POLKOP

silnik perkins w zetorze

Polecane posty

POLKOP    2

Znajomy mi mówił ze można wstawić silnik od ursusa c 360 3p do zetora 6945 czy to prawda? Taka przeróbka by mnie interesowała, bo bym zaoszczędził trochę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!!, to ja już się zastanawiałem się żeby do mf 255 wstawić silnik zetora :)

A tak poważnie, po co wstawiać, lepiej poszukać orginał znajomy ma właśnie takiego zetora 6745A czy jakoś takie symbole wiem że na masce ma na końcu numerów "A" podobno 75km sam nie wierzyłem do puki nie zobaczyłem, ale spalanie to tam za rewelacyjnie niskie nie ma, może stan silnika, a może masa własna i niedobrane pod perkinsa przełożenia robią swoje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nie kombinuj bez sensu... masz padnięty silnik to go zrób, albo wymień na drugi. Co do kultury pracy i parametrów tego silnika w Zetorze 6945 to nie mam pojęcia ale mieliśmy MFa 255 i potem zetora 3320 to wiadomo Zetor deko więcej spalił(szalonych różnic nie było... :) ), ale był trudniejszy do zaduszenia i wydaje mi się że kulturalniej pracował, także bardziej odpowiadały mi parametry Zetora niż MFa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ha ha ha, a posiadacze zetorów na AF twierdzą że zetor pali tyle samo co perkins, to po co chcesz wtsawiać!!

 

Perkins mniej pali może minimalnie ale mniej. A taka przeróbka nie ma sensu :)


Masz problem lub pytanie? Pisz na pw pomogę :)
Ursus 4514 + StalTech 3*35 + agrofactory 2,8 m + wywrotka D83 10t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Haha dobry jesteś, argumentuj swoją wypowiedź.

Co ten zetor ma tak wspaniałego ,że dłużej wytrzyma, tłoki z tytanu :)

Gabarytowo nie jest dużo większy (zetor).

Jak podczepisz identyczne maszyny do zetora i ferdka to wiadomo ,że słabszy szybciej wyzionie ducha :)

Pomysł bez sensu i nieopłacalny :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Też mi się tak wydaje zetory są nie do zajechania a w takiej przeróbce to już zawsze gorzej bo nie oryginalne. A nie przesadzajcie ja też mam zetora i wcale nie jest taki paliwożerny jak go inny opisują oczywiście wypali więcej ale i więcej zrobi i lepiej. Więc taka przeróbka jest bezsensowna. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

He... tak czułem, ze zaraz będzie; te są do zajechania , a te nie.... Czy są do zajechania to moi drodzy to zależy od ich użytkowania.... a na przykład na obronę MFa podam taki przykładzik, ze u mnie u faceta kilka domów dalej lata orginalnie bez ingerencji w silnik MF255 jeszcze z 85r.... Ale tak jak pisałem taka przeróbka(przekładka) nie ma najmniejszego sensu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Chciałbym żeby się właściciel wypowiedział ile pali :) Ale mniejsza o to jeśli nawet jakimś cudem zaoszczędzi te 2l paliwa to w ile lat sie zwróci ta inwestycja w silnik? Jeszcze od 3p z 47konikami :) :) :)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Do tego Zetora silnik 3p ma za małą moc, lepiej jak chce kombinowac to niech wsadzi 4p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrok18    1

Witam ja jestem właścicielem zetora 6945 jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym ...Na początku przed zakupem byl obaw ze bedzie palil duzo.......teraz po 2 latach uzytkowania moge stwierdzic ze tyle co spali przy wykonanej pracy to nie jest duzo ubytku w baku:) Z tatą przykręcalismy pompę od 60 i powiem ze zapalic nie chcial od razu ..palil tak jak by bylo z "20 stopni mrozu" Ogólnie to nie ma co kombinowac ............. A jesli ci tak duzo pali to sprzedaj zetora i kup sobie jakiegos 2 napędowego z silnikiem perkinsa..pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Pomyśl sobie ile paliwa kupisz zamiast tego silnika, moim zdaniem interes nieopłacalny i bezcelowy. Poza tym ta różnica w spalaniu nie jest duża a silniki różnią się mocą.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

najlepiej założyć 4P 74km za silnik dasz 4000tyś za przeróbrke z 3000tyś spali ze 2 litry mniej a silnik MF 74km jest wytrzymały ale orginalny nie polski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

no pany teraz to szalejecie na całego ten zetorek jest sporo silniejszy "jedni mowia ze ma 65 a drudzy ze 72 KM ale mniejsza z tym " i piszecie że zetor spali nie wiele więcej od 47konego perkinsa no zastanówcie się. a co do przeróbki popieram przedmówców to nieopłacalne jak nie potrzebny Ci taki duży ciągnik to go sprzedaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Na Allegro jest silnik od wózka widłowego za nieduże pieniądze, jak miałbys kombinować to nie przeocz tego... cos okolo 2500zł jest...


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj