Skocz do zawartości
jumpers

Tarcza sprzęgłowa Lamborghini Lampo 60

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
jumpers    0

Witam ,tarcza sprzęgłowa zaczęła ślizgać w Lampo 60 który śmiga w turze a czytałem że koledzy wymienialiście niektórzy nawet kilka razy.. Zapytuję więc ile może kosztować tarcza sprzęgłowa do tego modelu Lamborghini oraz proszę o podanie na gg konkretnych adresów sklepów gdzie takie tarcze mają w sprzedaży.Dodam że jeszcze ciągnik jest nie rozpołowiony ale według katalogu z www.trattore.it to jest ta tarcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

A sprawdziłeś najpierw luz między wysprzeglikiem a dżwigienka? Bo w miare zużywania się tarczy ten luz tam maleje aż w końcu ślizga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

kolego jesli pierwszy raz ta tarcza zaczyna sie slizgac to nie wymieniaj jej ja juz kilka razy podciagale sprzeglo najlepiej polozyc sie pod ciagnik oczywiscie z tej strony z ktorej jest pedal sprzegla tam obok zbiornika paliwa zobaczysz nagwintowany pret ktory steruje dzwignia sprzegla wystarczy odkrecic nakretke i zmiejszyc jego dlugosc lub obciac kawalek tego preta ale to juz w miare potrzeb wiadomo bedziesz widzial jak bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gryfel    5

Zgadzam się z kolegą @timasz jego porada powinna ci pomóc sam tak robiłem w swoim lampo 70. Miałem jeszcze inny problem ze sprzęgłem z mojej winy gdyż z rok temu dolałem płynu hamulcowego do układu hamulcowego i sprzęgła gdyż było go za mało. A do układu hamulcowego i sprzęgła nie idzie płyn hamulcowy tylko specjalny olej. Po tym dolaniu płynu który się wymieszał z tamtym olejem ze 2 tygodnie temu zamarzł w te mrozy i zepsuła mi się pompka od podawania oleju do sprzęgła. Taka wymiana tej pompki kosztowała mnie 300zł. Po tej naprawie sprzęgło chodzi jak nowe. Lampo ma już 2900mth i na razie nie zmieniana tarcza od sprzęgła.


moje filmy na YouTube http://www.youtube.com/user/gryfel15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Oczywiście że sprawdzałem czy nie da się wyregulować ale łącznik między dźwignią od sprzęgła a tłoczkiem jest wkręcony już maksymalnie.Dodam że ciągnik ma 5 lat a ja mam go od niedawna.Wcześniej pracował w jakiejś firmie tylko w turze przy trocinach a ma 2500 mth.Zastanawiam się jeszcze nad wywierceniem nowych otworów żeby całą pompkę unieść do góry ale obawiam się że czy oby przypadkiem nie będzie to zabieg krótkoterminowy,a jak zacznie się robota w polu to nie będzie czasu na remonty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Noo z tym wierceniem to nie przesadzaj ;) Jak Lampek chodzil w turze i ma ok 2500 mtg to mozliwe ze to wlasnie tarcza juz troche jest zuzyta :P ja w moim lampku to rowno ok 1700 mtg i wymiana... Raz mi sie tak zdarzylo :D Co do cen to nie chce Cie wprowadzac w blad bo naprawde dokladnei nie wiem ile moze kosztowac: poza tym moge Ci namieszac w budowie tego sprzegla, wiecej moze inni koledzy CI powiedza (he a ja i tak nic szczegolnego nie wnioslem do tego tematu)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    2

ja mam w lampo 70 w 3300 mtg. i narazie sprzęgło chodzi ale jak ma ciężej to też już trochę ślizga ale za to chyba pompa hydrauliki mi pada bo podnośnik słabo podnosi ;(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Moje lampo ma juz 6800 mtg i to juz chyba z 5 tarcza (różnie to bywało, czasem nawet zly montaz i przedostanie sie oleju powodowalo kolejna wymiane), ale pierwsze problemy ze sprzeglem to juz ok 800 mtg byly... Jak masz 3300 to i tak bardzo dobrze. Chciałbym aby i u mnie tyle mogła wytrzymać...

