lolor

c-385 remont kapitalny

Polecane posty

lolor    0

na zaciag pali odrazu . a ze stacyjki to moge krecic az padnie akumulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasek    0

pewnie nie masz kompresji bez niej na rozruszniku to ciężko zapalić a na zaciąg pali bo jest bardzo duże uderzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

i co jest do zrobienia

 

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowano przez Balzak
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Nie mam pojęcia co ty tam remontowałeś, ale podejrzewam że zrobiłeś głowice i wtryskiwacze a nie dałeś pompy do naprawy i teraz efekt jest taki że wtryski są ustawione na 165bar a pompa nie daje rady na rozruszniku wytworzyć takiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

zgadza sie. remontowana byla głowica i wymieniane wtryski ale pompa byla regenerowana przed zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam c385 i tez mam 3 pierścienie na tłoku a nie jest w turbie,najlepiej to wziasc ze soba czesci do porownania,jak ja kupowalem czesci to okazało sie ze wszystkiego jest po 4 rodzaje i trzeba bylo dokladac droge dwa razy do sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemekM    0

W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice

 

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

na 4 pierścieniach powinna być silniejsza ma lepsze sprężanie bez turbo nie ma różnicy na czeskich silnik jest cichszy w turbo tłok jest inny na sforzniu na około otworu jest kwadratowy w zwykłej jest okrągły a pierścieni może być 3 lub 4 tu nie ma różnicy tłok musi być wytrzymalszy jak się odwróci tłok to się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

a czy do c-385 pasują jakieś tłoki i pierścienie z zetora tak jak do c 360 i wtedy zyskuje się jakieś dwa konie i jeszcze jedno jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

 

 

A ja w c385 miałem 4 pierścienie a w 1014 są 3 i jak to wytłumaczyć? Gość w sklepie też mi mówił że w turbo są 3 pierścienie ale ja tych ciągników nie produkowałem więc nie wiem jak to w końcu jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Ja bym polecał czeski komplet naprawczy jest w dobrej cenie zakładałem go do 80siątki i jeździłem na nim blisko 10 lat i wszystko było w porządku nic nie puchło nic się nie działo i teraz w 1014 też mam założone czeskie tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

do turbo można założyć 4 pierścienie i 3 pierścienie tu nie ma różnicy jakie dostaną takie przywożą różnica jest w tłokach przy sforzniach są inne odlewy korbowody też są inne miałem polskie z Krotoszyna pękła mi jedna a wymieniłem wszystkie na czeskie[chyba z Iczyna ]ciągnik jest cichszy i silniejszy ile nie wiem ale różnice czuć w sklepach mówią że 3 pierścienie są do turbo ale RÓŻNICA JEST W TŁOKU !!nie w pierścieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Ja też proponuje kupowanie części czeskich są najbardziej wytrzymałe...jak robiłem kapitalny remont to tylko właśnie czeskie chodzi już 4 lata ez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Załóż czeskie i tkaie jakie miałeś w oryginale(4 czy 3 pierścienie) Choć 3 są dla turbodoładowanego a 4 wolnossącego to nei trzeba sie tym kierować. W wyborze bardziej kierus się z czego są wykonane czy pokrywane są teflonem (turbo) czy nie(wolnossący) i kształt komór spalania jest też inny. To są najważniejsze róznice przy wyborze do turbo czy nie. Wiecej pierścienie lepsze uszczelnienie ale i większe troche zużycie tuleji. Wszystko ma swoje plusy i minusy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No chyba to że są mocniejsze no nie? Większa moc=większe obciążenie układy korbowego. Bynajmniej ja tak sądzę :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

korbowody do turbo są wzmacniane na główce są kwadratowe i na stopach też większa moc mocniejszy korbowód tak samo jak tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj