Skocz do zawartości
News
POLKOP

Zaczep na sprężynie w przyczepie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zaczep

Wiadomość z agroFakt.pl

arek92    1

Wystarczy jedna bo to jest sprężyna do przyczep D-47 które mają cięższy i dłuższy dyszel więc jak utrzyma ten zaczep jedna sprężyna to tobie również wystarczy jedna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek232    0

Szukam odpowiedniej sprężyny do przyczepy d-35 aby uniosła zaczep

Ja zamontowałem od starej konnej kopaczki,bardzo mocna sprężyna na szrocie można taką kupić za piwo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Chyba u kolegi tą sprężyne kupiłeś. Czy mocna czy nie to nie jest aż tak wielki problem bo jeśli jest za słaba to ucho zaczepiasz bliżej końca i wtedy nie ma takiego nacisku na sprężyne.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Chciałem dzisiaj założyć taką sprężynę, właśnie z kosiarki listwowej tylko nie wiem jak, czym ją napiąć żeby założyć łańcuch. Przyczepa d-35 bodajże w każdym razie ta mniejsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Albo zastosuj śrubę rzymską i sam sobie będziesz regulował naciąg zależnie od potrzeb :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SLAWEK1987    2

i to najlepsze rozwiązanie. mam tak zamontowaną sprężynę od zbierającej T-055 i dobrze trzyma

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

KPK Komurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Normalnie jedna osoba podnosi dyszel a druga osba zaczepia łańcuch o sprężynę.

Na ten pomysł akurat wpadłem tylko bez powodzenia tzn. dyszel opada. Spróbuje może z tą śrubą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Na ten pomysł akurat wpadłem tylko bez powodzenia tzn. dyszel opada. Spróbuje może z tą śrubą.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    612

jesli dytszel opada przy zalozonej sprezynie to musisz pod wiekszym kontem puscic lancuch


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    17

Właśnie problem może być z tym, że ta sprężyna jest na wysokości równej wyprostowanemu dyszlowi a powinien być raczej wyżej? Tylko, że w tej przyczepie nie ma gdzie indziej ucha przyspawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

to może od głównej ramy przyspawaj jakiś pół metrowy profil i od czubka profilu załóż tą sprężynę ;)


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    43

Ja też mam od kosiarki.Zastosuj ewentualnie od snopowiązałki,tam jest jeszcze potężniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja założyłem sprężynę od snopowiązałki i do tego kawałek łańcucha a na koniec śruba rzymska żeby ewentualnie wyregulować sobie kąt ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.