiczny a uciąg bardzo dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
illegal    0

Założyłem na tej stronie konto tylko po to żeby wyrazić się na temat tego szajsu czyli pronara Zefira 85. Praktycznie ciągnik od razu po kupnie jest uszkodzony i to w każdych modelach, zależy od użytkowania. Pierwszą rzeczą jaką zepsuło się to sprzęgło. Fabryczne sprzęgło ma za bardzo wciśnięte łopatki. Nam się tak rozwaliło że nie szło wcisnąć pedału, który był już na maxa poluzowany. Drugą sprawą jest iż ciągnik ma, a raczej nie ma klimy, otwory są dla ozdoby. Pro po klimy,silnik się przegrzewa, trzeba było dorobić odpowiedni uchwyt podnoszący maskę o 7 cm bo nie szło ujechać. Kolejna rzecz która się zepsuła to pedał gazu, blokował się, przekaźnik który się cholernie ciężko załącza, wycieki z przedniego mostu i blokujące się hamulce. Pro po  hamulcy, jest tam nalany zwykły olej, nie hamulcowy, zwykły. Blokują się i są sytuacje w których jadąc drogą główną,  ze sporym ruchem ulicznym, ciągnik sam zaczyna hamować, więc trzeba trochę powciskać pedał i się jedzie dalej ( hamulce są bieżącą usterką którą zamierzamy naprawić). Wracając do sprzęgła, nie wiem kto to projektował ale musiał mieć niezłego kaca, mianowicie sprzęgło trzymają 2 sprężyny odpowiadające za powrót, z czasem pękły, a w bloku gdzie się całe sprzęgło znajduje nie ma okienka (np. takie jak w ursusie c-360). Ogólnie ciągnik był już chyba 3 lub 4 razy rozpoławiany. Ostatnie co chciałbym dodać to totalny brak wygłuszenia kabiny. Z dobrych stron to to że chyba jeździ, szerokie opony i trwały bieżnik, sam silnik jest dosyć dobry, ani razu nie rozbierany, radio, którym można zagłuszyć hałas, wspomaganie. Ciągnik był kupowany nowy, ma teraz przerobione 2100 mth oraz jest założony do niego tur który, sprawił że ciągnik stał się jeszcze bardziej wadliwy. Polecam dołożyć do jakiegoś dobrego ciągnika, niż kupować ten traktor.     

Edytowano przez illegal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj