Grzegorz2507

Opona do prasy, jaka?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzegorz2507    17

Witam,

jaka opona bedzie pasowac do prasy z-224? Tzn. inaczej, czy mozna zalozyc np. opone samochodowa? jaki rozmiar musialaby miec taka opona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

od samochodu dało by rade tylko nie wiem czy na ta felgę ale chyba tak bo u nas w okolicy to do rozrzutników zakładają i się dobrze trzymają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez -U-R-S-U-S-
      W dalszych lub blizszych planach mam zamiar zmienic opony tylne w U C-360, mam kilka pytan:
      - jakie najszersze opony weszly by na ta felge bezproblemowo
      - radialne czy diagonalne
      - niski profil czy normalne - wady niskiego profilu
      - jak ksztaltuja sie ceny opon tylnych w waszych rejonach
      dzieki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam jakie opony będą szerszym zamiennikiem 360/70 r24 
    • Przez deer
      Mam pytanie.
      Przy ciągniku mam koła tył 18,4/85 R38 a przód 14,9/85 R28.
      Jak dobrać wąskie koła ?
      Jaka powinna być ich szerokość (jak najwęższe) tak aby na tylnym podnosniku zawiesić jeszcze ze 2,5 T a ciągnik sam waży ok 5 T (JD6520), no i wszystko sie kupy trzymało, a jazda nie była igraniem ze śmiercią .
      No i oczywiście by średnica przednich współgrała z tylnymi, bez rozbierania skrzyni .
       
      Może ktoś ze społeczności AF użytkuje koła wąskie u tego typu ciągników i podzieli się swoimi spostrzeżeniami i uwagami.
       
      Z góry dzięki za pomocne rady .
    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez DonCorleone666
      Witam, wie ktos moze z forumowiczow czy opona 14.9x30 bedzie pasowac na felge 18.4x30?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj