Skocz do zawartości
kalipso156

Ciągnik w przedziale 61-80 tysięcy złotych

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie


krawczyk3    0

Szukam ciągnika do 70 000 zł.

Ma zastąpić właśnie sprzedanego MTZ 82.

Będzie pracował na 35ha przy pługu, agregacie podorywkowym i agregacie uprawowym (z tymi maszynami pracował MTZ).

Moc 80 - 100KM.

 

Rozglądałem się za John Deerem.

Poczytałem już sporo postów. O awaryjności, spalaniu itp.

Nie mniej jednak, mam dziwne wrażenia.

Miejscami polecacie 6X10, ewentualnie 6X00 - jak patrzę na te ciągniki, to na allegro rok ok 94-95 można dostać w tej cenie.

Z drugiej strony na allegro, to ciągniki 6320 lub 6430 dużo młodsze można dostać w podobnej cenie.

Skąd taka różnica?

 

A może coś innego w tej cenie?

Ale najlepiej nie starszego niż 1995 rok..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hymm John Deere dobra firma ale może było by coś młodszego i w niższej cenie. Nie wiem jak teraz z cenami ciągników ale może jakiś Massey Ferguson albo stare Fendty 90 rocznik maszyny nie do zdarcia lecz cene trzymaja;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


case4230lp    0

Case 4240 albo 5120 są to 4 cylindrowce 95km potem 6 5130,5140 Polecam są mocne i niezawodne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Murphys    4

pomyśl do tych JD starszych części trzeba sprowadzać coś się popsuje stoisz i płaczesz.

Ja bym ci proponował Ursuska 1014 lub 1224 wg mnie ten 1224 był by lepszy zapas mocy zawsze sie przyda.

reszte kaski na odpicowanie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MgrLukash    114
Napisano (edytowany)

Sprowadzisz raz i masz z głowy :P Ogólnie rzecz biorąc świat idzie do przodu...

Dziś niema już większego problemu z dostępnością części no chyba że już naprawdę jakiś żadko spotykany egzemplarz chemy naprawic ;)

 

Większośc części do Ursusa oferownych na rynku to tanie rzemiosło, które ceną odzwierciedla swoją jakośc ;)

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jendrek    119
Napisano (edytowany)

A ja ci proponuję za te pieniądze Zetora 7341 albo starszą wersję Proximy, na pewno kupisz młodszego od tych JD i nie wydasz majątku na ewentualne naprawy a części kupisz wszędzie prawie od ręki.

Edytowano przez jendrek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszpa1    0

Szukam ciągnika do 70 000 zł.

Ma zastąpić właśnie sprzedanego MTZ 82.

Będzie pracował na 35ha przy pługu, agregacie podorywkowym i agregacie uprawowym (z tymi maszynami pracował MTZ).

Moc 80 - 100KM.

 

Rozglądałem się za John Deerem.

Poczytałem już sporo postów. O awaryjności, spalaniu itp.

Nie mniej jednak, mam dziwne wrażenia.

Miejscami polecacie 6X10, ewentualnie 6X00 - jak patrzę na te ciągniki, to na allegro rok ok 94-95 można dostać w tej cenie.

Z drugiej strony na allegro, to ciągniki 6320 lub 6430 dużo młodsze można dostać w podobnej cenie.

Skąd taka różnica?

 

A może coś innego w tej cenie?

Ale najlepiej nie starszego niż 1995 rok..

ja juz troche ciagników mialem a john deere'a mam drugiego z serii 6100 (78KM). ma 12 tys mtg a smiga elegancko;)...jest z 96 roku ale nie pracował w polu.tylko w transporcie. ja dalem 46 tys + 3 tys wąskie koła do upraw miedzyrzedowych ale sam go sobie sprowadzilem .dawali mi za niego 56 tys ale poki co nie mam zamiaru sie z nim rozstac;), moim zdaniem nie pali tak strasznie a robote robi konkretna . Raz zdarzyło mi sie pracowac nim przy aregacie uprawowo-siewnym 3 metrowym to szedł jak przysłowiowa burza:D. troche mu przód unosiło ale to dlatego ze mam sciagniete obciazniki z przodu poniewaz pełni funckje ciagnika do prac lekkich. osobiscie polecam . a i serie 6X00 lub 6X10 sa drogie poniewaz maja dobra opinie. bardzo zywotny silnik , komfort i nie jest strasznie skomplikowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tomaszpa1    0

aha i nie słuchaj głupot ludzi typu ze lepiej kupic ursusa lub zetora bo łatwiej o czesci. obecnie nie ma problemu z czesciami do jd , chyba ze do jakis starych 40 letnich klamotów. ja swojego mam rok i pękł mi przez ten czas tylko wąż od orbitrola , wymiana 65 zł. a uwierz mi ze jd w granicach 10 tys mtg to tak jakby zetor miał 5 tys mtg. czesto ludzi odstraszaja przebiegi. serie 6X00 i 6X10. podobno przechodza od 15 do 20 tys mtg bez remontu kapitalnego w tym czasie zajezdził bys nie jednego zetora lub ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mario81    4

Ja nie polecam JD mimo tego ze posiadam 6320 własnie ze względu na spalanie.Ciągnik ten powinien robic tylko w polu i ciezko tyrac i z tego pola nie zjezdzac wtedy spalanie jest ok w porównaniu do zrobionej pracy.Ale gdy zaczynaja sie jakies przejazdy,transport tzw jezdzenie wokół komina to ciagnik sie ne nadaje tego.Nowe ciagniki w ciezkich pracach wszystkie spalaja podobnie ale w lekkich juz nie i na to trzeba zwrócic uwage.Ja mam bardzo duzo przejazdów bo pola od siebie nawet 15km oddalone i jelen sie nie sprawdza w tych przejazdach ani lekkich pracach.Jesli chodzi o trwałosc ,osiagi nie mozna mu nic zarzucic i narzekac.Skoncza mi sie zobowiązania wobec prowu to sprzedaje go i biore Fendta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszpa1    0

mario , podobno seria ta ktora ty masz nie byla najlepszym wydaniem jd. tez myslalem nad fendtem zamiast zetora , ale porownujac fendta do jd to trzeba liczyc około 30 , 40 % kasy wiecej na fendta wiec chyba jd sobie sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szuma    12

co do JD to niema problemu z czesciami bo u kazdego przedstawicela dostaniesz czesci o ile cos sie popsuje bo to malo awaryjne maszyny, za te pieniadze jak poszukasz to znajdziesz dobry egzemplarz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszpa1    0

no wlasnie o to chodzi ale wiele osob przerazona jest przebiegami jd . kiedys bylem z kolega po jd dla niego to sie przestraszył ze 15 letni jd ma 10 tys mtg :D. ja tam juz troche swoim robie wiec moge powiedziec ze u mnie sprawuje sie bardzo dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakub97M    0

jakiegoś zetorka lub fendta bo do zetorów łatwo z częściami a fendty sie nie psują czesto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomaszpa1    0

hehe widze ze moj przedmówca poleca zetora z racji dostepności czesci :D , jak mowilem wczesniej obecnie z czesciami nie ma problemu praktycznie do kazdego ciagnika. a i kolega pominał fakt ze porównywalny fendt do zetora bedzie co najmniej jeszcze raz tak drogi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


DEVID    1

Ja mogę polecić Ursusa 914 bez turba 80 KM Z TURBEM 100KM bardzo dobre i nie zawodne ciągniki sam posiadam takiego na arele podobnym do twojego wcześniej miałem 904 dobre ciągniki za przystępna cenne uciąg maja duży i wage odpowiednia u mnie w 5 skibach bez problemu śmigam pozatym jak działa zółw tzw półbiegi można go przyśpieszyć lub zwolnić na każdym biegu jednocześnie wsteczny też jest na każdym biegu duża kabina miejsce na 2 osobę niezawdone ciągniki spalanie nie porówmywalne do tych smoków JD dla jeleni a paliwo bardzo drozeje polecam do letszych prac mam zetorka 6211 i 6011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzmot    0

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jaki ciągnik polecacie używany od 2000r w góre do kwoty max. 70 tyś zł o mocy 65-75 km.

 

Mam kilka pomysłów;

-Zetor 6340, 6341, 7340, 7341, bardzo bym prosił o opinie o tych traktorach i o inne sugestie ;)

 

zależy mi trochę na czasie, a i jeszcze jakby ktoś mi pomógł rozwiązać zagadkę ile km ma zetorek 5340 bo na każdej stronie podają co innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


MgrLukash    114

Niczego się niedowie bo to jest poprostu konedata.net przetłumaczona na język polski i zawiera ona błędne dane ponieważ są to wersje na skandynawię <_<

 

5340 z tego co mi wiadomo ma 62,6KM (niestety niepamietam w jakiej normie :unsure: )

 

A w grę wchodzi tylko Zetor czy inne marki też mogą byc?

 

Napisz jeszcze do czego ma służyc ten ciągnik i na ilu Ha pracowac.

