jumpers

Tarcza sprzęgłowa Lamborghini Lampo 60

Polecane posty

jumpers    0

Witam ,tarcza sprzęgłowa zaczęła ślizgać w Lampo 60 który śmiga w turze a czytałem że koledzy wymienialiście niektórzy nawet kilka razy.. Zapytuję więc ile może kosztować tarcza sprzęgłowa do tego modelu Lamborghini oraz proszę o podanie na gg konkretnych adresów sklepów gdzie takie tarcze mają w sprzedaży.Dodam że jeszcze ciągnik jest nie rozpołowiony ale według katalogu z www.trattore.it to jest ta tarcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

A sprawdziłeś najpierw luz między wysprzeglikiem a dżwigienka? Bo w miare zużywania się tarczy ten luz tam maleje aż w końcu ślizga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

kolego jesli pierwszy raz ta tarcza zaczyna sie slizgac to nie wymieniaj jej ja juz kilka razy podciagale sprzeglo najlepiej polozyc sie pod ciagnik oczywiscie z tej strony z ktorej jest pedal sprzegla tam obok zbiornika paliwa zobaczysz nagwintowany pret ktory steruje dzwignia sprzegla wystarczy odkrecic nakretke i zmiejszyc jego dlugosc lub obciac kawalek tego preta ale to juz w miare potrzeb wiadomo bedziesz widzial jak bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gryfel    5

Zgadzam się z kolegą @timasz jego porada powinna ci pomóc sam tak robiłem w swoim lampo 70. Miałem jeszcze inny problem ze sprzęgłem z mojej winy gdyż z rok temu dolałem płynu hamulcowego do układu hamulcowego i sprzęgła gdyż było go za mało. A do układu hamulcowego i sprzęgła nie idzie płyn hamulcowy tylko specjalny olej. Po tym dolaniu płynu który się wymieszał z tamtym olejem ze 2 tygodnie temu zamarzł w te mrozy i zepsuła mi się pompka od podawania oleju do sprzęgła. Taka wymiana tej pompki kosztowała mnie 300zł. Po tej naprawie sprzęgło chodzi jak nowe. Lampo ma już 2900mth i na razie nie zmieniana tarcza od sprzęgła.


moje filmy na YouTube http://www.youtube.com/user/gryfel15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Oczywiście że sprawdzałem czy nie da się wyregulować ale łącznik między dźwignią od sprzęgła a tłoczkiem jest wkręcony już maksymalnie.Dodam że ciągnik ma 5 lat a ja mam go od niedawna.Wcześniej pracował w jakiejś firmie tylko w turze przy trocinach a ma 2500 mth.Zastanawiam się jeszcze nad wywierceniem nowych otworów żeby całą pompkę unieść do góry ale obawiam się że czy oby przypadkiem nie będzie to zabieg krótkoterminowy,a jak zacznie się robota w polu to nie będzie czasu na remonty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Noo z tym wierceniem to nie przesadzaj ;) Jak Lampek chodzil w turze i ma ok 2500 mtg to mozliwe ze to wlasnie tarcza juz troche jest zuzyta :P ja w moim lampku to rowno ok 1700 mtg i wymiana... Raz mi sie tak zdarzylo :D Co do cen to nie chce Cie wprowadzac w blad bo naprawde dokladnei nie wiem ile moze kosztowac: poza tym moge Ci namieszac w budowie tego sprzegla, wiecej moze inni koledzy CI powiedza (he a ja i tak nic szczegolnego nie wnioslem do tego tematu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

ja mam w lampo 70 w 3300 mtg. i narazie sprzęgło chodzi ale jak ma ciężej to też już trochę ślizga ale za to chyba pompa hydrauliki mi pada bo podnośnik słabo podnosi ;(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Moje lampo ma juz 6800 mtg i to juz chyba z 5 tarcza (różnie to bywało, czasem nawet zly montaz i przedostanie sie oleju powodowalo kolejna wymiane), ale pierwsze problemy ze sprzeglem to juz ok 800 mtg byly... Jak masz 3300 to i tak bardzo dobrze. Chciałbym aby i u mnie tyle mogła wytrzymać...

natomist podnosnik to mam git majonez:) rozsiewacz nawozow o wadze ok 1,5-1,7 t podnosi bez problemów (ewentualnie pomagam mu własnymi siłami)... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

A ile płaciliście z tarczę i wymianę czy sami to robiliście?Dzwoniłem wczoraj do dealera i on dopiero dziś oddzwonił i mówił że są dostępne do tego modelu tarcze tylko porcelanowe takie z ramionami że niby unia zakazała produkcji pełnych tarcz bo miały jakiś niedozwolony komponent.Za porcelanową chce 700 zł netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    71

A droższych nie ma? ;):P:D , próbowałeś podzwonić po serwisach deutz itp. z tego co słyszałem niektóre części w samodzielnych serwisach a nie u dielerów bywają nawet 30% tańsze :D sami rozpowaławiacie lampo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Co do ceny tarczy: cena 700 zl jak najbardziej pasuje, bo ostatnio jak robilismy most przedni to rowniez sprzeglo bylo wymieniane to za tarcze dalismy cos ok 700 zl(tak na fakturze bylo). Zastanawiam sie tylko czy np w lampo nie ma mozliwosci zamowienia sprzegla z automatycznym regulowaniem luzu (cos takiego jak sie nie myle, ale warto to bylo sprawdzic) wtedy cena ok 2000 zl. Od razu pisze ze to nei pewna informacja bo mam slaba pamiec...

 

Co do cen cz. zamiennych no to fakt są straszne, ale np (moze komus sie przyda) pompka robocza sprzegla pasuje od fiata 125p tylko trzeba taki maly dydol uciac i masz nowke pompke z uszczelniaczami za 20 zl a nie za 200-300 zl B) ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tak kolego kalol.Pasuje od 125p tylko jest mały knif.Bo uszczelniacz w 125p jest przystosowany na płyn hamulcowy a w lampo mamy olej i to niewyrabia.Wszystko jest dobrze tylko trzeba sobie dokupic uszcelniacz oryginalny.Słyszałem ze teraz juz są dostępne.Bo ja wymieniałem co 400 godzin zwykłe.Więcej na oleju niewyrobiły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Po rozebraniu Lampo okazało się że tarcza całkowicie się jeszcze nie zdarła. Poprzedni właściciel zmieniał już ją i źle wyregulował na śrubach.

Wiecie może jakie są w "mm" parametry do ustawienia przy nowych tarczach?-Zapomnieli zrobić w obudowie okienka do regulacji,przydało by się chociaż by nawet do sprawdzenia odległości łopatek od łożyska oporowego. A miejsce znalazłoby się chociażby u dołu.

Wracając do tarczy jest już nowa (prawie) została zregenerowana czyli nabite zostały na niej nowe okładziny. Kosztowały z nabiciem 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Kolego Filemon2, ale w pompce roboczej sprzegla jest plyn hydrauliczny. Mi bez problemów chodzi i uszczelniacze i pompka.

 

Do kolegi jumpers: Co do tych 'mm' do ustawienia przy nowych tarczach - niestety nie orientuje sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

My mielismy same roller 70 z 2001 roku i byl jeden zbiorniczek na hamulce i sprzęgło a Ty masz dwa zbiorniczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Ja mam lampo z 2003 roku i rowniez mam jeden zbiorniczek. On jest podzielony jak dobrze pamietam, ale lejesz ten sam plyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krnps    0

mam lampo 70 i nie skręca mi w lewo musze gwałtownie szarpnąć i wtedy skręca a czasami sam w prawo skręca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

mam pytanie do kolegi jumpersa. gdzie nabijales okladziny do tarczy i jak sie sprawuje sprzeglo?a odnosnie regulacji lopatek to na nowym docisku i tarczy lopatki od womu maja odleglosc 58mm od tarczy a od napedu 31mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maxymus    0

Witam mam pytanie odnośnie ustawienia łopatek (lampo 50 ) sprzęgła przy  zamontowanym na kole zamachowym (odległośc łopatek od tarczy ,wałka pto oraz napędu skrzyni  biegów) lampo ma 3500 mg  po rozebraniu tarcza pto jak nowa grubośc 7 mm napędowa 9.5 mm lekie zużycie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez badboy27
      Witam. Mam w domu ciągnik deutz k 90 z 2006 roku na próbie przed zakupem i zauważyłem że półbiegi M i H działają dobrze ale po zmianie z M na L nie ma różnicy w prędkości tylko szarpie , zwalnia tak jakby sie ślizgał. Dzwoniłem do sprzedawcy mówił że cewka od półbiegu ale sam niewiem. Może ktoś miał podobne objawy
       
    • Przez Rafal1807
      Witam, 
      Bardzo proszę o pomoc , rozleciał się mi koło stożkowe mechanizmu różnicowego mostu tylnego i nigdzie nie mogę tego dokupić . Jeśli ktoś może to niech podrzuci info gdzie można to dostać i ewentualnie instrukcje napraw do tych ciągników .  Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję. 
    • Przez arkady12
      Lamborgini dt 956 silnik chłodzony cieczą faluje na niskich obrotach przedział 800 - 1200
      1 co zrobić żeby to wyeliminować. Dodatkowo przy podnoszeniu czegoś na tuzie lub używaniu hydrauliki przygasa tak samo gdy się ruszaniu trzeba dodawać gazu. 
      2 za co odpowiada ta zielona dźwignia od podnosnika bo nie reaguje chyba że ktoś ma jakąś instrukcje gdzie jest opisane działanie podnosnika 
      3 czy można jakoś dołożyć 3 sekcje do hydrauliki żeby był zatrzask jak tak to gdzie podpiac są 2 wolne miejsca w panelu na dzwignie 


    • Przez Grzesiek11
      Witam wszystkich.
      Mam zamiar kupić agrofarma 85, czy ktoś może mi coś o nim napisać? Jak ze spalaniem, jaką ma moc (do czego porównywalną), ile miejsca w kabinie, jak widoczność?
      Czekam na te i inne informacje, z góry dzięki wszystkim.
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj