lolor

c-385 remont kapitalny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-385

Wiadomość z agroFakt.pl

Stasek    0

pewnie nie masz kompresji bez niej na rozruszniku to ciężko zapalić a na zaciąg pali bo jest bardzo duże uderzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

i co jest do zrobienia

 

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowano przez Balzak
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Nie mam pojęcia co ty tam remontowałeś, ale podejrzewam że zrobiłeś głowice i wtryskiwacze a nie dałeś pompy do naprawy i teraz efekt jest taki że wtryski są ustawione na 165bar a pompa nie daje rady na rozruszniku wytworzyć takiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

zgadza sie. remontowana byla głowica i wymieniane wtryski ale pompa byla regenerowana przed zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam c385 i tez mam 3 pierścienie na tłoku a nie jest w turbie,najlepiej to wziasc ze soba czesci do porownania,jak ja kupowalem czesci to okazało sie ze wszystkiego jest po 4 rodzaje i trzeba bylo dokladac droge dwa razy do sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemekM    0

W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice

 

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

na 4 pierścieniach powinna być silniejsza ma lepsze sprężanie bez turbo nie ma różnicy na czeskich silnik jest cichszy w turbo tłok jest inny na sforzniu na około otworu jest kwadratowy w zwykłej jest okrągły a pierścieni może być 3 lub 4 tu nie ma różnicy tłok musi być wytrzymalszy jak się odwróci tłok to się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

a czy do c-385 pasują jakieś tłoki i pierścienie z zetora tak jak do c 360 i wtedy zyskuje się jakieś dwa konie i jeszcze jedno jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

 

 

A ja w c385 miałem 4 pierścienie a w 1014 są 3 i jak to wytłumaczyć? Gość w sklepie też mi mówił że w turbo są 3 pierścienie ale ja tych ciągników nie produkowałem więc nie wiem jak to w końcu jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Ja bym polecał czeski komplet naprawczy jest w dobrej cenie zakładałem go do 80siątki i jeździłem na nim blisko 10 lat i wszystko było w porządku nic nie puchło nic się nie działo i teraz w 1014 też mam założone czeskie tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

do turbo można założyć 4 pierścienie i 3 pierścienie tu nie ma różnicy jakie dostaną takie przywożą różnica jest w tłokach przy sforzniach są inne odlewy korbowody też są inne miałem polskie z Krotoszyna pękła mi jedna a wymieniłem wszystkie na czeskie[chyba z Iczyna ]ciągnik jest cichszy i silniejszy ile nie wiem ale różnice czuć w sklepach mówią że 3 pierścienie są do turbo ale RÓŻNICA JEST W TŁOKU !!nie w pierścieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Ja też proponuje kupowanie części czeskich są najbardziej wytrzymałe...jak robiłem kapitalny remont to tylko właśnie czeskie chodzi już 4 lata ez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Załóż czeskie i tkaie jakie miałeś w oryginale(4 czy 3 pierścienie) Choć 3 są dla turbodoładowanego a 4 wolnossącego to nei trzeba sie tym kierować. W wyborze bardziej kierus się z czego są wykonane czy pokrywane są teflonem (turbo) czy nie(wolnossący) i kształt komór spalania jest też inny. To są najważniejsze róznice przy wyborze do turbo czy nie. Wiecej pierścienie lepsze uszczelnienie ale i większe troche zużycie tuleji. Wszystko ma swoje plusy i minusy


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No chyba to że są mocniejsze no nie? Większa moc=większe obciążenie układy korbowego. Bynajmniej ja tak sądzę :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    268

korbowody do turbo są wzmacniane na główce są kwadratowe i na stopach też większa moc mocniejszy korbowód tak samo jak tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.