Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mati9621

Moja c330 jest mułowata

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C330
mati9621    14

Witam moja C-330 jest mułowata wymieniliśmy wtryski , tłoki , pierścienie , tuleje i została tylko pompa była zakładana nowa 4 lata temu czyżby już padła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a filtr powietrza wymieniałes??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    12

zakładam że wtryskiwacze dobrze są wyregulowane? no i dawkę paliwa też dostaję dobrą, tzn filtry rurki itd czyste?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz1987    57

a pompa jest nowa że nieużywana czy nowa bo regenerowana?


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    119

Wykręć dawkę ze 2 obroty od razu się ożywi :) Sprawdzone :)


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Pompa była nowa zakładana wtryski są dobrze wyregulowane i ktos kombinował kolo pompy bo jest plomba zerwana i on już cheba ma zwiększona dawkę a filtr raz odkręciłem i się przejechałem trochę to dało ale to jeszcze nie było to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    115

aha-ciekawe czy na pełnym baku zdązy nią do garażu wjechać, czy będzie musiał wepchnąć bo wszystkie paliwo wysssie;)

 

kiedy ostatnio wymieniałeś końcówki wtryskiwaczy lub sprawdzałeś na zegarze? czy kopci? a może zdażyło ci sie przejechać w zimę z garażu do np. stodoły bez wody? opisz dokładniej objawy to coś doradzimy, a tak to jest walenie w ciemno!


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1012

ja bym proponował zrobić dziurę w tłumiku tak aby był prześwit przez czały tłumin, bedzie głosniejszy ale za to bystrzejszy.., sasiad tak zrobił to mówi że ciągnika nie poznaje.. taka ma siłe.. :) lub moze już masz tarcze sprzegłową zdarta , teżmoze być mułowaty....


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Tarcze też robiliśmy bez wody raz do stodoły wjeżdżałem ale to chwileczka nie przegrzałem go, końcówki wymieniałem jakieś 3 miesiące temu pomogło mu ale to i tak jeszcze nie to ciągnik jest mułowaty nie jest taki mocny jak ma być i wolno się zbiera i wydaje mi się że dużo pali, na mrozie dobrze zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

zawieź do jakiegoś pompownika pompę i wtryski na stół próbierczy, ale najpierw sprawdź i ustaw luz zaworowy :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    90

właśnie jak kolega Kielbasa pisze pompa napewno coś szwankuje, zawieź do sprawdzenia i wtryski weź też...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Luz na zaworach już ustawiony wtryski sa na 100% w porządku zawiozę pompę to se nawymyśla i zapłacę jak za regeneracje a może pompa dobra no ale cóż mi też się wydaje że tu coś będzie z pompą ale ona ma z 3 i pół roku , góra 4 to można powiedzieć ze ona jeszcze mało widziała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    90

końcówki mogą być ok, mówisz że dużo pali i plomba zerwana to nie masz pewności ze ok jest pompa ustawiona, osobiście w ciągniku ojca miałem kiedyś coś takiego że było ciśnienie na wtryskach ustawione takie jak w instrukcji, ale jek zawiozłem wtryskiwacze z pompą to sprawdził ciśnienie na wtryskiwaczach i ciśnienie na sekcjach i na sekcjach było z deka za mało i nie przebijało wtryskiwaczy zmniejszył na wtryskach i ok jest do dziś... Więc zrobisz jak zechcesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    90

napewno nie zaszkodzi a może rozwiązać problem, wszystko inne sprawdzałeś więc to posostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jak regenerujesz to bierz sekcje, zaworki i resztę osprzętu tylko z WZM Warszawa albo PZL Mielec, i bądź jak pompomen będzie je zakładał :)


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

To nie możliwe żeby pompa wymieniana 4 lata temu była już do regeneracji lub wtryski! Miałem to samo w c360 i okazało się ze to filtr paliwa był już zawalony, wyciąg go i przeczyść a najlepiej nowy(mój charakteryzował się w tedy ze nie mógł się uciągnąć pusto i przerywał troszkę)

Może mogłem pomóc,taniej naprawy:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

[offtopic]

@mati9621 skąd dokładniej jesteś? :)

[/offtopic]


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati9621    14

Z okolic Olkusza a ty? do Krakowa i Miechowa często jeżdżę do agromy.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co może być z moją C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    469

Często zapomina się o jednej bardzo ważnej rzeczy - głowicy! Nie raz byłem świadkiem że jej wymiana dawała ciągnikowi "nową moc" a zaczynano jak zwykle od pierścieni , tuleji itp i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Przez Raptus15
      witam mam problem nie mogę dostać grzałki płynu chłodniczego do bloku traktor c-385  z roku 1978 . Grzałke się montuje   w broku nad pompą wtryskową  tylko jest taki problem  ze srednica osadzenia jest 40mm    może ktoś posiada taką grzałke  albo ktoś wie jak  zamontować inaczej ?? wszędzie są montowane na dwie śruby  i osadzenie posiadają 50 mm. Pomocy ! zdj podglądowe  
    • Przez ultracyd
      Witam. Proszę o pomoc i informacje w następującym temacie. Szukam kolektora wydechu do trzydziestki, ale takiego gdzie wylot spalin miałby skierowany do dołu, a nie do góry jak fabryczny. Czy były takie produkowane, a może jakieś rzemiosło lub ktoś wyrabia takie kolektory?
    • Przez kierowca
      Witam wszystkich posiadam c 330 i mam pęknięty blok koło pompy wtryskowej tu gdzie znajduje sie tabliczka znamionowa (niżej wtrysków) i mam pytanie czy da się to skleić bo mi woda wycieka.dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    • Przez yaboll
      Witam co sadzicie o tym zeby załozyc wtrykiwacze od poloneza dokładnie koncowki wtryskiwaczy do c330m ? słyszałem ze duzo daja
×