Polecane posty

grzegorz508    3

Nie masz żadnych znaków ustawczych na kołnierzu pompy? jak sa to po znakach na pompie i obudowie rozrządu. Mój ojciec to kiedyś jak nie miał znaków na pompie, to skręcał wszystkie przewody paliwowe na sztywno a dopiero dokręcał pompę do obudowy i wszystko działało jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    5

witam

w moim mf-e jest tak ze jak ustawiam pompe wtryskowa na znaki to silnik na niskich obrotach nie rowno chodzi przerywa przy wysokich kopci chyba bialym dymem. a jak przekrece pompe do gory w prawa strone chodzi rowniutko ale na zimnym silniku ciezko pali i tez kopci a na cieplym pali bez problemu i nie dymi. co moze byc tego przyczyna? ja obstawiam na zly poczatek wtrysku ale nie wiem jak go ustawic? lub na to ze poprostu glowica musi sie dotrzec. dodam ze glowica jest swiezo po regeneracji zmienione zawory sprezyny wyszlifowane gniazda zaworowe zmnienione uszczelniacze i oczywiscie splantowana wtryskiwacze sa nowe a pompa byla jakis rok temu regenowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Jeżeli mówisz, że jak kąt wyprzedzasz i ciężej pali na zimnym to widać troche przesadziłeś, bo z reguły powinien lepiej palić na wyprzedzonym wtrysku (przykład golf II- tam kąt wtrysku można wyprzedzić ręcznie, przy kierownicy), ustaw pompę na znaki, lub delikatnie wyprzedź kąt wtrysku ustawiając delikatnie ponad kreskę. Sprawdź ustawienie zaworów, może tam coś jest nie tak.

Wtryskiwacze nowe, znaczy same końcówki, czy cały komplet i tylko wstawione? Być może one są coś nie halo.

 

A ogólnie to nie spodziewaj się, że stary diesel nie bedzie kopcił delikatnie jak jest zimny, to normalne. Co do trudnego rozruchu, to masz sprawną świecę płomieniową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    5

hm sprobuje w poniedzialek jeszcze poprzestawiac te pompe. zawory sa napewno dobrze ustawione. wtryskiwacze sa stare tylko koncowki nowe. swiece mam tez napewno sprawna bo grzeje az kolektor. moze paliwo sie gdzies cofa? ale przeciez nie powinno bo zbiornik jest na nad silnikiem a zadnego wycieku paliwa nie zauważylem. w sumie masz i stary diesel zawsze bedzie kopciul na zimnym silniku. zreszto czego sie spodziewac po 40letnim traktorze z przebiegiem ponad 10tys mth bo to nie jest mf 255 tylko odpowiednik mf 152 moim zdaniem duzo lepszy od zwyklego mf 255 czy ursusa 3512.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Możesz jeszcze zmienić pompkę zasilającą, przy tak dużym remoncie 50 zł to już można dołożyć. Ona może być odpowiedzialna za cofanie się paliwa, ewentualnie ręcznie podpompuj paliwo przed rozruchem i zaraz kręć. Daj znać co zauważyłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    5

pompka powina byc dobra. do mojego pomka zasilajaca nie kosztowala by 50zl tylko 250 bo trzeba na zamowienie sciagac z niemiec albo z UK troche rozni sie mocowaniem reszta chyba to samo. jutro sprawdze jak odpali po przepompowaniu.

po przepompowaniu pali tak samo. hm jutro nagram filmik jak pali na zimnym silniku bo dzisiaj troche sie juz rozgrzal.

Edytowano przez krzeski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek9a1    12

Połączone

 

 

Witam kolegów, mógł by mi ktoś dokładnie opisać, wytłumaczyć w jaki sposób ustawić odpowiedni kąt wtrysku dla tego silnika, na pompie wtryskowej jest regulacja na śrubach(pochylanie jej) ale czy gdzieś są jakieś znaki na kole zamachowym, tak jak ma to miejsce np w ursusie 912. Z góry dzięki za pomoc :)

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesmaly    701

Tak naj prosciej jak sie tylko da dla wszystkich slnikow ustaw sobie pierwszy tlok na prace potem zamiast pierwszego wtrysku zalozyc rurke przezroczysta i cienka do pionu (ja uzywam rurki od zapladniania jest najlepsza ) w momecnie najwyzszego poziomu pooprostu skrecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Nie na każdym ciągniku jest ale zazwyczaj jest taka kreseczka na pompie tu przy tej zewnętrznej śrubie i na obudowie rozrządu jeżeli jest to wystarczy że są równo ustawione to znacznie ulatwiłoby sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Jak filtr paliwa po lewej masz zaślepke gumową tam masz znaki na kole,ledwo widoczne ale powinny być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Już nie pamiętam bo dawno to robiłem ale kreski, jak ustawisz 1-szy tłok w GMP to znajdziesz i lekko do tyłu następne chyba z cyframi stopnie do wyprzedzenia wtrysku, (słabo widoczne psiknij jakimś plakiem) jak znajdziesz zaznacz farbą na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brutus0304    0

odkręć dekiel na pompie bęndą znaki literowa nie pamiętam jakie litery potem wyjmij gumową zaślepkę na kole zamachowym izagraj znaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jeżeli mówisz, że jak kąt wyprzedzasz i ciężej pali na zimnym to widać troche przesadziłeś, bo z reguły powinien lepiej palić na wyprzedzonym wtrysku (przykład golf II- tam kąt wtrysku można wyprzedzić ręcznie, przy kierownicy), ustaw pompę na znaki, lub delikatnie wyprzedź kąt wtrysku ustawiając delikatnie ponad kreskę. Sprawdź ustawienie zaworów, może tam coś jest nie tak.

Wtryskiwacze nowe, znaczy same końcówki, czy cały komplet i tylko wstawione? Być może one są coś nie halo.

 

A ogólnie to nie spodziewaj się, że stary diesel nie bedzie kopcił delikatnie jak jest zimny, to normalne. Co do trudnego rozruchu, to masz sprawną świecę płomieniową?

No fajna ciekawostka z tym kontem w golfie a nie czasem zwiększenie dawki paliwa rozruchowej a nie wyprzedzenie. :D

Dobrze ci kolega pisze że ja wyprzedzisz za dużo kont wtrysku to ciężko pali i kopci ostro na niebiesko. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen13    0

Witam. Jeśli jesteście posiadaczami MF 255 pochodne i chcecie ustawić pompę wtryskową . Więc tak . 

1. Zdejmuje się zaślepkę gumową przy sprzęgle i ustawia się tam znaki GMP, obracając kołem zamachowym. Jest ustawione. 

2. Zakładacie pompę wtryskową zgodnie z rozrządem na znaki. ( Wycięcie ma pasować w koło zębate ) . Lekko dokręcamy śruby od pompy(3szt.) Zakładacie przewody paliwowe od pompy do wtrysków. Zostawiacie pierwszy przewód zakręcony tylko na wtrysk. Do pompy nie przykręcacie. 

3. Dobieramy prosty drut długości około 7cm i fi 2 mm lub w innych pompach 2.5 mm. Oczywiście czysty. 

4. Wkładamy drut w gniazdo gdzie idzie przewód pierwszego wtrysku delikatnie i kręcimy delikatnie pompą w przód lub tył. I w pewnym momencie ten drucik wpadnie nam głębiej będzie wyczuwalne to . Oczywiście jeśli GMP i rozrząd jest dobrze złożony. 

5. Więc gdy nam wpadnie ten drucik głębiej dokręcamy pompę zakładamy przewód paliwowy od pierwszego wtrysku odpowietrzamy pompę. 

6. Palimy. Ma działać. Koniec. 

7. Prościej się nie da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj