Skocz do zawartości
lolor

c-385 remont kapitalny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-385
lolor    0

na zaciag pali odrazu . a ze stacyjki to moge krecic az padnie akumulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Stasek    0

pewnie nie masz kompresji bez niej na rozruszniku to ciężko zapalić a na zaciąg pali bo jest bardzo duże uderzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

i co jest do zrobienia

 

//Kolego nie piszemy post pod postem tylko używamy narzędzia edycja. zapoznaj sie z regulaminem!!!! obowiązującym na forum

Edytowano przez Balzak
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Nie mam pojęcia co ty tam remontowałeś, ale podejrzewam że zrobiłeś głowice i wtryskiwacze a nie dałeś pompy do naprawy i teraz efekt jest taki że wtryski są ustawione na 165bar a pompa nie daje rady na rozruszniku wytworzyć takiego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolor    0

zgadza sie. remontowana byla głowica i wymieniane wtryski ale pompa byla regenerowana przed zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

Mam problem chce się zabrać do remont kapitalnego c-385 i nie wiem czy są jakieś różnice między tłokami i tulejami wersji turbo a zwykłej c-385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja tez mam c385 i tez mam 3 pierścienie na tłoku a nie jest w turbie,najlepiej to wziasc ze soba czesci do porownania,jak ja kupowalem czesci to okazało sie ze wszystkiego jest po 4 rodzaje i trzeba bylo dokladac droge dwa razy do sklepu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemekM    0

W wersji turbo są 3 pierścienie a w zwykłej są 4 i takie są różnice

 

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

na 4 pierścieniach powinna być silniejsza ma lepsze sprężanie bez turbo nie ma różnicy na czeskich silnik jest cichszy w turbo tłok jest inny na sforzniu na około otworu jest kwadratowy w zwykłej jest okrągły a pierścieni może być 3 lub 4 tu nie ma różnicy tłok musi być wytrzymalszy jak się odwróci tłok to się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raflik123    1

a czy do c-385 pasują jakieś tłoki i pierścienie z zetora tak jak do c 360 i wtedy zyskuje się jakieś dwa konie i jeszcze jedno jakiej firmy polecacie zestaw naprawczy do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Jest odwrotnie, w wersji z turbo są 4 a zwykłym są 3, wiem bo w U902 było 3 a w 10045 są 4 ;)

 

 

A ja w c385 miałem 4 pierścienie a w 1014 są 3 i jak to wytłumaczyć? Gość w sklepie też mi mówił że w turbo są 3 pierścienie ale ja tych ciągników nie produkowałem więc nie wiem jak to w końcu jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro1014    4

Ja bym polecał czeski komplet naprawczy jest w dobrej cenie zakładałem go do 80siątki i jeździłem na nim blisko 10 lat i wszystko było w porządku nic nie puchło nic się nie działo i teraz w 1014 też mam założone czeskie tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

do turbo można założyć 4 pierścienie i 3 pierścienie tu nie ma różnicy jakie dostaną takie przywożą różnica jest w tłokach przy sforzniach są inne odlewy korbowody też są inne miałem polskie z Krotoszyna pękła mi jedna a wymieniłem wszystkie na czeskie[chyba z Iczyna ]ciągnik jest cichszy i silniejszy ile nie wiem ale różnice czuć w sklepach mówią że 3 pierścienie są do turbo ale RÓŻNICA JEST W TŁOKU !!nie w pierścieniach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Ja też proponuje kupowanie części czeskich są najbardziej wytrzymałe...jak robiłem kapitalny remont to tylko właśnie czeskie chodzi już 4 lata ez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

Załóż czeskie i tkaie jakie miałeś w oryginale(4 czy 3 pierścienie) Choć 3 są dla turbodoładowanego a 4 wolnossącego to nei trzeba sie tym kierować. W wyborze bardziej kierus się z czego są wykonane czy pokrywane są teflonem (turbo) czy nie(wolnossący) i kształt komór spalania jest też inny. To są najważniejsze róznice przy wyborze do turbo czy nie. Wiecej pierścienie lepsze uszczelnienie ale i większe troche zużycie tuleji. Wszystko ma swoje plusy i minusy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No chyba to że są mocniejsze no nie? Większa moc=większe obciążenie układy korbowego. Bynajmniej ja tak sądzę :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

korbowody do turbo są wzmacniane na główce są kwadratowe i na stopach też większa moc mocniejszy korbowód tak samo jak tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×