miro100

belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
miro100    0

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Może bendiks kolego


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

Mi sie tylko raz coś takiego zdarzyło , jak odpalilem zetora , to caly czas rozrusznik kręcił , niewiedzialem co zrobić , to wyłączylem go , ale dalej sie krecil to wyłączylem dostep prądu (wylaczylem po prostu hebel) ;) ale tylko raz mi sie cos takiego zdarzylo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Odepnij przewod zasilajacy elektromagnes przy rozruszniku (nie dotknij nim do masy najlepiej zaizoluj) jesli dalej kreci to elektromagnes (mogl sie zaciac elektromagnes mozesz go lekko postukac czasami moze pomoc LEKKO) jesli nie szukaj problemu przy stacyjce. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    39

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....

 

Czytajac Twoja wypowiedz doszłam do wniosku że kolege co ma problem z rozrusznikiem uwarzasz za mało kapliwego bo nawet ja zrozumiałam o co chodziło @mickbossowi i jak sobie z tym poradzić. Ale to tylko moja opinia ;)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Jest chyba prostszy sposób na weryfikację. Jeśli posiadasz blokadę rozruchu na skrzyni biegów, to nie ustawiaj jej w pozycji I ani II tylko zostaw na N, albo na biegu (wtedy pamiętaj o sprzęgle). Następnie włącz masę jeśli nadal będzie "zapalał sam" to znaczy ze wina leży w elektromagnesie przy rozruszniku, a jeśli nie zapali to znaczy że coś w stacyjce.


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

bardzo dobry pomysł kolego rolnik7 tak jak napisałeś zrobiłem i dalej kręci bez znaczenia na położenie dzwigni zmiany biegów,niema wątpliwości to elektromagnes się zacioł lub przymarzł (stukanie nie pomogło) jak sie troche ociepli to sie za niego wezmę dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

witam problem wciąż nie jest usunięty.elektromagnes wymontowałem wyczyściłem jest sprawny. myślę ze chodzi o kabelki.na tym przewodzie cienkim przykręconym na mala śrubkę prąd jest cały czas a myślę że powinien być tylko w momencie przekręcenia kluczyka.stacyjkę sprawdziłem jest ok.podejżewam ten przełącznik prądu z 12 na 24 tylko gdie on jest . i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie od czego są takie specjalne 2 bezpieczniki na50a w małej skrzyneczce prosto nad rozrusznikiem na wysokości krawędzi maski.jeżeli ktoś wie co to jest .to z góry dzięki za info .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

witam miałem taki sam problem ale w t 25 trząsłem siano gdy zgasiłem ciągnik na polu a łąka była nie równa gdy włączyłem mase to rozrusznik cały czas mi kręcił po wymienieniu masy problem znikł :)


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj