Skocz do zawartości
Witus

Błąd numer 18

Polecane posty

masiew    21

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witus    0

najlepiej jakbyś skontaktował się z kimś z serwisu, chociaż jak znam ludzi z serwisów, to oni najczęściej każą przjechać i podłączyć się pod komputer, a to kosztuje ok. 200zł. a tak naprawde oni mają książki kodów i po numerze mogą powiedzieć co to za błąd

HEj, Też mam książkę od niego a nie będę im nic płacił bo traktor ma dopiero 2 miesiące, i 20 mth :)

 

Tak się pytam, tylko, wiem że nie wpływa to na możliwości traktora, i można z tym jeździć tylko to ciągłe pikanie troszkę denerwuje :) a związane jest to coś z olejem w skrzyni, coś że za zimny, tylko raczej po 2 godzinach pracy jest już chyba rozgrzany a jemu i tak się przypomina i pika <lol>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jankris    10

Co prawda mam agroplusa, ale widzę że z tymi DF to jest podobnie. Serwisy albo się nie znają albo umywają ręce wszystko tłumacząc niską temperaturą oleju w skrzyniach. Moim zdaniem rozgrzewanie oleju jest wierutną bzdurą. Przy -20 stopniach olej nigdy się nie rozgrzeje do +40 a nawt do +10 po godz pracy na postoju.

 

U mnie pojawił się błąd T70 ciągnik w pewnym momencie zatrzymuje się. Bieg włożony, rewers do jazdy włączony a cięgnik stoi.

Popatrzyłem, posprawdzałem i okazało się, że pedał sprzegła ma ogranicznik, który ogranicza ruch powrotny pedału do góry po puszczeniu nogi. Ogranicznik poluzował się i sprzegło podnosiło się wyżej niż powinno i ciągnik stawał (komunikat błąd T70). Dokręciłem ogranicznik i jest ok.

Błąd I 18 to u mnie - czujnik temperatur zwarcie masy, może zawilgocony albo zabrudzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witus    0

No teraz po ok, 15 mth pracy błąd pojawia się sporadycznie i tylko wtedy gdy zmieniam biegi pod obciążeniem :) więc raczej nie była to wina zimnego oleju bo teraz przy -20 po odpaleniu jest cisza i nic nie pokazuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

jak kiedyś mi sprawdzali w książce błędów właśnie numery błędów jakie mi wyskakiwały to jest też tak ze pod jednym numerem może być kilka drobnych awarii np. zawilgocone wtyczki i nie łączą dobrze jakiś czujnik się rozłancza i już błąd i różne takie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    10

Nr 18 to zanik cisnienia oleju w skrzyni biegów,najpierw sprawdz filtr ,wymien olej a jak to niepomorze to cos sie dzieje niedobrego w skrzyni nie ignoruj tego błędu.Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vetyver    0

mam taki sam problem z R6 110km jest to bład słabego cisnienia oleju w skrzyni biegow najczensciej wystempuje przy nie umiejentnej zmianie biegów byl serwisant z jackowa i nic nie zrobil wymienil filtry oleje czujnik ciśnienia i nic potrafi czasem przepracowac caly dzien i nic a czasem tylko ruszysz i zła zmiana pół biegu i zapali sie ale jak roskrencisz do 1400 obrotów to gasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Co to takiego jest "nie umiejentnej zmianie biegów", bo w instrukcji nie zauważyłem czegoś takiego. Myślę, że takie tłumaczenie to tylko wymysł niedouczonego serwisanta, który nie potrafi usunąć usterki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

To faktycznie trafiacie na kiepskich mechaników bo te przekładnie miały wady i potrafiły sypać się już po 2-2,5tyś przebiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    164

i z tego powodu nie może trafić się usterka ? Prawda jest taka, ze im wcześniej zostanie usunięta tym z pewnością jest taniej dla kieszeni klienta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czeladnik84    0

T18 to niskie ciśnienie w skrzyni biegów (na płytach elektrozaworów ) do sprawdzenia stan oleju, czujnik ciśnienia i czy nie wyrzuciło jakiegoś elektrozaworu z widełek a dalej to już skrzynia oczywiste po pomiarach ciśnień na portach.

 

A T17 w serii 5120- to czujni fotela operatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×