miro100

belarus 820

Polecane posty

miro100    0

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    19

Może bendiks kolego


Jeżeli masz wszystko pod kontrolą to znaczy ,że jedziesz zbyt wolno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

Mi sie tylko raz coś takiego zdarzyło , jak odpalilem zetora , to caly czas rozrusznik kręcił , niewiedzialem co zrobić , to wyłączylem go , ale dalej sie krecil to wyłączylem dostep prądu (wylaczylem po prostu hebel) ;) ale tylko raz mi sie cos takiego zdarzylo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

witam mój problem to rozrusznik ,który po włączeniu masy kręci cały czas, dopiero po wyłączeniu masy przestaje. myśle tez że może to być przyczyna stacyjki.napiszcie od czego zacząć poszukiwania przyczyny ,może mieliście podobne problemy .dodam że miesiąc temu wymieniałem elektromagnes akumulator i stacyjkę .

Odepnij przewod zasilajacy elektromagnes przy rozruszniku (nie dotknij nim do masy najlepiej zaizoluj) jesli dalej kreci to elektromagnes (mogl sie zaciac elektromagnes mozesz go lekko postukac czasami moze pomoc LEKKO) jesli nie szukaj problemu przy stacyjce. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martina    39

Siema jak chcesz wykluczyć stacyjkę to odkręć lub wyciąg wsuwkę z cienkim kabelem (jest tylko jeden taki niędzy tymi dwoma śrubami mocującymi grube kable w rozruszniku jeśli to zrobisz włącz prąd i zobaczysz czy sie dalej rozrusznik kręci jeśli tak to wina jest w elektromagnesie który możesz w tej sytuacji lakko stuknąć jeśli nie kreci sie to wtedy masz popsutą stacyjkę PS. Sory ze powielam to co mówił mój poprzednik ale chciałem ci to bardziej wyjaśnić żebyś wiedział dokładnie co do czego....

 

Czytajac Twoja wypowiedz doszłam do wniosku że kolege co ma problem z rozrusznikiem uwarzasz za mało kapliwego bo nawet ja zrozumiałam o co chodziło @mickbossowi i jak sobie z tym poradzić. Ale to tylko moja opinia ;)


Rolnik z zamiłowania, ratownik z powołania :)

Jeśli potrzebujesz czegoś z DeLaval pisz na PW :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    17

Jest chyba prostszy sposób na weryfikację. Jeśli posiadasz blokadę rozruchu na skrzyni biegów, to nie ustawiaj jej w pozycji I ani II tylko zostaw na N, albo na biegu (wtedy pamiętaj o sprzęgle). Następnie włącz masę jeśli nadal będzie "zapalał sam" to znaczy ze wina leży w elektromagnesie przy rozruszniku, a jeśli nie zapali to znaczy że coś w stacyjce.


http://pl.youtube.com/watch?v=2uZ6M3z_EnU

Nie ma to jak jechać Ursusem C-330 w garniaku do szkoły po maturę!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

bardzo dobry pomysł kolego rolnik7 tak jak napisałeś zrobiłem i dalej kręci bez znaczenia na położenie dzwigni zmiany biegów,niema wątpliwości to elektromagnes się zacioł lub przymarzł (stukanie nie pomogło) jak sie troche ociepli to sie za niego wezmę dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miro100    0

witam problem wciąż nie jest usunięty.elektromagnes wymontowałem wyczyściłem jest sprawny. myślę ze chodzi o kabelki.na tym przewodzie cienkim przykręconym na mala śrubkę prąd jest cały czas a myślę że powinien być tylko w momencie przekręcenia kluczyka.stacyjkę sprawdziłem jest ok.podejżewam ten przełącznik prądu z 12 na 24 tylko gdie on jest . i jeszcze jedno pytanie może ktoś wie od czego są takie specjalne 2 bezpieczniki na50a w małej skrzyneczce prosto nad rozrusznikiem na wysokości krawędzi maski.jeżeli ktoś wie co to jest .to z góry dzięki za info .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

witam miałem taki sam problem ale w t 25 trząsłem siano gdy zgasiłem ciągnik na polu a łąka była nie równa gdy włączyłem mase to rozrusznik cały czas mi kręcił po wymienieniu masy problem znikł :)


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj