oksana17

Lamborghini Premium 1050-Problem z płynnym ruszaniem z miejsca

Polecane posty

oksana17    0

Witam.Problem dotyczy silnika i jest on od samego początku czyli kupna w 2003 r.Do tej pory nakrecił 1300 mth.nie jedyny traktor w gospodarstwie.Problem ma z ruszeniem z miejsca(płynnym) czy to przyczepa,pług, agregat czy nawet na pusto.Skrzynia to 20 (przód tył).Przez to ruszanie odbywało się na wyższych obrotach i sądze że to było przyczyną wymiany sprzęgła.Nie będe się rozpisywał chodzi o to że nie można zejść poniżej 1600 obr/min.Inaczej nie zbiera się czy to na drodze (5 bieg) czy to na średnich biegach (literka M)na polu np agregat 3 bieg.Obroty max ma 2300.Gaz nożny i ręczny sterowany za pomocą linek.Niedopilnowałem tego jak traktor był na gwarancji.Za pomoc z gory dziękuje.pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    69

Znajomy w tym modelu też na to na początku bardzo narzekał, że się bardzo słabo zbiera z niskich obr. później już o tym nie wspominał, moim zdaniem coś nie tak ze sterowaniem turbo B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

moim zdaniem to normalne w tym modelu. Sprzedawca dlatego doradzał nam byśmy wzieli 1060 DT. Co do sprzęgła to siada przez popieprzona skrzynie biegów bo z ładunkiem zawsze musisz ruszać z 1nki a ona jest za szybka. Czym Ci się objawiła awaria sprzęgła bo u nas id 2000 a teraz ma 3400 przy ruszaniu z większym ładunkiem słychać niemiłosierny zgrzyt z okolic sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oksana17    0

moim zdaniem to normalne w tym modelu. Sprzedawca dlatego doradzał nam byśmy wzieli 1060 DT. Co do sprzęgła to siada przez popieprzona skrzynie biegów bo z ładunkiem zawsze musisz ruszać z 1nki a ona jest za szybka. Czym Ci się objawiła awaria sprzęgła bo u nas id 2000 a teraz ma 3400 przy ruszaniu z większym ładunkiem słychać niemiłosierny zgrzyt z okolic sprzęgła

 

 

witaj.tak zgrzyt słychać z okolic sprzęgłagdy ruszasz na większych obrotach.Ojcu to się stało.jak się dowiedziałem to w serwisie już był.dogadał się i zapłacił za części.przy kupowaniu wybierałem między zetorem 11441 a premium 1060.Wybrałem premium1060 ale przy kupnie już był ojciec .Wybrał premium 1050 a w to miejsce dorzucił klimatyzacje.Sprzęgło ma ciekawy kształt można nazwać to"kwiatek" i jeden płatek oderwał się z nitów.Dowiem się czym się obiawiła awaria sprzęgła i napisze.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anusiak    10

my wybieraliśmy tez miedzy Forterrą ale wzieliśmy za 125 brutto bez klimy niestety....

 

w którym roku premium 1060 kosztował 125 brutto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    69

w 2003 roku :) a premium 1050 kosztowało 115 tyś, podczas gdy zetor 7341 z lepszym wyposażeniem też tyle kosztował ( w sensie lepszym wyposarzeniem jak na zetora bo do lambo mu daleko jeszcze było) no i ludzie jak zaklęci zetory brali bo lambo to takie nie wiadomo co :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MKrajes
      Planuję zakup głównego ciagnika w gospodarstwie. Moc znamionowa 170 km.Ciągnik głównie pracować będzie w transporcie z beczkowozami 19500l i 15700l oraz z zestawem kosiarek 3,20 przód i 3,20 tył.Dodatkowo orka i uprawa.Mam swoje 4 typy 
      Fendt 818 Vario 
      John Deere 7430 Premium
      Massey Ferguson 6490 Dyna 6
      Deutz Fahr M650
      Mam duże wątpliwości dotyczące skrzyni Vario jedni chwalą inni ganią. Może ktoś użytkuje i rzetelnie napisze jak się sprawdza w praktyce. Bardzo ciekawią mnie opinie na temat Mf i Deutza bo przebiegi używanych są dużo niższe niż  Fendta czy JD które ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 8tys mtg. Może ktoś z użytkowników pomoże mi rozwiać wątpliwości 
    • Przez adamek1942
      ładowność nominalna 6,5 tony
      - adapter 2 walcowy pionowy,
      - zasuwa hydrauliczna,
      - deflektory,
      - wał napędowy szerokokątny,
      - osłona tylna adaptera.
      cena 80 brutto co o tym myślicie ?? ;D
    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytanie, który z tych ciągników jest lepszym wyborem, pomijam fakt 4/6 cylindrow, jedynie chodzi o wytrzymałość, ciągnik to ciągnik taki do wszystkiego, przyczepa /przyczepy, rozsiewacz, opryskiwacz, wycinarka do kiszonki, rozrzutnik obornika - mały ale przy nim pracować będzie, może czasem przyczepa samozbierająca itp. Roczniki egzemplarzy to 2000 steyr i 2002 Lamborghini, wyposażenie steyr to skrzynia 40 km/h i przedni podnośnik, opony przod dobre tyl słabe, Lamborghini ma pneumatyke ,skrzynia 40km/h, podłokietnik do sterowania, komputer pokładowy, klimatyzację, i opony tyl dobre przód słabe. Zastanawia mnie tylko który ciągnik jest ze tak się wyrażę bardziej stabilny jakościowo  i jak to się mówi mądrzejszy. Zastanawia mnie co za silnik siedzi w tym lambo, bo steyr to sisu a Lamborghini ma już chłodzony powietrzem. Czekam na wasze spostrzeżenia z użytkowania tych ciągników, i opinii dotyczących eksploatacji i komfortu. Pozdrawiam 
    • Przez wojtaso
      Witam,
      mam do sprzedania John Deere 6430 Premium z roku 2009. Ciągnik kupiony w Rolpimie w 2010 roku z przebiegiem 700 godzin. Obecnie ma 4892 godzin.
      Wyposażenie:
      - Skrzynia AutoQuad 24/24, 50 km/h
      - Pompa 110 L
      - Amortyzacja osi i kabiny
      - HMS
      - Automatyczna klima
      - opony przód 420/85 R24 (10%), tył 460/85 R38 (30%)
      - zaczep górny automat, dolny hitch wysuwany
      Ciągnik w stanie bardzo dobrym.  Sprzedaję, bo będę kupować nowy (PROW). Cena 185 000 zł brutto do negocjacji. Nie wystawiam faktury. Zainteresowanych proszę o kontakt na priv. 













    • Przez vegeta23
      Witam.
      Mam takie pytanie czy stan oleju w hydraulice w kreskach zaznaczonych czerwonym kółkiem (w stanie) trzeba ustawiać na uruchomionym silniku czy na zgaszonym?

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj