saaQ

Same Antares/Lamborghn i130-Jak działa przedni TUZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
saaQ    3

mam maly problem kupilem ciagnik hurliman(to samo co same antares lub lamborghini)sprawdzialem naprawde wszystkie dzwignie przyciski itp a przedni tuz ani drgnie ;) wiem tylko ze jest sprawny. Jesli ktos ma taki lub podobny bylbym wdzieczny za pomoc.


Jeżeli wierzysz we wszystko co czytasz - nie czytaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    17

Tuz przeważnie jest podłączany przewodami do zewnętrznej hydrauliki z tyłu ciągnika.Zobacz gdzie biegną przewody i po tym powinieneś dojść czym to włączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coffey23    19

a nie masz zaworu gdzieś z boku przy tuzie z przodu ? taka rączka do przekręcania zamyka się i otwiera żeby mogło złącze hydrauliki działać z tyłu pod które jest podpięty tuz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Jak wiesz , że jest sprawny to zapytaj sprzedawce tego ciągnika gdzie się steruje przednim tuzem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawor znajduje sie z tylu ciagnika. Jest tak hamsko ukryty gdzies pomioedzy wejsciami hydraulicznymi. Gdy juz go przekrecisz sprawdz od nowa wszystkie dzwignie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saaQ    3

To jest zawór pod kabina ale go nie ruszaelem (Probowalem tym ruszac ale terazprzy temp -15 to cięzko w takie sprawy sie bawic ze wzgledu na gestosc oleju). Czylu otworzyc go i dzwignią od zewnętrznej. Wielkie dzięki chlopaki.


Jeżeli wierzysz we wszystko co czytasz - nie czytaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam może ktoś wymianiał pierścienie tłokowe we włoskim silniku stosowanym w same i lamborghini.Chodzi mi tu dokładnie o Lamborghini 1060  6cyl.Trzeba odjezdzać przodkiem żeby zdjać miske ??? ktoś cos ?
    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez patryk90
      Witam. Problem z podnośniki em, na pusto podnosi po podpięcie maszyny nie chce ruszyć jej do góry. Co może być?
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj