Polecane posty

kris14    267

Podstawowy błąd w 1634 to 3 biegowa skrzynia biegów, przez nią ciągnik tyle traci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2

nie piszę o danych fabrycznych ale o danych testowych DLG

http://www.dlg.org/t...ren-archiv.html

moc na kołach czyli uciągu jest wyższa o 35 koni i to jest jedyna zaleta tego ciagnika no i cena jeszcze

1634 trzeba porównywać do 7700

największą wadą jest słaba dokładność wykonania i mizerna jakość użytego materiału przez co trwałość naszego sprzętu jest 3,4 razy mniejsza.

 

3.4razy mniejsza chyba nie wiesz co mówisz 8-10 razy ktoś kto raz pozbył się ursusa i kupił zachodni więcej polskiego nie kupi choć by był o połowę tańszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

A jesze z tym porównaniem 1634 i jd 7600, spójrzcie tylko na jeden ale za to najważniejszy parametr; moment obrotowy. jak podaje konedata JD 7600 ma 610 Nm/1220 obr/min, a Ursus 567 Nm/1600 obr/min. JD mimo, że ma moc maksymalną sporo niższą, jest dużo "silniejszy" szczególnie na niskich obrotach. A w ogóle wkurza mnie podawanie mocy maksymalnej, bo zbyt dużo to nie mówi, o wiele lepsze byłoby podawanie wykresu momentu obrotowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97

Przy porównaniu ciągników zawsze biorę pod uwagę głównie masę, bo po co 130km w ciągniku który waży np 4500kg, chyba ze do kręcenia wałka ktoś potrzebuje. A tak to tylko koła dookoła zupa ON tania nie jest :rolleyes:

 

Skrzynie to wole manualną z 4 półbiegami, prosta budowa i z naprawą nie bedzie takiego problemu.

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
axos    21

ja mam 7710 a to prawie to samo polecam supr chodzi przy plugu 5 skib

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    13

Panowie zastanawiam się nad kupnem 7600-7700 powiedzcie mi na czym polegają róznice w tych skrzyniach w JD. Jak tam wygląda przebijanie na wsteczny i połbiegi. Sorki za głupie pytanie ale dopiero teraz zaczynam się interesować tą marką. U nas wszyscy zwariowali na punkcie Fendta ale mnie jakoś bardziej przekonuje JD:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roland18    0

ja nie zwariowałem na punkcie fendta  nie ten odcień zieleni hehe w tych seriach co mówisz jest albo powerquad : grupy a b c d e dla każdej grupy 4 pólbiegi bez sprzegła może być rewers lub na tej dzwigni co masz półbiegi może byc rewers wtedy masz 4 półbiegi do tyłu a druga skrzynia to powershift na jednej dźwigni 19 biegów do przidu i 7 do tyłu ponoć ten powershift bardziej kosztowny w remontach 


zapomniałem jeszcze dodać w powershifcie masz wszystkie biegi bez sprzęgła, w powerquadzie tylko te 4 półbiegi, do przełacznia grup a b c d e musisz wciskać sprzęgło

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20CBR12    209

Temat stary ale może ktoś się wypowie, przyszedł czas na zakup john deere 7800 z racji tego że to już wiekowy ciągnik to na co zwrócić uwagę podczas oględzin żeby mieć choćby w małym stopniu pewność że to 8tys mtg a nie np 22tys i cofniety licznik, skrzynia raczej albo i napewno Power Quad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Tam nie trzeba cofać licznika bo liczy do 9999 i potem od zera czyli jeżeli sprzedawca mówi że ma 8 kh to pewnie ma 18 ale to musisz sam ocenić, obczaj jak wytarte są pedały, wajchy i ogólnie jakie zniszczenia w kabinie ale takie normalne użytkowe. Mechanicznie nie będziesz w stanie określić przebiegu bo ciągnik może być regularnie serwisowany i nic się nie doszukasz. Z tym przebiegiem to nie jest tak do końca że wszystkie muszą mieć huk wie ile, ja mam 7600 i przez 10 lat zrobiłem 3270 h obrabiając 60 ha.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20CBR12    209

Użytkujesz kolego już 10 lat swoją maszynę więc zdecydowanie jesteś kompetentny żeby wypowiedzieć się na temat awaryjności serii 7x00 to prawda że to jedna z najbardziej udanych i bezawaryjnych serii a obsługa sprowadza się do wymiany filtrów i olei ewentualnie do naprawy drobnych elementów elektryki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Czy to jedna z najbardziej udanych serii to nie wiem bo nie mam porównania do innych jaśków, mam tylko tego. Mam też zetora i ursusa i tu faktycznie jest przepaść jeżeli chodzi o bezawaryjność. To nie jest tak jak mówisz że tylko oleje filtry i paliwo, jeżeli tak będziesz podchodził to ciągnik nie pojeździ długo albo naprawy będą potem kosztowały huk wie ile. Ja na bieżąco usuwam wszystkie niedomagania, fakt że są to pierdoły np wybity sworzeń siłownika kierowniczego, skorodowana rurka ze skrzyni do filtra. Ostatnio na wiosnę zaczęło pocić się na wale z przodu pod kołem pasowym, przebieg 15 kh więc nic dziwnego. Wymieniłem simering w wolnym czasie i sucho. Obsługę prowadzę we własnym zakresie, przykładowe ceny części: wspomniane uszczelnienie wału 450zł czyli ursus x10, wymiana oleju w skrzyni 1600 plus filtry 300, olej do silnika 250, rurka do filtra 270, sworzeń główny zawieszenia przedniej osi 1300, sworzeń siłownika kierowniczego 20 (pasuje od lublina), śruba wieszak ramion podnośnika 800/szt. Jak ktoś nie miał do czynienia z zachodnim sprzętem to ceny mogą szokować ale jak pojedziesz w pole to nie pożałujesz żadnej wydanej złotówki.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUREKJUREK    0

Witam panów mam JD 7600 power quad.Może ktoś wie potrzebuje pompę wtryskowa STANADYNE  moja ponoć nie do zrobienia.

dzięki i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
20CBR12    209

Pompa to jedna z tych rzeczy że czasem nie da się jej zregenerować- jakiś czas temu widziałem części do 7600 na allegro i na olx spróbuj tam najpierw może dopisze Ci szczęście, bo rozumiem że nowa nie wchodzi w grę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUREKJUREK    0

Dzięki za pomoc na allegro  nic nie mogę znaleźć bo nic nie ma.

Może ktoś z kolegów pomoże.

Zdjęcia z numerem pompy w załączniku.

Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam.

post-38469-0-86135400-1474382250_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3869

a co na to najbliższy diler?

często części zamówione u dilera ale na termin a nie na cito mają znośne ceny.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Coś mi się wydaje że kolega chce podetrzeć doope szkłem. Niestety to nie ursus i naprawa nie będzie kosztowała pięć stówek tylko pięć tysiączków, co właściwie powiedział Ci pompiarz, jaka była diagnoza że pompa nie nadaje się do roboty. Na ebay-u są po ok 1500 baksów. Na stanadyne.pl piszą że mają pompy DB nowe i po naprawach pytałeś u nich czy Ci zrobią.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Regeneracja kosztuje 5 tys, ale s tacy co za 1,5 robi. Tesciowi robili dwa razy przez serwis  i nowa kupil, ale tam jest sterowanie pompy elektryczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam chciał bym odświeżyć temat ze względu że trochę czasu minęło mianowicie chodzi o 7600 skrzynia bezstopniowa automat rok chyba koło 1995  mtg no może być 12 lub 22 tyś mtg nowe hamulce bo niby przez nie wymieniane klocki czy jakoś tak dostają się opiłki do skrzyni i potrafią zajechać tarczki w skrzyni. Jak sobie daje radę w polu to widziałem i jedzie ładnie  ale chodzi o techniczne rozwiązania czy są jeszcze części do tych modeli ? Bo cena to około 60000 zł opony niby ładne .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Części dostępne , tak jak do każdego popularnego ciągnika . Skrzynia, to nie bezstopniowy automat , tylko zapewne powershift . Ciągnik jest ciężki (z obciążnikiem coś około 7 ton ) ,ma 130 KM , dlatego też do latania po polu bez konkretnego cel to on się nie nadaje .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Witam Mam chęć na tego konia 7600 Jak się sprawuje ten rewers w powerquat? Jest on dość nietypowy w porównaniu to innych modeli.


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Dlaczego nietypowy ? Jest poprostu przełączany ręcznym zaworem hydraulicznym , a cała "logika " jest hydrauliczna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Chodzi mi bardziej o samą dźwignie I o to że na dźwigni od rewersu są też półbiegi Jeździłem już z rewersem po prawej stronie w jd 6400, a przy 7600 ta dźwignią jest inaczej, czy przełącza się równie dobrze i szybko jak w 6400?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RelMy
      Chciałem wymienić termostat ponieważ wydawało mi się, że ciągnik nie trzyma optymalnej temperatury podczas pracy i dodatkowo nie działa ogrzewanie. Po odkręceniu pokrywy był tylko jeden a są dwa miejsca na 2 termostaty. Widziałem rysunki i z dwoma i z jednym termostatem i pytanie brzmi czy założyć dwa czy zostawić jeden?
    • Przez Latashi
      Cześć, proszę o opinię o traktorach marki John Deere z serii 3050, 3140. Wady zalety, spalanie, dostępność i koszt części. Czy wgl warto pchać się w te modele. Zastąpił by Zetora serii 10045. Byłby jako traktor główny do pługa, glebosza, agregatu uprawowo-siewnego i pracy z turem.
    • Przez MarcinRajca
      Witam. Mam problem z pompą główna w John.D 3130 max ciśnienie to 150-160 bar i po kilku minutach czasu spaduje do 120-110 bar i wtedy wskazówka manometru dostaje silnych drgań jakby ciśnienie pulsowalo.  Po rozebraniu pompy zaworki od strony wejścia oleju wyglądają dobrze tloczki tez są w dobrym stanie bez rys.  Jedynie zaworki po stronie wyjścia oleju mają wyklepane gniazda od tulejek.  Ale te płytki na zaworach można odwrócić. 
      W pokrywie pompy w środkowej części gdzie częściowo wchodzi łożysko są dwa otwory duży i mały oba prowadzą do zaworów duży otwór do dużego tloczka z gruba sprężyna. I jest tam jakby miejsce na iglice ale jej tam nie ma.  I pytanie czy powinna tam ona być? 
      Drugi mały otwór prowadzi ma małego zaworka z iglica ale ten otworek był zakorkowany grubymi kawałkami metalu i opilkow tak ze tam nie było wcale przejścia i sam zaworek był zacięty. 
      Wie ktoś od czego jest ten mały zaworek?  
      To jest ten największy model pompy występujący z przednim napędem na hydrostacie.  
      Orientuje się ktoś czy można ta pompę zastąpić pompa zebata i takich samych parametrach 
      Taka sama pojemność i. Wydajność 
      To znaczy oryginalna pompa i zębata jaka znalazłem mają po 50ccm 
      I obie po 75L/min 
      Regeneracja oryginalnej 2500zł 
       ruska nowa pompa około 300 zł wiec jest to duża różnica. 
      Proszę o pomoc, 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez bem
      Czy ktoś może mi powiedzieć jak te maszyny się spisują?
    • Przez patrykb2736
      Witam mam problem z John Deere.Wciskajac gaz ciągnik nie wchodzi na obroty, wymieniłem potencjometr i bez zmian.Do tego sam czasami wchodzi na wyższe obroty.Mial ktoś podobny problem to proszę o odpowiedzi bo już ponad tydzień stoi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj