lolor

c-385 remont kapitalny

Polecane posty

Arek    218

A co sądzicie o zestawach MAHLE ? Są po 199zł na allegro. Z tego co mi się kojarzy to dobra firma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

witam

3 pierścienie są w tłoku turbo, a 4 w zwykłym, różnica w tłoku polega na tym, że w tłoku turbo jest wstawka metalowa na pierwszy pierścień chromowy co czyni go mocniejszym, ponieważ wymaga tego konstrukcja silnika.nic się nie stanie jeśli założysz kpl turbo do silnika zwykłego, ale odwrotnie nie polecam, w tulejach nie ma różnicy.

radzę ci kupić zestawy zetoroskie, lub mahle, jednakże żywotność w głównej mierze zależy od szczelności układu dolotowego, oraz stosowanego oleju.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

czy ursus c 385 powinien mieć przeciw wagi na wale korbowym bo ja rozebrałem dzisiaj silnik i ich nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtex123    0

mam pytanie czy miał ktoś z was styczność z wałem korbowym bodajże produkcji indyjskiej do ursusa 385 bo jest sporo tańszy od czeskiego a ja zamierzam zrobić silnik przy swoim 385 i gdyby wał nie wydał szlifu to czy warto kupić bo różnica w cenie wynosi ok 1800zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    170

Ja wstawiłem do mojej 385 wał indyjski, jest OK .Blok woziłem do specjalistycznego zakładu do "przestrzelenia" ,roztoczenia i wklejenia nowych miejsc pod tuleje , wstawienia 1 szpilki w miejsce zerwanego gwintu .Z tym wałem to się mocno zastanawiałem, decyzja była na indyjski bo ciągnik jest nr 3 u mnie. Na nowym wale zrobiłem tylko 100 mth, ale myślę że jest dobry.Wał osadzili w zakładzie, bo mój mechanik miał problem (wał zakleszczał)okazało się że to wina panewek, musiałem kupić drugi komplet innej firmy(czeskie)i problem zniknął.Pozdrawiam! :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtex123    0

Moje 385 jest ciagnikiem głównym wiec robi ok 400-450mtg rocznie ale dziekuje za odpowiedz jest bardzo pomocna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Jak się nie myle to kolega @Godlech912 pisał o tym wale raczej niepochlebnie. Wolałbym czeski po 5tym szlifie, niż nowy jakiejś tam Indochińskiej produkcji.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ollo82    1

moj znajomy mechanik mowil ze zakladal sporo tych walow i nie bylo problemu a naprawia tylko zetory i ursusy wiec to nie jest chyba jakis szmelc.sam taki mam ale jeszcze nie sprawdzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152

załóż ZETOR PDC albo ZETOR POLSKA zestawy naprawcze i powinny śmigać bynajmniej za zakładałem takie

 

A i zestawy turbo są wytrzymalsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Korbowody do 80-tki TURBO moją wywiercony dodatkowy otworek do smarowania a raczej ochłodzenia denka tłoka od spodu!!!!! Inaczej bardzo owe tłoki szybko ulegają rozpadowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, podczas pracy w polu 912 zaczęło coś stukać w silniku przy wyższych obrotach wiec delikatnie zjechałem do domu. Rozjechaliśmy silnik ze skrzynia i ściągnęliśmy miskę aby zobaczyć czy to panewka. W misce znalazłem mosiężne opiłki oraz jakby aluminiowy korek i teraz pytanie z czego to może być. 
 

 

FF67C380-EE4B-4FA0-AE4B-42028DA51EF2.jpeg

A84BBD61-3EF4-4FB7-8382-BC9D402559AD.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariank1    2

Proszę o szybką odpowiedź czy w 385- 8011 można zmienić stary blok na nowy i czy reszta części jest do przełożenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj