Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek82

Jak ustawić dawkę paliwa w MTZ82a

Polecane posty

pronarek82    1

Temat na proźbę kolegi.

Zastanawiamy sie jak ustawić odpowiednią dawkę paliwa w mtz bo po regulacjach miejscowego "znawcy" ciągnik puszcza dyma nawet na luzie. Regulowany był dla tego że nie miał siły, dodam tylko że przed regulacją nie było dymu nawet pod dużym obciążeniem a teraz strasznie dużo paliwa potrzebuje nawet w lekkich pracach ale siły ma dużo więcej.A i Zeby nie było wątpliwości silnik jest sprawny nie bierze oleju i nie grzeje się.Prosimy o podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

A może zawieźć pompę i wtryskiwacze na sprawdzenie? Od razu ustawią co trzeba


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

w sumie to pompa była już wożona do ustawienia razem z wtryskiwaczami i właśnie po tej regulacji nie miał siły ale nie kopcił a teraz nie może wymontować pompy bo codziennie pracuje to jest odśnieża i pracuje w transporcie zboża, chodzi o to aby trochę poprawić tak na razie a jak będzie czas to zrobi na cacy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    441

na pompie na regulatorze obrotów nad cięgłem gazu od strony kabiny są dwie śruby zakątrowane nakrętkami musisz jedną z nich wykręcić w tej chwili nie pamiętam którą ale jedna z nich na początek spróbuj tak z 1,5 obrotu jeśli to nie ta to zobaczysz to nic się nie stanie tylko tak samo spowrotem ustaw wykręć i przygazuj powinien mniej kopcićjak wykręcasz to zmniejszasz dawke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Dzięki pobawiliśmy się z tymi śrubkami i chyba jest dobrze bo dym znikł a ciągnik ma siłe jak poprzednio tylko zastanawiam się czy nie zmniejszyliśmy mu też dawki powietrza bo od tego kręcenia to pogubiliśmy się jak było na początku no ale i tak jest lepiej niż było zobaczymy co kumpel powie jak wróci do domu bo rano pojechał sprzedać zboże okaże się czy mamy pojęcie czy nie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek82    1

Nie wiem, nie znam się na tym.O powietrzu to kolega mówił.Po kręceniu śrubami chyba jest dobrze bo już nie narzeka. Od siebie, dzięki za pomoc jeszcze raz a jeśli pisałem jakieś głupoty to z braku wiedzy mechanicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurekmtz    0

Przey silnikach bęzynowych możesz ustawić jlość powioetrza.A przy dizlu najważniejsze jest pompa wtryskowa . Na pompie mażna ustawić dawkę paliwa i kąt zapłonu około 3 stopni. Ale głuwny zapłon ustawiasz z kołem zamachowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kuba__7
      Witam, mam zużyty rozdzielacz hydrauliczny w Belarusie ten pod kierownicą i chciałbym go wymienić na nowy (nieoryginalny sterowany linkami żebym miał sterowanie wyjściami hydraulicznymi pod ręką) o przepływie 80l/min. Pytanie moje czy jest możliwość zmiany rozdzielacza pod kierownicą na nieoryginalny ale żeby regulator siłowy działał? Jeśli tak to jak go podłączyć? Podnośnik to monoblok i do sterownia podnośnikiem jak na razie nie mam zastrzeżeń dlatego chciałbym żeby regulator został.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez ursusc325
      Witam co może być przyczyną nadmiernego spalania paliwa w Mtz 50. Na 0.5 ha bronowania średnimi bronami wzdłuż i w poprzek spalił 20 litrów transport z lekkim ładunkiem 2.5 litra na 3 kilometry. Ciągnik ma moc paliwo nie idzie do oleju nie kopci jak lokomotywa wtryski zrobione pompa sprawdzona przez pompiarza jest ok wycieków paliwa brak. Do pomiaru założyłem kanister w kabinie z podłączonym zasilaniem i powrotem więc pomiar jest dokładny.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj