Zaloguj się, aby obserwować  
TracerPL

Rejestracja Euro 2 a Tier II

Polecane posty

TracerPL    0

Czy będzie można rejestrować silniki Euro 2 w tym roku ? bo ponoć Tier II można rejestrować do końca lutego i czym się różni Tier II od Euro II ? W farmtracu 665DT jest silnik Euro 2 i czy bedzie mozliwa jego rejestracja np w kwietniu ?


Moje sprzęty to :
- T-25
- MF 255
- Farmtrac 670DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Euro dotyczy pojazdów poruszających się po drogach publicznych, a Tier jest dla maszyn budowlanych w większości. Od października zeszłego roku obowiązuje Euro 5. To nowy sprzęt czy używany?

EPA jest amerykańska!!!


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TracerPL    0

czyli Farmtraca 665DT z silnikiem Euro 2 będzie można rejestrować ?


Moje sprzęty to :
- T-25
- MF 255
- Farmtrac 670DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Ja nie znam tych ciągników, jeżeli jest on zarejestrowany na terenie UE to możesz. Jeżeli nie to będziesz podatek ekologiczny płacił.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TracerPL    0

to nowego farmtraca 665DT moge bez problemu kupic i rejestrować kiedy chce z silnikiem euro 2 ?


Moje sprzęty to :
- T-25
- MF 255
- Farmtrac 670DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Jeśli jest w ofercie to chyba tak, ale głowy za to nie dam


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Czytaj post powyżej, jak jest w ofercie to możliwe, że można ale nie jestem pewien.


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TracerPL    0

a wkoncu silnik Tier II można rejestrować tylko do konca lutego czy pozniej tez ? bo niewiem czy kupić new hollanda czy farmtraca a jestesmy z ojcem bardziej nastawieni na New Hollanda


Moje sprzęty to :
- T-25
- MF 255
- Farmtrac 670DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    60

Wiesz co już Ci pisałem, że nie wiem. Jak jest w ofercie to można go zarejestrować. Jak Ci to nie wystarcza to kup coś co ma

1. nowocześniejszy silnik np z Euro5 :P lub TIER 4 :D

2. kup używanego, który był już rejestrowany i będzie po problemie

Chodzi o to, że producent pojazdów silnikowych musi przestrzegać dyrektyw UE w sprawie ekologii, więc jeśli NH i Farmtrac sprzedaja te modele to można je bez przeszkód rejestrować, w innym wypadku gdybyś go kupił i nie mógł zarejestrować mógł byś ubiegać się o odszkodowanie od producenta, bądź wymianę sprzętu na bardziej ekologiczny. Musisz także pamiętać, że są daty graniczne i jeżeli Euro 2 można rejestrować do dnia n to dnia n+1 już go nie zarejestrujesz i sąd Ci nie pomoże w sprawie z producentem.

Jak czegoś jeszcze nie rozumiesz to dawaj na priv, żeby postów nie nabijać ;)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    239

@TracerPL

normami nie ty sie przejmujesz tylko producent, jesli pojazd uzyska homologacje to znaczy, ze zawsze bedziesz migl go zarejestrowac.

kazdy pojazd sprzedawany na naszym runku musi miec homologacje, wiec tylko w przypadku gdy bedziesz chcial sciagac sprzet z chin, rosji czy gdziekolwiek spoza unii bedziesz musial wziąć to pod uwage.

 

@Lukasz1987 ma racje co do norm euro i tier, to ze sprzedawcy traktorow mowia o euro, to po prostu sa glupi ;) albo uproszczaja by nie wdawac sie w dyskusje.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    291

Też mi się tak wydaje. Jeżeli kupujesz nowy ciągnik i w ciągu kilku dni idziesz do starostwa go zarejestrować to nie będziesz miał problemów.

Jeżeli zostaną na placach ciągniki a minie data możliwości rejestracji to albo będą super promocje aby pozbyć się tego z placu albo firmy je porejestrują przed dniem od ktorego nie da się ich zarejestrować i wtedy kupisz ciągnik zarejestrowany.

