Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
POLKOP

Przerobienie stara 200 na kat b

Polecane posty

POLKOP    2

Chciałbym bardzo jeździć starem 200 w gospodarstwie, ale nie moge zrobić prawo jazdy na kategorie inną, niż b ponieważ nie pozwala mi na to stan zdrowia. i czy można przerobić papiery stara bym mógłbym nim jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31

Raz zwidziałem na allegro stara i pisało ze jest to pojazd specjalny i można jezdzić na B i nie trzeba płacić podatku drogowego


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

To coś mocno musiało byś z papierami porobione, bo żeby kategorię wagową zmienił to musiał by mieć homologację.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość tomasek   
Gość tomasek

mogł miec wczesniej jakas zabudowe dzieki ktorej uzyskal status pojazdu specjalnego, ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Masa własna Stara 200 to około 4200kg, więc żeby był na kategorię B to całkowita masa pojazdu musi wynosić 3500kg i żadna zabudowa tutaj nie pomoże, z tym statusem do dobrze mówisz


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Jak można zarejestrować pojazd który waży 5t na taki poniżej 3,5t, nie wiem czy znalazłby się wariat ,który by się pod tym podpisał.największy samochód na "B" to IVECO takie o DMC 5,5t zarejestrowane na busa to 5t można ładować jak nikt nie widzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Kolego to Iveco to Daily 55, ma ono DMC 5,5t, i jest zarejestrowane w kategorii:

-C gdy liczba miejsc jest mniejsza od 9

-D gdy liczba miejsc jest większa równa 9

Nawet pojazdy o DMC 3,5 tony które w dowodzie mają po9 lub więcej miejsc to są na kategorie D

Chyba, że ktoś coś kombinował


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Nie ma problemu z rejestracją 5,5 na 3,5t, ale tylko z pierwszą w polsce.W tamtym roku przyprowadzałem iveco max długie i wysokie i rejestracja na busa do 3,5t tylko małe poprawki w tłumaczeniu. Z zewnątrz niczym się te samochody nie różnią tylko mocniejsze zawieszenia i resory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Kolego ale ty masz busa do przewozu ludzi czy furgon czyli blaszak? Bo to dwie różne rzeczy.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal_xs
      Witam podpowie ktos jak wymienić linki w wycinaku kiszonek fella tu 170? Chodzi mi bardziej o to jak odkrecic linke od tej calej prowadnicy co sa noże?
    • Przez m4t3usz4
      Witam!
      Czy ktoś z Was słyszał kiedykolwiek lub miał doświadczenie z separatorami zbożowymi typu SAD lub ALS? Zastanawiam się nad kupnem takiej maszyny i interesuje mnie czy rzeczywiście spełnia to swoją rolę tak, jak podają sprzedawcy.
      Jeśli coś wiecie w temacie - proszę o pomoc.

      Poniżej zdjęcia przykładowych separatorów tego typu
       


    • Przez ursusowski289
      Witam kolegów, może pisze to na nie właściwym forum ale pomyślałem że wiele rolników ma w szopie jakąś starą wsk-e lub części do niej i może chcieliby to sprzedać, ja za rozsądną cenę chętnie kupiłbym jakąś wsk-e ( nie musi posiadać rejestracji) lub jakieś części do niej.
      Zainteresowanych zapraszam do prywatnych wiadomości.
       
    • Przez ŻBKIU1999
      czemu gdy przekręcę kluczyk to nie piszczy. co może być przyczyną nie działającego   zegara od poziomu paliwa . czy  ktoś wie gdzie znajduje  cie czujnik od przeciążenia? 
      Z góry dzięki. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.