Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KACZOR12

Co zrobić żeby biegi w belarusie wchodziły lżej.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zęby
POLKOP    2

nie mam synchro, ale przy zmianie przód tył zawsze wćiskam stop i zawsze zero zgrzytów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sthil007    1

Niestety taka jest specyfika tej skrzyni i nic ci na to nie poradzę. Użytkownicy belearusów fotonów i innych wynalazków często wyśmiewają się z "zachodnich" ciagników i użytkowników którzy te drogie sprzęty kupują zamiast kupić sobie drogi samochód lub wyjechać na wakacje a zamiast "zachodniego " ciagnika kupić białoruśke od łukaszenki która zrobi to samo tylko dużo taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

jakos mam tą samą skrzynie i wszystkie biegi wchodzą bez zgrzytów, moze jeszcze nie dotarta jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

woes sie opanuj, co masz do tych ciągników co?????

co tyc chcesz od belarusów??? kupisz za 90 tys nowy ciągnik 95 koni??? nieee takze mogą miec mtz'y wady bo to jest ciągnik tani a nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthil007    1

...tani a nie... dobry.

 

prowokowanie do kłotni, warn

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    16

Ja posiadam MTZ 82ts i deutza agrotrona i nie narzekam na MTZ i wole nawet nim robić jak dla mnie jest porządnym ciągnikiem ale nie da się wszystkiego zrobić jednym i małym MTZ , kolego "sthil007" jeśli się nie znasz i masz głupie posty pisać to sie nie udzielaj . Co do biegów powiem Ci że u mnie jest tak samo jak się przyzwyczaisz do lewarka od biegów to wbijesz każdy bieg bez problemu też na początku miałem problemy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario1988    0

Tu kolega ma rację. Ja też posiadam belarusa 920 i z początku też miałem ciężko z biegami. ale do wszystkiego można się przyzwyczaić. A te ciągniczki są luks;) Są masywne i mocne noi oczywiście tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xze    0

u mnie na dotarciu to też chodziły ciężko ale teraz lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

W mtz-cie 82 znajomego mechanika jest ten sam problem ale rozwiązał go w bardzo prosty sposób, przedłużył lewarek i ma dwie korzyści po 1-biegi lżej zmieniać a po 2 nie musi schylać się do lewarka, ani wyciągać ręki żeby załączyć 9,7,4 i 1. Jezdziłem tym ciągniki

em i biegi wygodniej się zmienia niż w moim pronarze.

sthil007- jak czytam twoje wypowiedzi to myślę że jesteś zwykłym gamoniem który nie wie co pisze bo brak mu świadectwa z 3klasy podstawówki- normalnie ŻAL .... ŚCISKA.(moderatorku proszę o wyrozumiałość troche mnie poniosło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bizon123    0

Autorowi tematu mogę zaproponować takie samo rożwiazanie co kolega wyżej mianowicie przedłużenie lewarka biegów. Widziałem takie rozwiązanie przy jakimś ciągniku (nie pamiętam już modelu) w galerii (dział wynalazki i udoskonalenia) przekop dobrze galerie a na pewno znajdziesz zdjęcie z opisem jak to zrobić :D

 

sthil007 jeśli nie umiesz czytać to wróć do szkoły podstawowej. To nie jest temat żeby wypowiadać swoje opinie na temat ciągników Belarusa tylko co zrobić żeby biegi w nich lżej wchodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

no ale 82 zwykły nie ma synchro, no a z synchro biegi powinny lżej jednak wchodzić, praktycznie bez zgrzytów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Racja mtz 82 nie ma synchro ale na twoim miejscu nie przejmował bym się tym że ciężko biegi wchodzą w moim pronarze jak był nowy też nie było ciekawie ale teraz skrzynia się dotarła i jest cacy pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BAGHIS1    1

Pronarek82 ten mtz z przedłużonym lewarkiem to Janusza jest - fakt lepiej biegi wchodzą

tym mtz to jezdził chyba każdy z naszej wsi- pzd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×