Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mati9621

Moja c330 jest mułowata

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C330
mati9621    14

Witam moja C-330 jest mułowata wymieniliśmy wtryski , tłoki , pierścienie , tuleje i została tylko pompa była zakładana nowa 4 lata temu czyżby już padła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a filtr powietrza wymieniałes??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    17

zakładam że wtryskiwacze dobrze są wyregulowane? no i dawkę paliwa też dostaję dobrą, tzn filtry rurki itd czyste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz1987    57

a pompa jest nowa że nieużywana czy nowa bo regenerowana?


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

Wykręć dawkę ze 2 obroty od razu się ożywi :) Sprawdzone :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Pompa była nowa zakładana wtryski są dobrze wyregulowane i ktos kombinował kolo pompy bo jest plomba zerwana i on już cheba ma zwiększona dawkę a filtr raz odkręciłem i się przejechałem trochę to dało ale to jeszcze nie było to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

aha-ciekawe czy na pełnym baku zdązy nią do garażu wjechać, czy będzie musiał wepchnąć bo wszystkie paliwo wysssie;)

 

kiedy ostatnio wymieniałeś końcówki wtryskiwaczy lub sprawdzałeś na zegarze? czy kopci? a może zdażyło ci sie przejechać w zimę z garażu do np. stodoły bez wody? opisz dokładniej objawy to coś doradzimy, a tak to jest walenie w ciemno!


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1044

ja bym proponował zrobić dziurę w tłumiku tak aby był prześwit przez czały tłumin, bedzie głosniejszy ale za to bystrzejszy.., sasiad tak zrobił to mówi że ciągnika nie poznaje.. taka ma siłe.. :) lub moze już masz tarcze sprzegłową zdarta , teżmoze być mułowaty....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Tarcze też robiliśmy bez wody raz do stodoły wjeżdżałem ale to chwileczka nie przegrzałem go, końcówki wymieniałem jakieś 3 miesiące temu pomogło mu ale to i tak jeszcze nie to ciągnik jest mułowaty nie jest taki mocny jak ma być i wolno się zbiera i wydaje mi się że dużo pali, na mrozie dobrze zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

zawieź do jakiegoś pompownika pompę i wtryski na stół próbierczy, ale najpierw sprawdź i ustaw luz zaworowy :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    125

właśnie jak kolega Kielbasa pisze pompa napewno coś szwankuje, zawieź do sprawdzenia i wtryski weź też...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Luz na zaworach już ustawiony wtryski sa na 100% w porządku zawiozę pompę to se nawymyśla i zapłacę jak za regeneracje a może pompa dobra no ale cóż mi też się wydaje że tu coś będzie z pompą ale ona ma z 3 i pół roku , góra 4 to można powiedzieć ze ona jeszcze mało widziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    125

końcówki mogą być ok, mówisz że dużo pali i plomba zerwana to nie masz pewności ze ok jest pompa ustawiona, osobiście w ciągniku ojca miałem kiedyś coś takiego że było ciśnienie na wtryskach ustawione takie jak w instrukcji, ale jek zawiozłem wtryskiwacze z pompą to sprawdził ciśnienie na wtryskiwaczach i ciśnienie na sekcjach i na sekcjach było z deka za mało i nie przebijało wtryskiwaczy zmniejszył na wtryskach i ok jest do dziś... Więc zrobisz jak zechcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    125

napewno nie zaszkodzi a może rozwiązać problem, wszystko inne sprawdzałeś więc to posostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jak regenerujesz to bierz sekcje, zaworki i resztę osprzętu tylko z WZM Warszawa albo PZL Mielec, i bądź jak pompomen będzie je zakładał :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

To nie możliwe żeby pompa wymieniana 4 lata temu była już do regeneracji lub wtryski! Miałem to samo w c360 i okazało się ze to filtr paliwa był już zawalony, wyciąg go i przeczyść a najlepiej nowy(mój charakteryzował się w tedy ze nie mógł się uciągnąć pusto i przerywał troszkę)

Może mogłem pomóc,taniej naprawy:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

[offtopic]

@mati9621 skąd dokładniej jesteś? :)

[/offtopic]


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Z okolic Olkusza a ty? do Krakowa i Miechowa często jeżdżę do agromy.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być z moją C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    791

Często zapomina się o jednej bardzo ważnej rzeczy - głowicy! Nie raz byłem świadkiem że jej wymiana dawała ciągnikowi "nową moc" a zaczynano jak zwykle od pierścieni , tuleji itp i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ziom3
      .... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?
    • Przez krystianadamczyk1
      mam pytanie ile wody miesci się w układzie chłodzenia ursusa c 330. prosze o odp
    • Przez pawelus
      Witam . Mam problem ze swoją c 330m1988 rok . 
       
      2 tygodnie  temu odebrałem  silnik z remontu kapitalnego ponieważ poszła woda do oleju . " remont robiła firma z długoletnim doświadczeniem ."
      zamontowałem silnik jak trzeba  , odpaliłem , wszystko fajnie strasznie żywy  , ładnie wchodził na obroty .
       
      zrobiłem może z 2 mth na pusto jeżdżąc ogladając moje pola . 
       
      no i w pewnym momencie coś w  silniku szczeliło i zblokowało koła i zgasł . 
       
      Silnik już wogóle nie odpali .   nawet podczas wrzucenia np 6 biegu i delikatnym pchnięciu  nic sie nie obraca . 
      czyżby poszedł wał korbowy ?
       
       
      Jestem ciekaw co moze być przyczyną . po świętach pasuje w pole jechać a tutaj nie ma czym ...  Pozdrawiam 
       
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez 330CUrsus
      Witam. Czy orientujecie się jakie są najlepsze i lepsze zestawy naprawcze do C-330(chodzi o silnik).Bo w dzisiejszych czasach to można kupić i za 120 zł ale to Chińskie i nie chcę nawet na to patrzeć.Myślałem o tych z Krotoszyna.Czy do wyjęcia tłoków trzeba zdejmować wał korbowy?I czy da się ocenić jego kondycję bez zdejmowania go? Z góry dzięki.Pozdro
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.