Dzientki

C 330 M dziwny przypadek

Polecane posty

Dzientki    1

Witam

Mam mały problem ze swoją trzydziestką, od jakiegoś czasu zasysa olej z filtra powietrza. Po napełnieniu zbiorniczka olejem wystarczy godzina pracy silnika i zbiornik jest pusty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

przewertuj agrofoto i elektrodę :) jest już kilka tematów. wadliwa obudowa albo wnętrze filtra, lub lejesz za dużo oleju :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

Już szukałem. Ciągnik jest po kapitalnym remoncie, wymieniony został też cały filtr powietrza i problem nie zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Czy przy montażu tego filtra nie można czegoś założyć odwrotnie? Pytam retorycznie, bo z tym ciągnikiem nie mam styczności już od dawna, a z 14 lat praktyki w eksploatacji ursusika mało co zostało w pamięci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

hmm tak myślałem, że założyłeś nowy filtr. a pewnie jest to stary typ filtrów powietrza nowo wyprodukowanych :) u wielu osób jak wlewali do miarki wsysało olej, trzeba go nalać mniej i powinno być ok :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki masz ten filtr zresztą kaki by nie był to mi wygląda na to że górna pokrywka z filtrem z siatki może być zatkana kiedyś mój wuja miał podobny problem ale jemu z kolei przestał odpalać a przyczyna była śmieszna kuzyn będąc dzeciakiem nadepną na filtr i go zdusił 2 dni szukali przyczyny a to taka błachostka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mój wujek nalał do filtra pełna miskę mojej c330 i jak pociągnął wlazł na około 3,5 tys obrotów albo i wiecej i tylko kawałki zbierałem z silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

filtr dostaje za mało powietrza i z braku powietrza w filtrze wytwarza się próżnia i zasysa olej teraz jak zlikwidować problem:

-w siatce przez którą wciąga powietrze powiększ dziurki i wyczyść siatkę powinno pomóc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

a kolego, jak mówiłeś, że szukałeś to za dokładność Ci pasuje skopać zad :)

 

Filtr powietrza #1

Filtr powietrza #2

 

btw. @zenek330 silnik sąsiada się kręcił chwilowo ponad 3200RPM i nic mu nie było :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

hmm tak myślałem, że założyłeś nowy filtr. a pewnie jest to stary typ filtrów powietrza nowo wyprodukowanych :) u wielu osób jak wlewali do miarki wsysało olej, trzeba go nalać mniej i powinno być ok :)

Założyłem identyczny filtr jak stary, nie ma różnicy czy wleję olej do miarki czy nie i tak go po chwili nie będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
@zenek330 silnik sąsiada się kręcił chwilowo ponad 3200RPM i nic mu nie było :)

 

 

czy było 3,5tys czy więcej to nie wiem bo było to pod moją nieobecność, pózniej widziałem tylko korbowód z boku i głupie tłumaczenie wuja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

a kolego, jak mówiłeś, że szukałeś to za dokładność Ci pasuje skopać zad :)

 

Filtr powietrza #1

Filtr powietrza #2

 

btw. @zenek330 silnik sąsiada się kręcił chwilowo ponad 3200RPM i nic mu nie było :)

Dzięki za informacje na przyszłość będę dokładniej szukał

 

jaki masz ten filtr zresztą kaki by nie był to mi wygląda na to że górna pokrywka z filtrem z siatki może być zatkana kiedyś mój wuja miał podobny problem ale jemu z kolei przestał odpalać a przyczyna była śmieszna kuzyn będąc dzeciakiem nadepną na filtr i go zdusił 2 dni szukali przyczyny a to taka błachostka

Raczej to nie jest to, bo po założeniu nowego filtra problem nie znika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

A ile wlewasz tego oleju do zbiorniczka?? Do pełna??

Do wskaźnika

 

Zastanawiałem się już czy nie wstawić filtra suchego

 

Czy przy montażu tego filtra nie można czegoś założyć odwrotnie? Pytam retorycznie, bo z tym ciągnikiem nie mam styczności już od dawna, a z 14 lat praktyki w eksploatacji ursusika mało co zostało w pamięci.

 

To jest tak prosta budowa że nie ma możliwości popełnienia błędu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Tu się sprawdza zasada ciemności i latarni i czasami aż dziw bierze. Mam takie pytanie , czy czapka tego filtra ma regulowaną wysokość, tzn. czy da się ją opuścić niżej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

na 99% jest to wina budowy filtra, u mnie siedzi od 1985 pospawany stary filtr, bo te nowsze to paści :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

właśnie robię remont 330 i odkręcałem ten filtr w górnej pokrywie z siatką jest jeszcze taki dekielek z łopatkami do okoła on zbiera pierwszy osad kurzu być może po remoncie masz takie sprężanie że silnik potrzebuje więcej powietrza spróbuj zdjąć górną pokrywę filtra i zobacz co będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1820

czyszczenie itp nic nie da miałem to samo że wysysało olej z miski było tam suchutko jak na pustyni :) to jest wada obudowy samego filtra i wkładu wewnętrznego tworzy sie tam zawirowanie powietrza i wysysa olej, wymieniłem na drugi i spokój do dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

Tu się sprawdza zasada ciemności i latarni i czasami aż dziw bierze. Mam takie pytanie , czy czapka tego filtra ma regulowaną wysokość, tzn. czy da się ją opuścić niżej?

Nie, nie ma regulowanej wysokości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopka    0

Jeżeli jest to stary typ filtra ,to jest możliwość zbyt głebokiego wciśnięcia daszka.Wtedy daszek opiera się o rurę wlotową i blokuje przepływ powietrza.Na początek proponuję spróbować bez daszka albo podnieść go o 2-3 cm.Ewentualnie spróbuj gęściejszy olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1820

podnoszenie, opuszczanie, czyszczenie, olej gęściejszy i odwrotnie nic nie daje sam to przerabiałem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzientki    1

Dzisiaj zainstalowałem filtr od trzydziestki sąsiada i dalej nic. Więc zamiast filtra olejowego umieściłem filtr suchy pochodzący z samochodu osobowego. Zobaczymy co z tego będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopka    0

Przyszło mi do głowy jeszcze jedno:mianowicie uszczelka pomiędzy miską filtra a górną częścią.Czy jest na swoim miejscu czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a co to ma do tego, jak kolega pisze ze załozył filtr od sąsiada i dalej to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konopka    0

Zgoda.A jak wygląda głowica?Czy była remontowana czy tylko wymienione tłoki i tuleje.A moze pierścienie źle założone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj