Zaloguj się, aby obserwować  
wama7552

Co myślicie o BELARSIE 1222.3 lub 1523.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wama7552    0

Proszę użytkowników belarus 1222.3 lub 1523.3 o komentarze. Czy jesteście zadowoleni z zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

przybyło już grono użytkowników tych modeli? przyznam że zainteresowały mnie te ciągniki a chciał bym usłyszeć jakieś opinie podoba mi się ich wygląd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Modelu 1222.3 zapewne nikt nie ma bo to jest to samo co 1221.3 tylko właśnie ma tą inną kabine przez co trochę był droższy. Model 1523.3 to już wg mnie jest wart dołożenia tych 20 tyś bo tam dość że masz tą nowszą kabinę to i jest mocniejszy o 26 km. Gościu 2 km ode mnie ma 1523.4 ( common rail ) i trochę miał problemu z ogólnie całą tą elektroniką i tym komputerkiem w kabinie i nie chciał mu zapalać. Jakoś mu to zrobili ale i tak cały czas mu piszczy ten komputerek a serwis nie umie temu zaradzić

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

z tego co się doczytałem to 1221 to jest co innego niż 1222 a jest to model taki sam jak 1523 tylko słabszy o te pare koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

A ja porównywałem mojego 1221 z 1523 i różnice jakie dostrzegłem to; gdzie indziej sie zmienia prędkość wom również obroty zależne niezależne, wom w 1523 włącza sie płynnie i jest też opcja hamulca jeśli się dźwigienkę do tyłu bardziej pchnie, w innym miejscu jest rozdzielacz hydrauliczny, sprzęgło jest sterowane hydraulicznie, hamulce chyba też i oczywiście inna kabina. Tyle się różnią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

ja podzwoniłem dzisiaj troszkę i nigdzie modelu 1222 nie mają i nie będzie lipa. a jak sprawuje Ci sie ten 1221?? Ty masz juz na boschu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

Tak, jest EHR, klima, skrzynia 24/12, przedni napęd, blokada, wałek, na guzik, hamulce mokre tyle co mi przychodzi na myśl. Jak na razie bez większych problemów a jak coś sie zdarzało to drobnostka np; zaśniedziały styki przy guziku na błotniku od podnośnika ( przeczyszczenie pomogło ), padły 2 czujniki stopu, wymieniony wąż co idzie od pompy wspomagania do orbitrola ( nowy też sie poci <_< ), pasek aternatora popękał, pocił sie uszczelniacz na wale od przedniego napędu ( pare minut roboty i został wymieniony na gwarancji ) A z takiej poważniejszej sprawy to wyciekał płyn z pod głowicy na zewnątrz ( przy 450 mtg ) powodem tego było wg mechanika zbyt słabe dokręcenie głowicy ( teraz jest 1300 mtg i nic sie nie dzieje )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ramona    2

Ja mam 1523.3 skrzynia 16/ 8 bez klimy ktora by się latem przydała.Ma 1000 mh i padła pompa podnośnika na 800 mh pasek alternatora na 100 ale był zapasowy i narazie dobrze wygląda ,a teraz nie ma stopu .1222 to ten sam typ co 1523.3 tylko na potrzeby agencyjne obniżyli mu koniki Skrzynia jest głośna ,i jedynka za szybka do ruszania z ładunkiem pod gore.Ciekawe jak ta 24/12 czy jest cicha .Jak ja kupowałę to między 1221 a 1523.3 była różnica w detalach i kabinie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj