Skocz do zawartości
oksana17

Lamborghini Premium 1050-Problem z płynnym ruszaniem z miejsca

Polecane posty

oksana17    0

Witam.Problem dotyczy silnika i jest on od samego początku czyli kupna w 2003 r.Do tej pory nakrecił 1300 mth.nie jedyny traktor w gospodarstwie.Problem ma z ruszeniem z miejsca(płynnym) czy to przyczepa,pług, agregat czy nawet na pusto.Skrzynia to 20 (przód tył).Przez to ruszanie odbywało się na wyższych obrotach i sądze że to było przyczyną wymiany sprzęgła.Nie będe się rozpisywał chodzi o to że nie można zejść poniżej 1600 obr/min.Inaczej nie zbiera się czy to na drodze (5 bieg) czy to na średnich biegach (literka M)na polu np agregat 3 bieg.Obroty max ma 2300.Gaz nożny i ręczny sterowany za pomocą linek.Niedopilnowałem tego jak traktor był na gwarancji.Za pomoc z gory dziękuje.pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Znajomy w tym modelu też na to na początku bardzo narzekał, że się bardzo słabo zbiera z niskich obr. później już o tym nie wspominał, moim zdaniem coś nie tak ze sterowaniem turbo B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

moim zdaniem to normalne w tym modelu. Sprzedawca dlatego doradzał nam byśmy wzieli 1060 DT. Co do sprzęgła to siada przez popieprzona skrzynie biegów bo z ładunkiem zawsze musisz ruszać z 1nki a ona jest za szybka. Czym Ci się objawiła awaria sprzęgła bo u nas id 2000 a teraz ma 3400 przy ruszaniu z większym ładunkiem słychać niemiłosierny zgrzyt z okolic sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

oksana17    0

moim zdaniem to normalne w tym modelu. Sprzedawca dlatego doradzał nam byśmy wzieli 1060 DT. Co do sprzęgła to siada przez popieprzona skrzynie biegów bo z ładunkiem zawsze musisz ruszać z 1nki a ona jest za szybka. Czym Ci się objawiła awaria sprzęgła bo u nas id 2000 a teraz ma 3400 przy ruszaniu z większym ładunkiem słychać niemiłosierny zgrzyt z okolic sprzęgła

 

 

witaj.tak zgrzyt słychać z okolic sprzęgłagdy ruszasz na większych obrotach.Ojcu to się stało.jak się dowiedziałem to w serwisie już był.dogadał się i zapłacił za części.przy kupowaniu wybierałem między zetorem 11441 a premium 1060.Wybrałem premium1060 ale przy kupnie już był ojciec .Wybrał premium 1050 a w to miejsce dorzucił klimatyzacje.Sprzęgło ma ciekawy kształt można nazwać to"kwiatek" i jeden płatek oderwał się z nitów.Dowiem się czym się obiawiła awaria sprzęgła i napisze.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Anusiak    10

my wybieraliśmy tez miedzy Forterrą ale wzieliśmy za 125 brutto bez klimy niestety....

 

w którym roku premium 1060 kosztował 125 brutto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

w 2003 roku :) a premium 1050 kosztowało 115 tyś, podczas gdy zetor 7341 z lepszym wyposażeniem też tyle kosztował ( w sensie lepszym wyposarzeniem jak na zetora bo do lambo mu daleko jeszcze było) no i ludzie jak zaklęci zetory brali bo lambo to takie nie wiadomo co :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×