natomist podnosnik to mam git majonez:) rozsiewacz nawozow o wadze ok 1,5-1,7 t podnosi bez problemów (ewentualnie pomagam mu własnymi siłami)... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

A ile płaciliście z tarczę i wymianę czy sami to robiliście?Dzwoniłem wczoraj do dealera i on dopiero dziś oddzwonił i mówił że są dostępne do tego modelu tarcze tylko porcelanowe takie z ramionami że niby unia zakazała produkcji pełnych tarcz bo miały jakiś niedozwolony komponent.Za porcelanową chce 700 zł netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

A droższych nie ma? ;):P:D , próbowałeś podzwonić po serwisach deutz itp. z tego co słyszałem niektóre części w samodzielnych serwisach a nie u dielerów bywają nawet 30% tańsze :D sami rozpowaławiacie lampo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Co do ceny tarczy: cena 700 zl jak najbardziej pasuje, bo ostatnio jak robilismy most przedni to rowniez sprzeglo bylo wymieniane to za tarcze dalismy cos ok 700 zl(tak na fakturze bylo). Zastanawiam sie tylko czy np w lampo nie ma mozliwosci zamowienia sprzegla z automatycznym regulowaniem luzu (cos takiego jak sie nie myle, ale warto to bylo sprawdzic) wtedy cena ok 2000 zl. Od razu pisze ze to nei pewna informacja bo mam slaba pamiec...

 

Co do cen cz. zamiennych no to fakt są straszne, ale np (moze komus sie przyda) pompka robocza sprzegla pasuje od fiata 125p tylko trzeba taki maly dydol uciac i masz nowke pompke z uszczelniaczami za 20 zl a nie za 200-300 zl B) ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

Tak kolego kalol.Pasuje od 125p tylko jest mały knif.Bo uszczelniacz w 125p jest przystosowany na płyn hamulcowy a w lampo mamy olej i to niewyrabia.Wszystko jest dobrze tylko trzeba sobie dokupic uszcelniacz oryginalny.Słyszałem ze teraz juz są dostępne.Bo ja wymieniałem co 400 godzin zwykłe.Więcej na oleju niewyrobiły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Po rozebraniu Lampo okazało się że tarcza całkowicie się jeszcze nie zdarła. Poprzedni właściciel zmieniał już ją i źle wyregulował na śrubach.

Wiecie może jakie są w "mm" parametry do ustawienia przy nowych tarczach?-Zapomnieli zrobić w obudowie okienka do regulacji,przydało by się chociaż by nawet do sprawdzenia odległości łopatek od łożyska oporowego. A miejsce znalazłoby się chociażby u dołu.

Wracając do tarczy jest już nowa (prawie) została zregenerowana czyli nabite zostały na niej nowe okładziny. Kosztowały z nabiciem 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Kolego Filemon2, ale w pompce roboczej sprzegla jest plyn hydrauliczny. Mi bez problemów chodzi i uszczelniacze i pompka.

 

Do kolegi jumpers: Co do tych 'mm' do ustawienia przy nowych tarczach - niestety nie orientuje sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filemon2    0

My mielismy same roller 70 z 2001 roku i byl jeden zbiorniczek na hamulce i sprzęgło a Ty masz dwa zbiorniczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Ja mam lampo z 2003 roku i rowniez mam jeden zbiorniczek. On jest podzielony jak dobrze pamietam, ale lejesz ten sam plyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krnps    0

mam lampo 70 i nie skręca mi w lewo musze gwałtownie szarpnąć i wtedy skręca a czasami sam w prawo skręca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

mam pytanie do kolegi jumpersa. gdzie nabijales okladziny do tarczy i jak sie sprawuje sprzeglo?a odnosnie regulacji lopatek to na nowym docisku i tarczy lopatki od womu maja odleglosc 58mm od tarczy a od napedu 31mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez michnik12
      Witam . Problem dotyczy tego że gdy włączam przedni napęd w ciągnik ten wogule nie ciągnie na przednie koła . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.