Wydaje mi się też że farmtrac, farmer, belarus, pronar będą sprzedawać ciągniki ze starszymi normami tak długo jak się da a później przestaną je sprowadzać po prostu lub produkować.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez włodek
      Cześć,
      Zaczynam się powoli rozglądać za nowym ciągnikiem który zastąpi w cięższych pracach mojego 3p. Początkowo myślałem nad Ursusem 914 ale to wszystko już dość mocno wypracowane. Później mi się przypomniało, że znajomy. użytkuje Ursusa 4514 na areale ok 50ha jako główny ciągnik. Mówi że jest zadowolony. Daje sobie spokojnie radę a że ma wyłącznie produkcję roślinną a działek ma dużo, różnej wielkości, na niektóre z nich mówi że większym by nawet nie wjechał. Pożyczyłem sobie od niego na weekend i na pewno komfort pracy na plus w porównaniu do 914. Spalanie również miło mnie zaskoczyło. Ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Dlatego też zakładam ten temat bo pomoże poradzicie mi coś innego. Moc myślę że 60 - 80km była by dla mnie ok. Ciągnik będzie pracował na ok 20ha. To co dla mnie jest teraz najważniejsze to napęd 4x4 i większy uciąg. Bo co z tego że mój 3p ma moc i daje radę skoro mało wiele i się grzebie bo jest za lekki. 
    • Przez piofigura
      Witam
      Stoję przed wyborem ciagnika na moje gospodarstwo ok 15ha uprawy sadownicze. W gospodarstwie do tej pory pracowała Kubota m8540n. W zeszłym roku kupiliśmy  Kubote m4072 niestety jest strasznie mułowata i  praca nie przypomina swojej starszej koleżanki. Ciągnik będzie pracował jako wół pociagowy rocznie ok 200h. Maszyny w jakich ma się sprawdzić to glebosz  3 lapowy z wałem pakera, pług 3 skibowy obrotowy(jeszcze nie wybrałem jaki Ale chyba to będzie Akpil 80km na zabezpieczeniu kołowym z 18"odkladnica i krojami przed każdym korpusem), brona aktywna 2,5m z walem pakera, agregat uprawowy 2.2m, brona talerzowa (2,2m albo 2.5m), w transporcie z przyczepa 6t czasami rozrzutnik do obornika 8t. Klasa gleby to 2-4 głównie gliny, teren mocno pofaldowany. We wniosku nie przejdzie żaden inny ciągnik pow. 115km.
      ZA Valtra przemawia duży silnik i brak EGR, niestety nie znam tej marki i odnośnie bezawaryjnosci seri A jest mało informacji. I zastanawiam sie co do skrzyni czy 12x12 wystarczy czy brac Hitecha?
      Kubote znam jako marke i  złego słowa jeżeli chodzi o awarie nie mogę powiedzieć choć w sadowniczej po 6 latach rozszczelnił się przewód paliwowy. Niestety boję się tego że m5 będzie mała za mała pojemność pod moje wzniesienia. Moment też o ok 100nm mniejszy z tego co dowiedziałem się od przedstawiciela Kuboty. Kubota jest również lżejsza o 600kg
      Cenowo Valtra droższa  o ok 30tys netto. Ale ciagnika nie kupuje się na rok. 
      Valtra A115
      Silnik MBTN-D5 44 MBTN-D5
      Liczba cylindrów 4
      Pojemność skokowa [l] 4,4
      Maks. moc przy obr. silnika [obr./min]2000
      Prędkość znamionowa [obr./min] 2200
      Maks. moment obr. przy obr. silnika [obr./min] 1500
      Prędkość obr. biegu jałowego [obr./min] 850
      Najniższa prędkość obr. (rewers na P) [obr./min] 700
      Interwał wymiany oleju silnikowego [h] 600
      Norma emisji spalin Stage V
      Układ oczyszczania spalin DOC + DPF + SCR
      KUBOTA m5112
      TECHNICZNE
      SILNIK Typ   3800 -CR-TIE5 Pojemność/liczba cylindrów cm3 3769 / 4 cylindry Obroty znamionowe obr/min 2600 Moc znamionowa (97/68/EC) KM (kW) 114,8 (84,4) Pojemność zbiornika paliwa / zbiornika AdBlue l 105 / 12
    • Przez marcin1993
      Witam, co sądzicie planuje zakupić ciągnik, który lepszy Belarus 820 czy Zetor major, ma być jako pomocniczy i do pługa do śniegu.
    • Przez Jacusiek
      Hejka, przymierzam się do kupna ciągnika i zastanawiam się nad dwoma, Renault 133.14 i Massey Ferguson 3090 oba o podobnej mocy, czy ktoś z was użytkuje te maszyny? Jak się sprawują jaką mają opinię i na co zwracać uwagę przy zakupie?
    • Przez zom3
      Jak w temacie co tu wybrać  Valtra T 195 versu. Massey Ferguson 8S,205 dyna 7 i ostatni zawodnik Steyr Absolut CVT 6200.
      Cenowo wygląda to tak że massey  najdroższy potem steyr i valtra.
      Jak tu wygląda awaryjność tych maszyn itp.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj