Dzientki

C 330 M dziwny przypadek

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kielbasa    1

Roki może akurat trafi na takiego, jak twojemu staremu remont robił to wiesz :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

autor tematu jak ma dobrego sąsiada sam moze sobie sprawdzić i porównać siłę z jaką silnik zasysa powietrze w swoim capie i w jego, tylko troche chęci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widzę że jeszcze nie zdiagnozowałeś przyczyny lecz suchy filtr owszem będzie działał lecz ja szukał bym przyczyny tego wysysania mi się pomysły już skończyły jedyne dla mnie wytłumaczenie to ze masz zbyt duży luz na zaworach w wyniku czego w momencie ssania zawory nie dostatecznie się otwierają i siła zasysania się zwiększa jeśli tak jest to szybko wypalą ci się zawory i gniazda sprawdz jeszcze raz ten luz najwyżej stracisz uszczelkę pod pokrywę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

Dzisiaj ciągnik miał okazję popracować trochę dłużej, i różnice w pracy na filtrze mokrym czy suchym nie są widoczne. Niestety problem nie został zdiagnozowany może przy następnym remoncie „wyjdzie szydło z worka”, a póki, co będzie pracował na suchym.

 

Dzięki wszystkim za rady i udzieloną pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj