Skocz do zawartości
lolor

c-385 remont kapitalny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Remont
lolor    0

na zaciag pali odrazu . a ze stacyjki to moge krecic az padnie akumulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stasek    0

pewnie nie masz kompresji bez niej na rozruszniku to ciężko zapalić a na zaciąg pali bo jest bardzo duże uderzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

i co jest do zrobienia

 

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowano przez Balzak
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Nie mam pojęcia co ty tam remontowałeś, ale podejrzewam że zrobiłeś głowice i wtryskiwacze a nie dałeś pompy do naprawy i teraz efekt jest taki że wtryski są ustawione na 165bar a pompa nie daje rady na rozruszniku wytworzyć takiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

zgadza sie. remontowana byla głowica i wymieniane wtryski ale pompa byla regenerowana przed zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam c385 i tez mam 3 pierścienie na tłoku a nie jest w turbie,najlepiej to wziasc ze soba czesci do porownania,jak ja kupowalem czesci to okazało sie ze wszystkiego jest po 4 rodzaje i trzeba bylo dokladac droge dwa razy do sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemekM    0

W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice

 

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

na 4 pierścieniach powinna być silniejsza ma lepsze sprężanie bez turbo nie ma różnicy na czeskich silnik jest cichszy w turbo tłok jest inny na sforzniu na około otworu jest kwadratowy w zwykłej jest okrągły a pierścieni może być 3 lub 4 tu nie ma różnicy tłok musi być wytrzymalszy jak się odwróci tłok to się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

a czy do c-385 pasują jakieś tłoki i pierścienie z zetora tak jak do c 360 i wtedy zyskuje się jakieś dwa konie i jeszcze jedno jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

 

 

A ja w c385 miałem 4 pierścienie a w 1014 są 3 i jak to wytłumaczyć? Gość w sklepie też mi mówił że w turbo są 3 pierścienie ale ja tych ciągników nie produkowałem więc nie wiem jak to w końcu jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Ja bym polecał czeski komplet naprawczy jest w dobrej cenie zakładałem go do 80siątki i jeździłem na nim blisko 10 lat i wszystko było w porządku nic nie puchło nic się nie działo i teraz w 1014 też mam założone czeskie tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

do turbo można założyć 4 pierścienie i 3 pierścienie tu nie ma różnicy jakie dostaną takie przywożą różnica jest w tłokach przy sforzniach są inne odlewy korbowody też są inne miałem polskie z Krotoszyna pękła mi jedna a wymieniłem wszystkie na czeskie[chyba z Iczyna ]ciągnik jest cichszy i silniejszy ile nie wiem ale różnice czuć w sklepach mówią że 3 pierścienie są do turbo ale RÓŻNICA JEST W TŁOKU !!nie w pierścieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Ja też proponuje kupowanie części czeskich są najbardziej wytrzymałe...jak robiłem kapitalny remont to tylko właśnie czeskie chodzi już 4 lata ez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Załóż czeskie i tkaie jakie miałeś w oryginale(4 czy 3 pierścienie) Choć 3 są dla turbodoładowanego a 4 wolnossącego to nei trzeba sie tym kierować. W wyborze bardziej kierus się z czego są wykonane czy pokrywane są teflonem (turbo) czy nie(wolnossący) i kształt komór spalania jest też inny. To są najważniejsze róznice przy wyborze do turbo czy nie. Wiecej pierścienie lepsze uszczelnienie ale i większe troche zużycie tuleji. Wszystko ma swoje plusy i minusy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No chyba to że są mocniejsze no nie? Większa moc=większe obciążenie układy korbowego. Bynajmniej ja tak sądzę :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    206

korbowody do turbo są wzmacniane na główce są kwadratowe i na stopach też większa moc mocniejszy korbowód tak samo jak tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Filipoo
      witam chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
×