Edytowano przez MgrLukash

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzmot    0

hmm no nie tylko Zetory ale tak jak patrzyłem to jest ich najwięcej i są chyba stosunkowo bezawaryjne?

patrzyłem też na Lamborghini i John Deera

 

ma to być podstawowy ciągnik na około 10 ha w górzystym terenie, potrzebuje dość mocny ciągnik bo oprócz zwykłych prac polowych będzie służył do zwożenia z pola kapusty czy kalafiorów zwłaszcza kapusty zimowej. Kilka razy się już utopiłem c360 bo nie ma napędy 4x4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MgrLukash    114

Jeśli chodzi o Zetora 5340 to w gospodarstwie mojego ojca jest od nowego(1998) obecnie ma ponad 4700mth kilka rzeczy się w nim wymieniło ale skrzynia i silnik jeszcze nie ruszane :)

 

Hmmm... a niezastanawiałeś się nad Valmetem z serii 100 bo chyba w tej cenie można znaleźc w miarę młodego i w niezłym stanie tyle że w tym przedziale mocy będzie on miał 3cylindrowy silnik :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

grzmot    0

hmm poszukałem troche i nie znalazlem zadnego takiego traktora w Polsce do kupienia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mister    46

Ale ta Valtra jak tak patrzyłem to mth sporo.

Opinie na temat zetora- poczytaj na forum generalnie znajomi je chwalą to chyba coś w tym jest.

I jeżeli to ma być zetor to za te pieniądze już kupisz od pierwszego właściciela z nie wielkim przebiegiem.

Moje propozycje to tylko tak na szybko--

http://allegro.pl/zetor-7341-super-turbo-i1704983654.html

http://otomoto.pl/zetor-5340-A78093.html

http://otomoto.pl/zetor-5340-A62642.html

 

Osobiście na twoim miejscu usiadłbym i poszukał jeszcze czegoś w lepszym stanie i przebiegiem z ok 1000mth.

Edytowano przez mister

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez soler
      Witam wszystkich użytkowników tutaj. Bardzo proszę o pomoc w wyborze ciągnika oraz wskazówki do oceny stanu technicznego przy zakupie.
      Koledzy trochę dłuższy post, ale chce wyjaśnić sytuacje dokładnej.  Więc dostałem małe gospodarstwo rolne po dziadkach gdzie się wychowałem. Budynki + 4 ha ziemi ( pierwsza i druga klasa ) Obecnie mieszkam w UK max jeszcze przez 2 lata,  ale żonę z dzieckiem i teściem wysłałem rok temu do Polski. W tym roku chciałem zająć się tylko 1 ha na start. Reszta została w dzierżawie na rok jeszcze. Planowałem do uprawy użyć pomocy rodzinnej i ich maszyn i nie spieszyć się z zakupem maszyn. Niestety " live is brutal " i rodzinka oraz sąsiedzi którzy mieli chrapkę na to gospodarstwo postanowili pokazać mi środkowy palec. Skończyło się na tym ze ziemia nie zaorana na zimę, a żona z teściem musiała ręcznie kopać ziemniaki itp. Więc postanowiliśmy zakupić tej zimy ciągnik, mało tego to już sprawa honorowa... Problem mam jeszcze taki że w tym roku urlop mam jedynie na święta , więc spróbuje coś kupić, lub urlop wykorzystać na początku 2018 r. Długie lata nie było mnie w PL więc nie znam żadnego mechanika i oględziny muszę zrobić sam niestety....  Ogólnie z autami nie mam problemu i od 5 lat wszystkie naprawy i zakupy robię sam ( jeszcze tylko skrzyni biegów nie rozbierałem ), z ciągnikami jest kiepsko bo miałem przerwę z ich użytkowaniem ponad 7 lat. Wychowałem się na c330.  Dobrze teraz do szczegółow...
      Ciągnik pracował będzie na 4 ha , docelowo 4-8 ha ciągnik jako jedyny w gospodarstwie
      ziemia  1 i 2 klasa, równa jak stół
      uprawa i hodowla narazie hobbistyczna zboża , warzywa itp póżniej się zobaczy..
      cena to między 30-40 tys
      moc 40-70 km
      dobry dostęp do literatury fachowej w języku pol. lub  ang. bo chce robić przy nim sam.
      Moje typy to Ursus 3512 lub zetor 5211, 7211, 5230
      Może coś innego ??? Proszę o wskazówki, Pozdrawiam
       
    • Przez kewin123
      Jak w tytule ciagnik na prow ok 100 km cena do ok 195-200 tys glownie praca z ladowaczem bylem zdecydowany na 5r jd ale wiele jest opinii ze jednak ciagnik do tego tego typu prac jak jest taka mozliwosc szukac bez dpf- arion 410 -420 - chyba z cena sie nie zmiescimy valtra a - gdyby lepsza przekladnia to ok a moze nh t5? Macie inne propozycje?
       
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez mouser
      Jaki używany ciągnik proponujecie?
       
      Moc: min. 80 km    4x4
       
      Musi mieć ładowacz czołowy 3-sekcyjny
    • Przez Organista3303p
      Witam mam pytanie do was chciałbym się zapytać was jaki ciągnik mogę kupić używany lub nowy za 55 tyś do 85KM 
      chciałbym też poinformować żebyście nie zadawali pytań na jaki areał itd. ponieważ to jest moja prywata sprawa. 
      Z góry dziękuje za wszystkie podane odpowiedzi. 
×