Skocz do zawartości
dawid1862

Fendt 310 LSA [opinie]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
zalew    0

Sa to bardzo dobre oszczędne ciagniki, posiadam równierz 310 lsa i z ta skrzynią 30km/h da sie żyć to najwolniejsza skrzynia, sprawdz działanie tej skrzyni bo w tych modelach skrzynia sie psuła i sprawdz działanie sprzegła na turbomacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

Tylko jak ta skrzynie i sprzegło sprawdzic???wiadomo biegi beda wchodzic!!!sprawa wyglada tak ze do tej pory jezdzilem zetorami a fendt to kompletnie co innego!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zalew    0

Zmienieaj po kolei wszystkie biegi w góre i potem i dół, i sprawdz czy rzaden bieg przy ruszaniu nie wyskakuje.zajrzyj do bagnetu od poziomu oleju w skrzyni z tyłu jest, posprawdzaj wszystkie predkości wom, czy świece dobrze grzeją, czy EHR prawidłowo działa no i naped

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz13    0

słuchaj niebuj sie Fendtów ;) to normalny ciągnik trzeba posprawdzać wszystkie oleje skrzyni styłu na zwolnicach silnik w chydraulice sprzodu w moscie włoncz największy bieg i powoli dodawaj gazu jak zacznie ruszać to znaczy że ma odpowiedni poziom oleju w skrzyni poslizgowej czyli turbomatik jak cos to pisz moie gg 665 40 76 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

I ja chciałbym dodac swoich pare zdan do tego tematu. Po pierwsze nie ma 22 letniego ciagnika ktory bylby w stanie idealnym tak jak to piszesz. Musisz liczyc sie z tym ze usterki nadejda wczesniej czy pozniej. Po drugie istnieje mozliwosc zdjecia blokady 30 mk/h. ale uwaga nie jest to mozliwe we wszystkich ciagnikach, jesli ciagnik posiada tzw. "bieg superwolny" musimy liczyc sie z kosztami gdyz musi byc wymienionych parę dodatkowych czesci. Po trzecie, mozesz wprawdzie skontrolowac stan oleju w skrzyni i w zwolnicach ale nie wiele ci to da, jesli juz to musialbys troche pojeździć a pozniej sposcic caly olej i wtedy dopiero zobaczysz czy nie ma w nim zadnych opilkow metalu a wiec czy skrzynia sie nie "sypie". A co do sposobu sprawdzania sprzegla turbo opisanego przez "Tomasz13" to mialbym wielkie zastrzeżenia...( i nie chodzi mi tutaj o ortografie ;) ). Jeśli juz chcesz naprawdę sprawdzić dokładnie odpowiedni poziom oleju to musisz go spuścić i dokladnie zmierzyc ile go bylo w sprzęgle. W tym dziwnym sposobie kontroli co opisał "Tomasz13" to ruszy każdy ciagnik, obojetnie czy ma mniej czy wiecej oleju w Tutbosprzegle. A co do samego ciagnika to byl to naprawde dobry ciagnik, zwroc jednak uwage na podnosnik tylny a szczegolnie na system EHR gdyz w razie awarii naprawa jest kosztowna i dosyc skomplikowana. A reszta bedzie zależała w duzej mierze od szczęścia.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

@kosti to opisz dokladnie s jaki sposob dokaldnie sprawdzic czy spzreglo turbomatik zachowuje sie prawidlowo czy jakies elementy sa juz zurzyte i czy moze cos z tym miec wspolnego wysprzeglik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

Predkosc max 30 km/h jakos przezyje tylko nie wiem czemu nie ma 40km/h!!!Niech bedzie ze stan jest bardzo dobry!!!w jaki sposó mam sprawdzic dzialanie podnosnika ehr wiadomo ze bedzie podnosil!!!Zdecydowalem sie na FENDTA poniewaz moj znajomy kupil 308 lsa 89r z turem!!!Uzytkuje go juz dwa lata i bardzo go sobie chwali mimo iz ma w stajni ursusy i mf to jednak uwaza ze fendt jest najlepszy!!!Po niedzieli jade po niego jednak jestem zdecydowany go kupic!!Wiadomo wyglad nie mowi o wszystkim ale wyglada lepiej niz nie jeden fedt z 96r ktos musial naprawde o niego dbac!!!A co z silnikiem,skrzynia itd to juz loteria!!!Co ma byc to bedzie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

z wygladem to bywa roznie , najgorzej jak ciagnik byl w jakiejs duze firmie i jezdzilo nim niewiadomo ile osob...wtedy malo kto dba o taka maszyne. Z wlasnych obserwacji i praktyki wiem ze halendrzy bardzo nie dbaja o takie maszyny. Znam holendra co na na pierwszy przeglad przyjechal po 1800 roboczogodzinach!!! I to tylko dlatego ze co mu sie zepsulo....a jego pierwsze slowa to byly..."gowniany Fendt",i oczywiscie chcial zeby naprawa byla na gwarancji...dla wiekszosci holendrow , jak oni to mowia maszyna jest do pracy a nie po to zeby stala w warsztacie na wymiane oleju, w takich przypadkach to az rece opadaja. A co do podnosnika to zobacz jak podnosi, czy dzialaja funkcje podnoszenia z zewnatrz, gdyz to jest slaby punkt EHR-u... po jakims czasie przyciski sa zasniedziale i dochodzi do zwarc ktore moga spowodowac uszkodzenie elektroniki.A co do sprawdzania Turbosprzegla to nalezy zaciagnac hamulec reczny, dla pewnosci wcisnac rowniez pedal hamulca noznego, wlaczyc najwyzszy bieg dodac gazu na maxa poscic sprzeglo i obserwowac co dzieje sie z obrotami silnika ( normalnie musi byc 950-1100 ). Jesli obroty spadna ponizej 900 to znaczy ze albo jest za duzo oleju w sprzegle albo jest wlany niewlasciwy olej. A jesli jest wiecej go moze byc za malo oleju lub uszkodzone sprzeglo.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

no to pewnie w imieniu wielu uzytkownikow prosil bym o podanie zalecanego oleju i mniej wiecej ile powinno byc wlane tego oleju np. w 611 ls??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

9,3 litra HD SAE 10W wymieniac co 5000 m/h


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

Fendt jest sprowadzony z niemiec!!!kosti68 nie strasz juz tak bo wiadomo ze wszystkie traktory sie psuja tylko ze FENDT jest x-razy drozszy w naprawie!!!Gdybym zakladal ze ma sie od razu wszystko rozleciec to wogole bym traktora nie kupil!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

nie wydaje mi sie zeby fendt byl drozszy w naprawie niz inne zachodnie marki ciagnikow.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

ja również jestem zdania iż wcale w naprawie jest tyle droższy moze i czesci sa drozsze ale napewno lepszej jakosci i tak czesto sie nie psuja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manitou123
      Witam,mam problem przy wymianie oleju w skrzyni w fendt 312.Problem polega na tym,że na wszystkich stronach z olejami jest napisane ,że oleju powinno wejść wraz z mechanizmem różnicowym 34.5l,a weszło tylko 21l i na miarce jest full.Czy olej ze skrzyni jest połączony razem z mechanizmem różnicowym?Mam tylko miarkę od skrzyni biegów a nie mogę znaleść od mechanizmu rożnicowego.Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez andrzejoo7
      Witam wszystkich i przepraszam za zakładanie może podobnego posta. Mam problem z 311. Mianowicie podczas jazdy przybywa mi oleju w skrzyni.olej ucieka korkiem wlewu  tym za kabiną. Biegi działają polbiegi też. Co może być przyczyną? Ciągnik przy opryskiwacz więc to pilne
    • Przez Adam0401
      Witam . Jak w tytule mam problem z wałkiem WOM W fendt farmer 309 z 1995r. A mianowicie załancza mi wałek tylko na 750 . Na 540 i 1000 nie ma żadnej reakcji w guziku nie chce się zapalić kontrolka od załączenia walka . Na 750 normalnie załancza czyli pali się kontrolka w guziku i wałek przekazuje moc i rozlancza.  A na pozostałych przelozeniach nie chce załączyć.  
    • Przez Kuba284
      Cześć
      Czy w końcu ktoś mi powie gdzie w fendcie farmer 309 sidzą elektrozawory (lub coś w tym stylu) oraz czujniki od półbirgów oraz rewersu
      Bardzo bym prosił o zdjęcia lub dokładny opis.
    • Przez pawelol111
      Jak w temacie: Jadąc na wom 540 nie ma problemu. Jadąc na 750 jakiś czas działa a potem rozpina. Gaśnie lampka na guziku i dopiero po dociśnięciu dźwigni od zmiany prędkości i ponownym wciśnięciu guzika działa ale znowu tylko jakiś czas w zależności od kaprysu ciągnika.... Jest tam jakaś regulacja do lepszego spięcia a może cegłe na dźwignię położyć? Pytam bo jak przytrzymałem ręką dźwignię to nie rozłączało. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.