Skocz do zawartości
Piasek186

Długo kręci przed odpaleniem

Polecane posty

Piasek186    0

Witam ! Mam taki problem z ciągnikiem gdyż bardzo długo kręci zanim zapali lub aku padnie.Tak jakby paliwo nie dochodziło. Ale sprawa się zmienia jak napsikam "plaka" do filtra powietrza Odpala prawie od razu . Nie wiem co jest przyczyną przewody ok filtry również . Może coś z pompą paliwową ? Lub paliwo ? Bo kiedy stało na dworze przy mrozie około -15 stopni to osadzało się na dole bańki coś białego myślę że to może być parafina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexterek    83

owszem, wytracila sie parafina z zimna. jaki to ciagnik? on tak pali caly czas czy tylko teraz w zimie? jesli caly czas to moze byc zuzyta pompa i cofa sie paliwo albo nie dostaje wlasciwej dawki startowej. moze byc tez przestawiony rozrzad o jeden zabek wtedy jest przyspieszony albo opozniony zaplon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BusteR    5

Ja do paliwa dolałem specjalnego płynu i wyciągam na noc akumulatory, gdyż ojciec się pytał faceta, który prowadzi akumulatory i powiedział że należ wyciągać akumulatory na noc poniżej -5stopni gdyż tracą one 70% mocy ;) i to też może być tym spowodowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dwojtek01    13

Witam . @BusteR Ztymi akumulatorami to ten gościu przesadził , to w skandynawi albo w kanadzie prawie wszyscy latali by w rękach z akumulatorami , a tego niewidziałem .Na zimę powinno się zabezbieczyć akumulator specjalnymi okrywami , ja stosuję zwykły syropian i jest ok .

@piasek186 jeżeli niemiałeś latem taki trudności z zapaleniem to może być wina paliwa ,ale sprawdził bym też końcówki wtryskiwaczy mogą lać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5457    0

u mnie sie dzieje tak samo.... i jestem pewien ze to wina wtrysków i bende miał zamiar zamontować grzałke:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    69

Koledzy u mnie w 360 i 385 akumulatorów nie wyciągam nic się nie dzieje zawsze w 360 naleje ciepłej wody i włączę krótkie światła na chwilkę potem odpala od 1 razu 380 to na 30min podłączę grzałkę i też pali ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Z tym wyjmowaniem akumulatora przy -5 mrozu to przesada. U mnie w c-330M, c-360-3p i Farmerze 8244c2 przez całą zimę siedzą akumulatory w ciągnikach i nigdy nie ma problemu z odpaleniem. Ursusy zalewa się gorącą wodą a Farmer jest na płynie i jest git. Akumulatory wyciągam jedynie na zimę z Bizona i kładę w ciepłe miejsce (ale to tylko dlatego, że przez całą zimę nie jest odpalany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Przed odpalaniem przepompuj ręczną pompką. Jeśli będzie poprawa, to spada ciśnienie w zasilaniu pompy wtryskowej, tzn. nie trzymają zaworki w pompce zasilającej i paliwo cofa się do zbiornika. Nie doczytałem - jaki to ciągnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    0

Dziękuje za odpowiedzi . Pompa nie dawno była regenerowana. Wina aku na pewno nie bo takto by wcale nie kręcił albo słabo . Latem dobrze pali . Najprędzej wina paliwa. Jeszcze raz dziękuje . Temat można zamknąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×